Joko olette alouttaneet alkergia ja astmalääkkeiden syönnin siite- ja jatupölyn vuoksi?
Katupölyn voi onneksi välttää muuttamalla pois kaupungin keskustasta.
Kommentit (13)
Katupöly onneksi siivotaan kohta pois. Joten se ongelma ratkeaa sillä.
Siitepölyistä olen allerginen vain koivulle. Muut eivät haittaa. Koivun siitepölykauden ajan pitää syödä lääkkeitä, sitten voin lopettaa.
Aloitin allergialääkken tänään. Astmapiippua olen tarvinnut jo viime viikolla kaksi kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Siitepölyistä olen allerginen vain koivulle. Muut eivät haittaa. Koivun siitepölykauden ajan pitää syödä lääkkeitä, sitten voin lopettaa.
Kesäkuuhun saakka jatkuu ainakin Helsingissä, koska ei ehditä siivota pois ennen sitä ja nastarenkailla ajellaan, koska kelit vielä sallivat sen kesäkuun alkuun / juhannukseen saakka. Lunta voi vieläkin nimittäin sataa.
Vierailija kirjoitti:
Aloitin allergialääkken tänään. Astmapiippua olen tarvinnut jo viime viikolla kaksi kertaa.
Johtuuko katupölystä? Ei kai vielä oikein siitepölyä edes ole ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan siivota. Jokakeväinen helvetti, joka kestää pitkään. Syö hitaasti terveyden ja kunnon.
Ympäri vuoden menee melkein kaikki astmalääkkeet ja antihistamiinit ynnä nuhasuihkeet. Nyt niitä lisätään. Esimerkiksi Alvesco 4 kertaa/pv.
Kyllä astmalääkkeitä otetaan ihan joka päivä jos diagnoosi on.
Ympäri vuoden menee, joudun tehostamaan.
Viikkokausia sitten. Ei se mitään auta, että lääkityksen aloittaa, kun siitepölykausi on pahimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä astmalääkkeitä otetaan ihan joka päivä jos diagnoosi on.
En ota. Minulla on vain tarvittaessa otettava kohtauslääke käytössä. Astmaa on monenlaista.
t. astmaatikko
Vierailija kirjoitti:
Katupöly ei sillä poistu, että hiekoituskivet poistetaan kaduilta.
Käsittämätöntä mongerrusta tuo otsikko. Tainnut jäädä muitakin lääkkeitä ottamatta, tai sitten on lääkitty liikaa...
En ole lopettanutkaan lääkkeiden syömistä 🤨