The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua säälittää tuo pariskunta. Olenko ainoa, joka tuntee näin?
Siis sinustako he tuntuvat kärsivän ja tarvitsevat nyt sinun sympatiaa tähän kärsimykseen? Ihan oikeesti?
Et ole nyt ihan kartalla, mitä tarkoitetaan.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sinustako he tuntuvat kärsivän ja tarvitsevat nyt sinun sympatiaa tähän kärsimykseen? Ihan oikeesti?
Eri
Kyllä minä tiedä mitä sääli sana tarkoittaa.
No onneksi sulle ei täällä kommentoijien tarvitse kertoa miehen rahatilannetta ym. vaikka noin töykeästi niitä yrität urkkia,jessus sentään...
Vierailija kirjoitti:
Renny teki paljon yökuvauksia, heräsi puolelta päiviltä, joten on myös ollut kotona. Ei tuo Johanna valitellut, ja hän on sanojensakin mukaan äitityyppi ja haluaa monta lasta, älä ole huolissasi.
Älä sinä päsmäri aina auo päätäsi toisten mielipiteisiin. Millainen on äitityyppi? Sellainenko, joka esim. kasvattaa lapsensa niin, että tästä tulee eläinrääkkääjä? Kyllä tämä Harlinin pariskunta on narissut monet kerrat, etteivät saa nukuttua tarpeeksi tai pääse treffeille tarpeeksi usein🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Et sinä nyt tiedä tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
No onneksi sulle ei täällä kommentoijien tarvitse kertoa miehen rahatilannetta ym. vaikka noin töykeästi niitä yrität urkkia,jessus sentään...
Kenen miehen rahatilannetta? Jessus sentään, kun ottaa koville, kun Renska ei olekkaan ökyrikas.🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Siis minkä ihmeen takia kukaan heitä säälii, kun tuntuvat olevan oikein tyytyväisiä elämäänsä? Eivät he sinun eikä kenenkään muun sääliä kaipaa. Siis mitä säälimistä heidän elämässään nyt on?
Etkö tiedä mikä on äitityyppi....
Vierailija kirjoitti:
Jos noin rankaksi kokisit miehesi ulkonäön ja iän, että ihan itkeä pitäisi, niin eiköhän teillä olisi jo lusikat menny jakoon. Oisko teillä rakkautta ollutkaan, jos ikä ja ulkonäkö on ne tärkeimmät...
Tuon näköisen kääkän tapauksessa raha on tärkein. Luuletko Jossun napanneen 61 vuotiaan eläkeläisen?😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi säälit ihmisiä, jotka ovat tyytyväisiä elämäänsä?
Itkua ja miljoonataloa haikailevat....kaikki pitää olla mahtavaa....kalkkunan painokin piti pröystäillä....more is more.....
Ja miksi tuon takia pitäisi sääliä? Eikö kaikki nyt haavele vaikka mistä elämässään?
Minä haaveilen, että voisin rakennuttaa talon Suomeen 🏠.
Kyllä Harlineilla on rahaa, toi epäily on ihan turhaa, ei tuo elämä ihan tyhjätaskuilta onnistuisi. Mahtavaa heille, itse ovat rahansa hankkineet.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Harlineilla on rahaa, toi epäily on ihan turhaa, ei tuo elämä ihan tyhjätaskuilta onnistuisi. Mahtavaa heille, itse ovat rahansa hankkineet.
Renny varmaan eki hyvät miljoonat ohjaajana Kiinassa. Eiö se yksikin elokuva saanut jotain 20 miljoonaan katsojaa ekana viikonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sun säälit menevät nyt ihan hukkaan. Keksi nyt parempia kohteita sääliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Siis minkä ihmeen takia kukaan heitä säälii, kun tuntuvat olevan oikein tyytyväisiä elämäänsä? Eivät he sinun eikä kenenkään muun sääliä kaipaa. Siis mitä säälimistä heidän elämässään nyt on?&n
Vanha mies itku kurkussa jatkuvasti...pelkää ettei riitä vaimolleen jollei menesty....kyllähän tuo työstä käy pitää 35 vuotta nuorempi nainen tyytyväisenä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Renny varmaan eki hyvät miljoonat ohjaajana Kiinassa. Eiö se yksikin elokuva saanut jotain 20 miljoonaan katsojaa ekana viikonloppuna.
Tämän elokuvan yhden päivän lipputulot yli 14 miljoonaa euroa. https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2016072421953602
Vierailija kirjoitti:
Etkö tiedä mikä on äitityyppi....
Ihailemasi äitityyppi ihailee omaa äitityyppiään....joko raksuttaa....
Vierailija kirjoitti:
Siis käsittämätöntä säätöä tuo muuttaminen!! Ja muka paras muuttofirma! Johanna ihmetteli kuinka muuttomiehet puhuivat englantia!
Aika paljon näissä hommissa on ihmisiä, jotka eivät puhu englantia. Joukossa on usein "pomo", joka osaa englantia jonkin verran. Tässä kyseisessä tapauksessa muutto meni pahasti pieleen ja tulivatko muuttajat North Carolinasta asti? Mikä järki tässä? Eikö Renny sanonut, että avustaja järjestänyt eli ei osannut järjestää. Avustajalle potkut. Aina pitää olla itse varmistamassa, että asiat ovat hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla🤣🤣🤣🤣🤣🤣 kyllä minäkin hankin omat rahani, mites itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän elokuvan yhden päivän lipputulot yli 14 miljoonaa euroa. https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2016072421953602
Box office$136.6 million[6]
Eiköhän Rennykin tuosta varmaan pari milliä saanut.