The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geena oli ollut jo peräti kaksi kertaa naimisissa ennen Rennyä.
Lisäksi muutaman vuoden vanhempi.
Mitä sitten? Meghan Markle samoin, mutta kelpasi jopa brittihoviinkin. Geena vaan lahjakkaampi ja kauniimpi näyttelijä, ei itsensä esittelijä.
Geena oli Hollywoodin kuninkaallisia, ja Renny vain tusinaohjaaja häneen verrattuna.
Sitä tässä ajan takaa. Renny nai ylemmistä piireistä. Harmittaa Geenan puolesta, vieläkin. Hän oli aivan ihastuttava.
On edelleen. Viimeksi olen nähnyt häntä Stuart Little leffoissa. Mielellään näkisin häntä enemmänkin, toivottavasti tekee jonkun hyvän leffan.
On tietenkin, aina diggaillu sitä. Mutta se into ja nuoruuden hehku oli säihkyvää. Ja sellainen nainen, että annoit vaikka jousipyssyn, niin lähti kymppejä vetämään tauluun. Dynaaminen, vahva, kiihottava, sensuelli. Erilainen kuin muut. Susan Sarandon hieman samantyyppinen.
Kuvailit juuri mun unelmien miehen, et naista..
Hänessä oli ja on myös kaunis feminiinenkin puoli, ja varmasti herkkyyttä ja taiteellisuuttakin, näyttelijänä tunnustettu. Mä arvostan noita puolia yleensäkin ihmisessä, eikä pituus ja koko määritä sitä millainen kukin sisimmiltään on. Mutta kaipa tässä kauneutta, missimittoja ja muokattua naamaa sekä vartaloa ihannoivassa kulttuurissa on määrätyt säännöt ja mitat, joiden mukaan ulkonäköä arvotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna näyttää upealta aina!
Huomatkaa otokset ilman meikkiä. Hän on luonnonkaunis, kuten kaikki muutkin Kokkilan naiset.
Kauniiksi tuota ei voi parhaalla tahdollakaan kutsua. Epäsymmetriset kasvot ja piiiitkä nenä. Hampaatkaan ei Hollywood-tasoa.
Jasper Pääkköselle laitettiin Hollywoodissa hampaat ja ne leegot onkin vielä suuremmat ja komiammat kun Kate Middlentonin.
Ne Hollywood hampaat vasta naurettavat onkin, aina joko liian isot, liian valkoiset tai muuten vaan niin feikin näköiset kuin olla ja voi.
Monella on luonnostaan Hollywood hampaat. Johannalla rumat ja keltaiset. Liekö syömishäiriön ansiota.
Olispa mielenkiintoista nähdä millaisia hyvähampaisia kaunottaria löytyy nimettömistä, kasvottomista palstakirjoittelijoista.
Mulla on aina ollut hyvin keltainen hammasluu, josta tietenkin sain kuulla kaikenlaista vääntöä. Mutta reikiä 0. Kyllä se hampaiden väli on ihan geneettinen juttu. Nykyisin kun kaikilla tv julkkiksilla on valkaistut hampaat näyttää luonnollinen hammassävy keltaiselta (ja minulla melkeinpä vihertävältä).
Vierailija kirjoitti:
Olispa mielenkiintoista nähdä millaisia hyvähampaisia kaunottaria löytyy nimettömistä, kasvottomista palstakirjoittelijoista.
Hyvät on hampaat. Valkoiset ja suorat. Rennyllä paremmat ku eukollaan.
Ei käy kateeksi tuollainen öky elämä ja matkalaukku elämä itkien kun huippukalliit hää housut meinattiin voihkia pesulassa kun niillä on niin kamala tunne arvo. Noi kaikki hilut ranteissa, sormissa ym. muualla varmaan varpaissakin, öky kalliit vaatteet ja juhlat ei onnea minulle toisi. Mutta kukin tyylillään. Jos olisin rikas ja ylimääräistä massia niin tuhlaisin rahaa johonkin järkevämpään. Tuntui narsistiselta kun koko ajan juhlitaan vain itseään tai meitä moneen kertaan niin että eikä vähempi olisi riittänyt.
Hienoa että näyttävät olevan onnellisia mutta se rouvan lapsellinen kiljunta ja voi rakas, kulta alkoi jo vähän ärsyttämään niin kuin hän olisi pikkutyttö joka ensi kertaa saa jotain joulupukilta. Ei aikuinen nainen tuollain rieku koko ajan. Hetken tunnettu niin vannotaan vaikka mitä niin se ihmetyttää.
Minun ex-mies itkeskeli humalassa, itkuun riitti pelkkä jonkun imelän kappaleen kuunteleminen ja etenkin edesmenneen äidin muistelu. En sano, etteikö mies saisi itkeä ja herkistellä, mutta liika on liikaa. Pitemmän päälle siitä tulee ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna näyttää upealta aina!
Huomatkaa otokset ilman meikkiä. Hän on luonnonkaunis, kuten kaikki muutkin Kokkilan naiset.
Kauniiksi tuota ei voi parhaalla tahdollakaan kutsua. Epäsymmetriset kasvot ja piiiitkä nenä. Hampaatkaan ei Hollywood-tasoa.
Jasper Pääkköselle laitettiin Hollywoodissa hampaat ja ne leegot onkin vielä suuremmat ja komiammat kun Kate Middlentonin.
Ne Hollywood hampaat vasta naurettavat onkin, aina joko liian isot, liian valkoiset tai muuten vaan niin feikin näköiset kuin olla ja voi.
Monella on luonnostaan Hollywood hampaat. Johannalla rumat ja keltaiset. Liekö syömishäiriön ansiota.
