Voisitko seurustella eteläeurooppalaisen kanssa?
Kyselen kreikkalaisena miehenä joka on asunut täällä Suomessa pienestä pitäen.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Haluatko kertoa, ap, mitä erikoista tms .etelä-eurooppalaisessa miehissä on verrattuna koko muun maapallon miehiin, että sitä (etelä-eurooppalaisuutta) pitäisi jotenkin miettiä seurustelemaan ruvetessa?
Ja oletteko etelä-eurooppalaiset miehet kaikki samanlaisia keskenänne?
Jostain syystä yllättävän moni halua perivalkoisen miehen.
Aikoinani seurustelin kreikkalaisen miehen kanssa. Asuimme yhdessä; olin tällöin töissä Kreikassa. Ihanat muistot, niin hänestä kuin kreikkalaisista ylipäätään.
Nykyään asun Espanjassa; olen onnellisesti aviossa espanjalaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinani seurustelin kreikkalaisen miehen kanssa. Asuimme yhdessä; olin tällöin töissä Kreikassa. Ihanat muistot, niin hänestä kuin kreikkalaisista ylipäätään.
Nykyään asun Espanjassa; olen onnellisesti aviossa espanjalaisen miehen kanssa.
Hienoa kuulla että tykkäät eteläeurooppalaisista miehistä! Oletko huomannut että ne olis jotenki kivakojeaisempia ja rajumpia sängyssä? Ap
Totta kai, eurooppalainen siinä missä muutkin eurooppalaiset. En usko että kenelläkään on mitään Kreikan historiaa ja kulttuuria vastaan(olisi aika barbaari) :)
En usko. En kestä mitään draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko kertoa, ap, mitä erikoista tms .etelä-eurooppalaisessa miehissä on verrattuna koko muun maapallon miehiin, että sitä (etelä-eurooppalaisuutta) pitäisi jotenkin miettiä seurustelemaan ruvetessa?
Mitä tarkoittaa "perivalkoinen" mies? Puhu ihan pohjoismaalaisista eikä siinäkään voi yleistää, löytyy tummia silmiä ja tukkaa myös viikingeiltä kuten blondeja kreikkalaisiakin: p
Luulen että ap on oikeasti joku ätmi joka TAAS esiintyy jonain muuna ja tekee "galluppiansa" josta kohta ui kuttaa kuinka suomalaiset naiset haluavat vain tummia miehiä heh.
Kansalaisuus on yksi vähiten merkityksellisiä asioita kumppania valitessani. Etelä-Euroopassa, niin kuin muuallakin, on hyvin monenlaisia miehiä.
Voisin ja olen seurustellutkin. Tärkeintä on se millainen se ihminen on itse eikä se mistä hän on kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä sinun kaveri piirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "perivalkoinen" mies? Puhu ihan pohjoismaalaisista eikä siinäkään voi yleistää, löytyy tummia silmiä ja tukkaa myös viikingeiltä kuten blondeja kreikkalaisiakin: p
varmaa sellainen jolla on arjalainen aate maailma.
Sama äidinkieli on minulle tärkeämpi. Se on minulle sydämen ja rakkauden kieli. En voisi elää elämääni miehen kanssa, joka ei ymmärtäisi puheen nyansseja ja pienimpiäkin sävyeroja. Haluan myös kasvattaa mahdolliset lapsemme samalla kielellä.
Toisaalta myöskään liian erilainen kulttuuri ei sovi minulle. Räiskyvä ja äänekäs saa vetäytymään. En tietenkään voi yleistää, mutta noin niin kuin mielikuvan perusteella.
Ja monikielisyyskin on rikkaus, en sitä sano. Varmasti sopii monille, minä en koe osaavani ilmaista itseäni tarpeeksi hyvin ja tulla kuulluksi vieraalla kielellä.
Kreikkalaisuutesi sinällään ei siis haittaisi, kun kieli olisi suomi. Ehkä toisen vanhemman kautta myös kreikka, mikä ettei. Mielelläni opettelisin miehen toista kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Sama äidinkieli on minulle tärkeämpi. Se on minulle sydämen ja rakkauden kieli. En voisi elää elämääni miehen kanssa, joka ei ymmärtäisi puheen nyansseja ja pienimpiäkin sävyeroja. Haluan myös kasvattaa mahdolliset lapsemme samalla kielellä.
Toisaalta myöskään liian erilainen kulttuuri ei sovi minulle. Räiskyvä ja äänekäs saa vetäytymään. En tietenkään voi yleistää, mutta noin niin kuin mielikuvan perusteella.
Ja monikielisyyskin on rikkaus, en sitä sano. Varmasti sopii monille, minä en koe osaavani ilmaista itseäni tarpeeksi hyvin ja tulla kuulluksi vieraalla kielellä.
Kreikkalaisuutesi sinällään ei siis haittaisi, kun kieli olisi suomi. Ehkä toisen vanhemman kautta myös kreikka, mikä ettei. Mielelläni opettelisin miehen toista kieltä.
Mielenkiintoista
En voisi, koska seurustelun alkamiseen tarvitaan kaksi ja se toinen osapuoli ei olisi kiinnostunut minusta.