Futistähti sai vauvan lastensa serkun kanssa
Brasilian jalkapallomaajoukkueen entinen tähtihyökkääjä Givanildo Vieira de Souza eli Hulk on saanut vauvan omien lastensa serkun kanssa.
Konkarihyökkääjä meni nimittäin pari vuotta sitten naimisiin ex-vaimonsa siskontytön Camila Angelon kanssa, ja pariskunta sai nyt ensimmäisen yhteisen lapsen.
https://www.iltalehti.fi/jalkapallo/a/ad4608b3-f7e9-417e-bdaf-1a1b57038…
Kommentit (9)
Enpä oikein tiedä, mitä tästä pitäisi ajatella? Jotenkin ällöä ja noloa. Itse he tuntuvat olevan hyvin ylpeitä itsestään. Mitäköhän ex-vaimo mahtaa tästä ajatella?
No tuossa nyt ei ollut edes paljon ikäeroa, mies 34 v ja se exän siskontyttö 31 v.
Miksi pitäisi paheksua?
Vierailija kirjoitti:
No tuossa nyt ei ollut edes paljon ikäeroa, mies 34 v ja se exän siskontyttö 31 v.
Miksi pitäisi paheksua?
Sulleko olisi ajatuksena ihan ok, että sun mies lähtisi sun siskontytön kelkkaan?
Hulk, 34, separated from wife Iran Angelo, 52, back in July - whom he has three children with - and started a relationship with Camila, 32.
Mies vaihtoi omanikäiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi paheksua?
Sulleko olisi ajatuksena ihan ok, että sun mies lähtisi sun siskontytön kelkkaan?
Mikä minä olisin miehestä määrämään eron jälkeen?
Tuo mieshän ei siis pettänyt tms., suhde alkoi myöhemmin.
Ja ottaen huomioon että ikäeroa on vain pari vuotta vrt. ex-vaimoon peräti 18 v, niin paremmin tuo exän siskontyttö iän puolesta kumppaniksi sopii.
Se eksähän vaikutti pelkältä onnenonkijalta. Ne deittaili kun Hulk oli vasta 21 v ja tämä eksä 39 v.
My marriage didn't come out of love, out of passion, nothing, it was an accident that you got pregnant with Ian. And I took over.
"From the moment I started dating you, I started supporting you and your whole family. the whole Paraíba (state) knows that."
Vierailija kirjoitti:
Hulk, 34, separated from wife Iran Angelo, 52, back in July - whom he has three children with - and started a relationship with Camila, 32.
Mies vaihtoi omanikäiseen.
Koskahan Macron vaihtaa?
Vaikka mun exän asiat ei enää mulle kuulu, niin kyllä mua ottaisi aivoon, jos se alkaisi olemaan jonkun mun lähisukulaisen kanssa.
Eihän nuo ole sukua. Ainakaan biologisesti. Joten mitä välii. Sukusiittoisuus on muutenkin liioiteltua.
Jos sukulaisuus on menee isoisovanhempia kauemmas sillä ei oikeastaan ole enää väliä.