Minulla on isot ja tosi valkeat hampaat, mutta hieman ulkonevat. Sen takia olen aina inhonnut niitä. En ole koskaan tupakoinut tai käyttänyt hampaiden valkaisuaineita.
Vierailija kirjoitti:
Ei käy kateeksi tuollainen öky elämä ja matkalaukku elämä itkien kun huippukalliit hää housut meinattiin voihkia pesulassa kun niillä on niin kamala tunne arvo. Noi kaikki hilut ranteissa, sormissa ym. muualla varmaan varpaissakin, öky kalliit vaatteet ja juhlat ei onnea minulle toisi. Mutta kukin tyylillään. Jos olisin rikas ja ylimääräistä massia niin tuhlaisin rahaa johonkin järkevämpään. Tuntui narsistiselta kun koko ajan juhlitaan vain itseään tai meitä moneen kertaan niin että eikä vähempi olisi riittänyt.
Hienoa että näyttävät olevan onnellisia mutta se rouvan lapsellinen kiljunta ja voi rakas, kulta alkoi jo vähän ärsyttämään niin kuin hän olisi pikkutyttö joka ensi kertaa saa jotain joulupukilta. Ei aikuinen nainen tuollain rieku koko ajan. Hetken tunnettu niin vannotaan vaikka mitä niin se ihmetyttää.
Ei tarvitse kadehtia. Tuskin kukaan sinunkaan elämää kadehtii. Toivotaan että sinäkin saat vielä kerrytettyä omaisuutta sukanvarteen sen verran ettei tarvitse vaan haaveilla mitä hyvää rahoillasi tekisit.
Vierailija kirjoitti:
N etsii aina itselleen uutta äitiä. Ja siksi suhteet joko päättyvät tai jatkuvat katstrofeina sen alun hienouden jälkeen. Rakkauspommitusvaiheen jälkeen hän todella alkaa näkemisen lisäksi myös pitää häntä äitinään.
Kuka on N?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kadehtia. Tuskin kukaan sinunkaan elämää kadehtii. Toivotaan että sinäkin saat vielä kerrytettyä omaisuutta sukanvarteen sen verran ettei tarvitse vaan haaveilla mitä hyvää rahoillasi tekisit.
Olen Rennyn rouvaa vanhempi, minua kylmäisi jos Renny istuisi ja örisisi sohvalla tölkki kourassa, parta ruuokkoamatta, höpäjämässä rakkauttaan. Paljon pitäisi rahalla voidella, pelkään ettei iso voitelukaan auttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tullu Sara Forsbergistakaan tähteä Rennyn elokuvassa vilahtamisesta huolimatta.😁
Vilahtiko se Kata Kärkkäinen jossakin Rennyn ohjaamassa elokuvassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullu Sara Forsbergistakaan tähteä Rennyn elokuvassa vilahtamisesta huolimatta.😁
Katan rooli oli ottaa poskeen. Leffa tais olla Ford Fairlane.
Mietin, että mitä nuo korut, sormukset ym., vanhemmalla miehellä symboloi, ja se, että paita on lähes napaan qsti auki, ja kääty kaulassa. Yleensä yli kuusikymppisillä miehillä näkyy olevan. Sellaisilla vähän turpeilla, ruskettuneilla ja punakoilla sedillä näkee. Jos minun mies alkaisi kulkemaan paita auki, kääty kaulassa ja sormet täynnä sormuksia, niin silloin ymmärtäisin häipyä paikalta. Sitä en sano, etteikö mies voi pitää koruja, mutta harvoin nuoremmilla miehillä niitä näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katan rooli oli ottaa poskeen. Leffa tais olla Ford Fairlane.
Eli hänkin on ollut siellä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että mitä nuo korut, sormukset ym., vanhemmalla miehellä symboloi, ja se, että paita on lähes napaan qsti auki, ja kääty kaulassa. Yleensä yli kuusikymppisillä miehillä näkyy olevan. Sellaisilla vähän turpeilla, ruskettuneilla ja punakoilla sedillä näkee. Jos minun mies alkaisi kulkemaan paita auki, kääty kaulassa ja sormet täynnä sormuksia, niin silloin ymmärtäisin häipyä paikalta. Sitä en sano, etteikö mies voi pitää koruja, mutta harvoin nuoremmilla miehillä niitä näkee.
Jos ne sormukset ovat valkokultaa ja timantteja, sijoutus jonka Renny haluaa näkyvän joka hetki. Tai hön viestittää niillä jotain, kauheita aivan kamalia.
Vierailija kirjoitti:
Näin viiskymppisenä on todettava, että on tuo Jossu ainakin minulle enempi tytärosastoa. Mutta kaunis toki on.
No ei kai se mikään ihme ole koska ikänsä puolesta voisi hyvinkin olla tyttäresi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Rennyn rouvaa vanhempi, minua kylmäisi jos Renny istuisi ja örisisi sohvalla tölkki kourassa, parta ruuokkoamatta, höpäjämässä rakkauttaan. Paljon pitäisi rahalla voidella, pelkään ettei iso voitelukaan auttaisi.
En kovin isosti kyllä lähtis voitelee:/ Sen verran pelottais minuakin..
Rakkaudella: Renny
Voi jumalauta mitä saamarin kimitystä ihan koko ajan!
Oppinut merkin joiltain nuorilta 20 vuotta sitten ja ominut itselleen, kun pitää sitä coolina ja nuorekkaana.
Samoihin aikoihin varmaan ostanut nuo korut ja nuo Deus Ex Machina paidat.