The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua säälittää tuo pariskunta. Olenko ainoa, joka tuntee näin?
Siis sinustako he tuntuvat kärsivän ja tarvitsevat nyt sinun sympatiaa tähän kärsimykseen? Ihan oikeesti?
Kyllä ne kovasti kärsiviltä näyttävät. Yhtä itkua ja parkua koko elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sun säälit menevät nyt ihan hukkaan. Keksi nyt parempia kohteita sääliä.
Noh, sinä esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Harlineilla on rahaa, toi epäily on ihan turhaa, ei tuo elämä ihan tyhjätaskuilta onnistuisi. Mahtavaa heille, itse ovat rahansa hankkineet.
Renny varmaan eki hyvät miljoonat ohjaajana Kiinassa. Eiö se yksikin elokuva saanut jotain 20 miljoonaan katsojaa ekana viikonloppuna.
Kuka länsimainen ihminen haluaa tukea Kiinan kaltaista yhteiskuntaa? Ihmisoikeudet esim.? Rennyhän sanoi jäävänsä Kiinaan, ei kaivannut takaisin Hollywoodiin.
Onko hän muuttanut Hollywoodiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sun säälit menevät nyt ihan hukkaan. Keksi nyt parempia kohteita sääliä.
Noh, sinä esimerkiksi.
Voi sääli ihan rauhassa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sinustako he tuntuvat kärsivän ja tarvitsevat nyt sinun sympatiaa tähän kärsimykseen? Ihan oikeesti?
Joo Renny varmasti kärsii tosi paljon, kun saa jyystää kaunista Johannaa.
Harmi, ettei ole luomu🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettei ole luomu🤭
Mikä harmi tuossa? Hemmetin hyvä kroppa ja naama.
Ihana kaunis Johanna ja nuorekas Renny, onnellinen pari, kateelliset kyykkyyn🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettei ole luomu🤭
Anna hyvä ihminen kehorauha! Leveemmät hartiat sillä on kuin miehellään, naama pyöreä ja sivuprofiilissa täytetyt huulet näyttävät hassuilta.
Anna kehorauha???Ensin pyydät tätä ja sen jälkeen jatkat itse ulkonäön arvostelua, toimi itse kuten pyydät toisia.
Vierailija kirjoitti:
Ihana kaunis Johanna ja nuorekas Renny, onnellinen pari, kateelliset kyykkyyn🤣
Päsmäri se taas mestoilla kateuskorttinsa kanssa🤣🤣🤣 jos tuo ukko on nuorekas, sopii näkökykyäsi epällä🤣 kumpaa rakastat enemmän? 😂
Kauniiksi ei saa kehua, mutta haukkua saa vaikka millä nimillä ja arvostella kiireestä kantapäähän ihmisen kehoa. Omin silmin voin todeta, että Johanna on kaunotar, eikä tosiasia muutu, vaikka kuinka joku haukkuu ja nimittelee.
En rakasta kumpaakaan, typerä kysymys, seuraan heidän elämäänsä kuten moni muukin. Kyllä ne rakkauden kohteet on ihan kotipiirissä.
Kuin kaunis merenneito Renny sukeltaa pää edellä mereen!😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettei ole luomu🤭
Entä toisipäin? Mitä Johanna jyystää?
Ymmärrän Rennyn tunteellisuuden, ja eikö hän jossakin jaksossa sanonut, että ensimmäistä kertaa kokee aidon rakkauden. Nyt hänellä on rakastava ja huolehtiva vaimo ja ihana lapsi ja toinen tulossa. Oma korkeampi ikä saattaa tuoda haikeutta, kun ihminen ymmärtä elämän rajallisuuden nuoren vaimon ja lasten rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettei ole luomu🤭
Entä toisipäin? Mitä Johanna jyystää?
Sai lapsia, joista aina haaveillut..
Vierailija kirjoitti:
Anna kehorauha???Ensin pyydät tätä ja sen jälkeen jatkat itse ulkonäön arvostelua, toimi itse kuten pyydät toisia.
Huomasit, kuinka itse olet täällä toiminut? Jauhat kehorauhasta ja kuiten arvostelet ulkonäköä😂
Vierailija kirjoitti:
Kauniiksi ei saa kehua, mutta haukkua saa vaikka millä nimillä ja arvostella kiireestä kantapäähän ihmisen kehoa. Omin silmin voin todeta, että Johanna on kaunotar, eikä tosiasia muutu, vaikka kuinka joku haukkuu ja nimittelee.
Kauneus on katsojan silmässä, etkö ymmärrä, että kauniiksi kehuminen on ulkonäön arvostelua? Johanna on kaukana kaunottaresta, sinä saat kuolata häntä ihan vapaasti, mutta älä uhoa, että kaikkien pitäisi olla samaa mieltä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän Rennyn tunteellisuuden, ja eikö hän jossakin jaksossa sanonut, että ensimmäistä kertaa kokee aidon rakkauden. Nyt hänellä on rakastava ja huolehtiva vaimo ja ihana lapsi ja toinen tulossa. Oma korkeampi ikä saattaa tuoda haikeutta, kun ihminen ymmärtä elämän rajallisuuden nuoren vaimon ja lasten rinnalla.
Ei tuollainen jatkuva ulina ole tunteellista. Kyllä Renny on kokenut aidon rakkauden monen naisen kanssa. Harmi, että on mennyt naisten lehtiin löpisemään vuosien saatossa, sillä siellä ne jutut on luettavissa netissä.
Kuka länsimainen ihminen haluaa tukea Kiinan kaltaista yhteiskuntaa? Ihmisoikeudet esim.? Rennyhän sanoi jäävänsä Kiinaan, ei kaivannut takaisin Hollywoodiin.