The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Kyllä nyt tietäjä hermostuu synttärikengistä,siinähän oli selvästi huumoria mukana, kun sankari tepasteli hissille, löysää tonttulakkia ja relaa🧑🎄
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt tietäjä hermostuu synttärikengistä,siinähän oli selvästi huumoria mukana, kun sankari tepasteli hissille, löysää tonttulakkia ja relaa🧑🎄
Synttärikengistä🤣🤣🤣 nyt ei ollut kyse hissille tepastelusta🤣 löysää nutturaas ja yritä laittaa muitakin, kuin kommentoijien haukkumiseen keskittyviä viestejä Harlin-kiimasi on kestänyt jo yli puolitoista vuotta.🤭
On se Reni niin mustis. Itkee nyt jo, että Jossu löytää paremman miehen. Mites, kun Reni kävi Diana-assarin kahdestaan "ostoksilla"? Diana oli oikein viikon lomalla Renin luona Miamissa...aahhhhhaaaaahhhhhaahiiiihhiihiiii
Lapsi istuu syöttötuolissa ravintolassa, äännähtää pari kertaa. Äidillä on kilisevä lelu heti tyynnyttelemässä. Lapsea ei kiinnosta, mutta äidillä onkin toinen lelu valmiina. Tämä on niin tyypillistä vain Suomi-jutut osastoa.
Valistakaa tyhmää, onko minun serkkuni lapset myös minulle serkkuja?
Voisiko tietäjä mamma pitää kiima puheet ihan omissa ympyröissä...
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tietäjä mamma pitää kiima puheet ihan omissa ympyröissä...
Se koira älähtää jne.🤭
Siellä ne multimiljonäärit lentelee reittilennoilla😆 Ei ole varaa yksityiskoneeseen🤑
Mua, mua, mua, mulle, mulle, mulle, mun, mun, mun.
Sinun serkkusi lapset ja sinun lapset ovat pikkuserkuksia keskenään.
Huomaatko, ensin on huonoa se että tuhlaa ja nyt jos lentääkin halvemmin, niin taas pitää siitäkin kuittailla, jessus, eikö se nyt oo hyvä asia. Voisko sulla olla edes vähän positiivisempi päivä näin joulua odotellessa🎅
Vierailija kirjoitti:
Sinun serkkusi lapset ja sinun lapset ovat pikkuserkuksia keskenään.
Kysyin siksi, kun Harlineilla oli Cocon serkku lapsineen vieraina ja Johanna sanoi Cocon serkun lapsia Cocon serkuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Huomaatko, ensin on huonoa se että tuhlaa ja nyt jos lentääkin halvemmin, niin taas pitää siitäkin kuittailla, jessus, eikö se nyt oo hyvä asia. Voisko sulla olla edes vähän positiivisempi päivä näin joulua odotellessa🎅
Mitä sössötät? En ole kertaakaan sanonut väittämiäsi asioita. Luuletko, että täällä on vain yksi kommentoija? Kyllä oikean menestyjän yksi merkki on oma lentokone. Superrikkaat ei lentele rahvaan kanssa. Sinä se vaan jaksat kuittailla toisille, voisitko joskus olla vähän positiivisempi? Onko jäänyt koulukiusaajan rooli päälle?🤮
Voi eiiiiii mä unohdin samppanjan!
Rennyn on mennyt nopeasti huonon näköiseksi. Taidetaan ottaa enemmän alkoholia ja olla auringossa.
Vierailija kirjoitti:
Rennyn on mennyt nopeasti huonon näköiseksi. Taidetaan ottaa enemmän alkoholia ja olla auringossa.
Ikä painaa myös päälle. Kyllähän hänelle näyttää kuppi maistuvan edelleen.
Coco: khoukou
ei koko
voisiko lapsen nimen lausua oikein?
Johanna liikuttui, kun mietti tulevaisuuttaan vanhan miehensä kanssa. Kuinka liikuttavaa. Elämästä ei voi kukaan tietää etukäteen, mutta kyllähän Johannan työt tuottaja-näyttelijänä loppuu samalla, jos Renny heittäisi veivin lähiaikoina.
Tässä ketjussa on alusta alkaen kokoontunut koulukiusaaja päsmärien kerho, itse vastaan tylyyn kommenttiin samalla tavalla, miksi mielistelisin, mutta perheen seuraaminen onnistuu edelleen😋
Eikö Harlineilla ole kuin yksi auto? Erikoista Usassa, että pariskunnalla vain yksi auto.