Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei minun aloitus yhteisasumisesta näy ylimmäisenä

Vierailija
20.04.2022 |

Itse asiassa ei näy ollenkaan.Kirjoitin huolella ja luulin, että kun ei ole politiikkaa ,julkaistaan se. Vai lukeeko joku kaikki minun aloitukset ennekuin julkaistaan.Tämä on merkillinen palsta.

Ja nyt kun lähetän tulee kombinaatioita 111, 777, 666, jne ja automaattisesti tietää että on joutunut jonkinlaisenn esitarkastukseen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanneviesti

Keskustelu En pysty nukkumaan- Olen miettinyt miksi on lisätty.

Lue keskustelun säännöt.

ALOITA UUSI KESKUSTELU

Alue: AIHE VAPAA

Tykkää

Tallenna 

En pysty nukkumaan- Olen miettinyt miksi

Vierailija

klo 9:19 | 20.4.2022

Olen miettinyt mistä johtuu että aina useammalla on vaikea nukkua. UNettomuus vaivaa 40 % kansasta.

Jos rakennettaisiin rivitaloja vaikkapa 40 eläkeläisille etusijassa. Nämä rivitalot menisi kunnan kautta vuokraamiseen kuten vanhusten hoitotalot yleensäkin. Nämä talot olisi rakennettu 2 ja 2 vastakkain,että muodostuisi yhteinen sisäpiha . Jokaisella olisi oma kolo mutta läheys naapuriin .Yksi hoitaja vuorokaudet ympäri, joka valvoisi että kaikilla on turvallinen olo.

Yksi yhteinen keittiö, jossa voisi saada lounaan ja päivällisen ,miten itse kukanenkin toivoo. Perusmaksu yhdestä ateriasta per päivä olisi pakollinen.

Ajan tässä takaa yhteistä turvallisuutta. Läheisyyttä naapuriin, kaveria, kumppania, kävelyseuraa....

Moni asuu omillaan tänä päivänä, on levoton olo ja ei pääse nukkumaan. Olisi tämä jonkinlainen ratkaisu, kun tietää että lähellä on tuttava ,joka autta jos hätä tulee tai vaikka yövalvoja kanssani tarpeen tullen.

Yhteisasuntola.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan