Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
18661/26888 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi se isäkin olla kotona, mutta yleensä se parhaiten ansaitseva on työssä. Lapsen hyväntuulisuus ei ole hyvästä, kun on kyse Harlineiden lapsesta, hänestä on jollain tavoin etsittävä vikoja, se on tämän bossin päämäärä. 

Hyvin näkyy Renny tulevan toimeen lapsen kanssa ja hoitavan sitä. Coco nukkui niin ihanasti Rennyn sylissä, kun Johanna tuli kotiin jossain jaksossa. Muutenkin Johanna on sanonut jaksoissa, että Renny jäi hoitomaan lasta, kun hän lähti nyt lenkille jne... 

Milloin ukko on hoitanut lasta 14 tuntia vuorokaudessa?  Heti kun lapsi alkoi vikistä, tyrkkäsi lapsen Johannalle.  Kuinka ylistät itsestään selviä asioita parisuhteessa?🤣

No ensinnäkin Johanna tasan tarkkaan tiesi millaista työtä Renny tekee ja ihan itse valitsi jäädä suhteeseen. Eiköhän ole selvää, että Rennyn tehtävä on huolehtia perheestä taloudellisesti, mutta ihan hyvin se sen lapsen kanssa tulee myös toimeen. 

Vierailija
18662/26888 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Myy koira kuvioissa ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18663/26888 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi se isäkin olla kotona, mutta yleensä se parhaiten ansaitseva on työssä. Lapsen hyväntuulisuus ei ole hyvästä, kun on kyse Harlineiden lapsesta, hänestä on jollain tavoin etsittävä vikoja, se on tämän bossin päämäärä. 

Hyvin näkyy Renny tulevan toimeen lapsen kanssa ja hoitavan sitä. Coco nukkui niin ihanasti Rennyn sylissä, kun Johanna tuli kotiin jossain jaksossa. Muutenkin Johanna on sanonut jaksoissa, että Renny jäi hoitomaan lasta, kun hän lähti nyt lenkille jne... 

Milloin ukko on hoitanut lasta 14 tuntia vuorokaudessa?  Heti kun lapsi alkoi vikistä, tyrkkäsi lapsen Johannalle.  Kuinka ylistät itsestään selviä asioita parisuhteessa?🤣

No ensinnäkin Johanna tasa

Tuu pois kivikaudelta.  Muutaman näkemäsi klipin perusteella olet jakamassa Renny Harlinille vuoden isä palkintoa?🙄

Vierailija
18664/26888 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red flag: me ollaan sama ihminen.  Narsisti on onnistunut tavoitteessaan.

Vierailija
18665/26888 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kun itki vikan jakson lopussa ja sanoi että pelkää että Johanna menestyy ja hän ei enää riitä Johannalle. Siis what? Vai kuulinko noin väärin. Aika absurdi ajatuskin..

Vierailija
18666/26888 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy on vielä hoidossa Suomessa ja palaa kyllä kotiin.

Vierailija
18667/26888 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna on tosiaan tiennyt mitä elämä Rennyn kanssa on.Hän on itsekin valmis matkustelemaan, nämä he ovat yhdessä kertoneet, joten miksi niistä pitää vääntää.He molemmat nauttivat elämästään.

Vierailija
18668/26888 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkee tilanteen tv-sarjassa, Renny ojentaa itkevän lapsen Johannalle, ei se tarkoita etteikö isä osaisi hoitaa lasta, sarjassa on pätkiä arjesta, sen nyt varmaan kaikki tajuaa, vai ei???

Vierailija
18669/26888 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos täällä jo nähty Refugen traileri. Tässä se on, Jobakin vilahtaa useamman kerran:

Vierailija
18670/26888 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta on itse valinnut tuoda elamansa kaiken kansan ihmeteltavaksi. Siihen kuuluu kehujen lisaksi kritiikkia ja ihmettelya - ja se on osa tuota valintaa. Lapsen (kehityksen) arvostelu on mun mielesta tassa yhteydessa vahan kohtuutonta. Mun on vaikea ymmartaa miksi he tahan sarjaan ylipaatansa suostuivat. Rennyn uraa ei ohjelma tai julkisuus pienessa Suomessa kylla edesauta millaan tavalla. Miami ja Euroopan metropolit on taynna tuollaisia "parhaimpansa" ohittaneita staroja jotka epatoivoisesti yrittavat viela roikkua jossain piireissa kiinni. Rahallisesti tasta eivat niin paljoa tienaa etta silla tuota julkisuudessa esiteltya elamantyylia rahoitettaisiin. Myonnan itse seuraavaani sarjaa koska pariskunnan elama on pinnalista ja menee yli-yrittamisen puolelle monesti - mielummin tata ajanvietteena kuin parikymmpisten nuorten aikuisten humalahakuista toimintaa jossain paratiisisaarella.  

Vierailija
18671/26888 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin kun itki vikan jakson lopussa ja sanoi että pelkää että Johanna menestyy ja hän ei enää riitä Johannalle. Siis what? Vai kuulinko noin väärin. Aika absurdi ajatuskin..

No kuulit vääriin. Renny sanoi, että mä pelkään jos mä en menesty, niin mä en ole tarpeeksi. 

Vierailija
18672/26888 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuulit vääriin. Renny sanoi, että mä pelkään jos mä en menesty, niin mä en ole tarpeeksi. 

Eikä siinä ilmennyt edes mihin asiayhteyteen liittyy. Mistä keksit tuon, jos Johanna menestyy ja ei riitä Johannalle? 

Vierailija
18673/26888 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidempään sarjaa seuraan, sen enempi vahvistuu mielikuvani siitä, että tässä suhteessa hyväksikäyttäjänä toimii joku aivan muu kuin Renny. Johannasta saa hieman pyrkyrivibat ja hänhän on yrittänyt Suomessa päästä pintaliitoporukoihin ennen kuin Rennyn löysi. Tuntuu vetävän tietynlaista roolia koko ajan. Kohtaus, jossa yritti itkeä, kun puhui Rennyn mahdollisesta kuolemasta ennen häntä yms vaikutti teennäiseltä ja oikeat tunteet eivät kameran takaa välittynyt ainakaan minulle asti.

Pienistä mikroeleistä yms huomaa myös jos tarkkaan katsoo, mitä mieltä vaimo on oikeasti miehestään ja aina kun Rennyn katse kääntyy takaisin Johannaan, laittaa hän takaisin hymyn kasvoilleen.

Renny on varmasti sikaillut elämänsä aikana, eihän meistä kukaan ole täydellinen, mutta siihen uskon että hän aidosti on Johannaan rakastunut. Hoitaa kiireistään huolimatta myös hienosti heidän pientä lastaan, joka on muuten aivan suloinen tapaus. Johannan uskon olevan enempi  rakastunut statukseen  ja tuo Rennyn lause "pelkään että en riitä Johannalle, jos en menesty" kertoo kaiken oleellisen. Pohjimmiltaan itsekin ehkä epäilee tai tietää, että on vain välietappi tai ponnahduslauta vaimolleen.

Näitä vastaavia rakkaustarinoita on Hollywood pullollaan kun nuorempi nainen rakastuu vanhempaan rikkaaseen mieheen, pääsee pintaliitoporukoihin mukaan ja tapaa miehensä kautta jonkun komeamman ja nuoremman menestyksekkään miehen ja vaihtaa lennosta. Joka tapauksessa toivon pariskunnalla kaikkea hyvää ja toivon että olen väärässä aavistuksieni kanssa, koska Renny on varmasti elämänsä aika kärsinyt tarpeeksi ihmisistä, jotka ovat yrittäneet vain hyötyä hänestä. 

Vierailija
18674/26888 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pidempään sarjaa seuraan, sen enempi vahvistuu mielikuvani siitä, että tässä suhteessa hyväksikäyttäjänä toimii joku aivan muu kuin Renny. Johannasta saa hieman pyrkyrivibat ja hänhän on yrittänyt Suomessa päästä pintaliitoporukoihin ennen kuin Rennyn löysi. Tuntuu vetävän tietynlaista roolia koko ajan. Kohtaus, jossa yritti itkeä, kun puhui Rennyn mahdollisesta kuolemasta ennen häntä yms vaikutti teennäiseltä ja oikeat tunteet eivät kameran takaa välittynyt ainakaan minulle asti.

Pienistä mikroeleistä yms huomaa myös jos tarkkaan katsoo, mitä mieltä vaimo on oikeasti miehestään ja aina kun Rennyn katse kääntyy takaisin Johannaan, laittaa hän takaisin hymyn kasvoilleen.

Renny on varmasti sikaillut elämänsä aikana, eihän meistä kukaan ole täydellinen, mutta siihen uskon että hän aidosti on Johannaan rakastunut. Hoitaa kiireistään huolimatta myös hienosti heidän pientä lastaan, joka on muuten aivan suloinen ta

" tuo Rennyn lause "pelkään että en riitä Johannalle, jos en menesty" " Oletko katsonut plussa jakson, jossa Renny tosiaan sanoo noin? 

Vierailija
18675/26888 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaveri, palaveri, palaveri viis palaveria tänään ja kahdeksan huomenna sekin on palaveri kun tapaavat entisen hääsuunnittelijan.

Vierailija
18676/26888 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moor is moor

Vierailija
18677/26888 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että tätä sarjaa katson kyllä aivan silmät suurina ja epäuskoisena. On niin epäaitoa höttöä, että koukuttaa kuin Seiska -lehti. Jep, Johanna on ehkä pyrkyri, mutta toisaalta: on hänellä kestämistä/sietämistä !!!! Minun silmiini Rennyn jatkuva itkeminen, naama väärällään parkuminen on suuri turn off! Siinä sitten Johanna vieressä yrittää esittää empaattista ja lohdutella. Yhdessä jaksossa Johannakin jo ihmetteli "miksi sä liikutuit", lauseen loppuun lisäsi tietenkin (hetken tauon jälkeen) "rakaaaas". Koko ajan pitää pönkittää Rennyn egoa ja kuunnella miehen saavutuksista, mitkä kerrotaan itkusta tyrskyen. Jokainen lausen tulee aloittaa tyyliin: "Siis sähän oot varmaan yks Euroopan menestynein ohjaaja, jos et koko maailman, sä tunnet kaikki ja kaikki tuntee sut, sä teet ihan sairaasti töitä ja sen lisäksi oot maailman paras isä ja aviomies, niin pitäiskö tänään mennä rannalle..."

Tuon jatkuvan pönkityksen ja kehumisen lisäksi, pitäisi miehen kanssa olla käsi kädessä 24/7. Cocon "harrastukseenkin" he saivat "erityisluvan" osallistua siihen yhdessä! Pakko Johannan on jonkinlaisia näyttelijänlahjoja omata, vai voiko tuo ihailu olla todella aitoa?

Vierailija
18678/26888 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ilmankos. Aika surullista kyllä jos meinaa että suhde perustuu vaan sille mutta niinhän se alunperin onkin ollut.

Vierailija
18679/26888 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä raskas ihminen tuo Renny..

Vierailija
18680/26888 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole pinnallisia, mutta niitä tonnin stifloja pitää kuvaa monesta kulmasta.

Ketju on lukittu.