Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvat kuoleman ajatukset.. En tiedä miten selviän.

Vierailija
19.04.2022 |

Minulla ei periaatteessa ole mitään hätää. Jos olisi energiaa ja kiinnostusta elää, niin asiat olisivat toisin. Tunnen vain jatkuvaa syyllisyyttä ja häpeää, mietin, onko minun lupa edes elää. Tuntuu etten elä, vaan katson tätä kaikkea kuin etäältä. En haluaisi olla täällä ja mietin vain koska täältä pääsisi pois.
Kaikki mielenkiinto elämää kohtaan on vain kadonnut. En siedä olotilaani ja kaikki tuntuu todella raskaalta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan masennus. Mulla oli samanlaista kun olin depiksessä. Hae lääkitys.

Vierailija
2/4 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diagnoosi ja lääke on. Auttoi alkuun mutta nyt taas pohjalla mielen syvyyksissä olen. En vain kestä tätä. Enkä osaa tätä selittää, helvetiltä tuntuu ja kun ei eläisi. Elämä hiipuu ohi ja olen kuin jossain kuplan sisällä, josta en pääse pois. Olen vieraantunut itsestäni ja muista. Pelkään elämää.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tulee alapeukkua, mutta minua on auttanut Rhonda Byrnen kirja Suurin salaisuus. Kuuntelen sitä ja jotenkin rauhoitun, enkä enää kuuntele mielen höpötyksiä. Mutta kannattaa kuunnella suomeksi. Englanninkielisessä on typerää musiiikkia, eikä niin rauhoittavaa lukijaa.

Idea siis lyhyesti on se, että emme ole mielemme, emmekä ajatuksemme.

Lääkäriinkin on hyvä mennä uudestaan, jos lääke ei enää auta.

Vierailija
4/4 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diagnoosi ja lääke on. Auttoi alkuun mutta nyt taas pohjalla mielen syvyyksissä olen. En vain kestä tätä. Enkä osaa tätä selittää, helvetiltä tuntuu ja kun ei eläisi. Elämä hiipuu ohi ja olen kuin jossain kuplan sisällä, josta en pääse pois. Olen vieraantunut itsestäni ja muista. Pelkään elämää.

Ap

Käytkö missään terapiassa?

Kannattaa keskustella myös lääkärin kanssa, onko lääkkeen annostus riittävä tai pitäisikö kokeilla jotakin toista lääkettä, jos vaste on noin huono.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi