The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Vilkase tyttöystävän instaa, ihan on kivan näköinen, ainakin mun mielestä😉
Ei minun mielestäni ole😎 taitaa olla jo 30 yli? Luukas syönyt kuormasta😉 kiva jos Harlinin sukuun tulisi turkkilaista verta.
Vierailija kirjoitti:
Luukaksen tyttöystäväkö ruma, nyt taidat katsoa väärää kuvaa, makuasioistahan ei pidä kiistellä joten voit olla sitä mieltä, minusta on kaunis ja onkohan se ulkonäkö se tärkein....
Makuasioista ei voi kiistellä, mutta silti haukut kommentoijan mielipiteen, ja julistat oman mielipiteesi oikeaksi? Missä logiikka?
Ei oo turkkilainen, vaan Bulgariasta
En haukkunut, vaan sanoin oman mielipiteen ja sä voit sanoa omasi, mut tää on täällä ikuisuus kysymys tää vääntäminen, mut jatketaan vaan. Kysyjälle, jos kyselit Cocon kävelemistä, hän ei ole poika.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo turkkilainen, vaan Bulgariasta
Sukunimi on turkkilainen, mutta jooo, Rennyllä ollut tuo nainen töissä.
Vierailija kirjoitti:
10 vuotta vanhoissa kuvissa reilusti parikymppinen.
Eli Rennyllä miniäkokelas vanhempi kuin vaimo?😆
Meteorologi Anniina Valtonen tehnyt kunnioitettavan ratkaisun tulevan lapsensa suhteen. Lapsesta ei julkaista mitään someen, ei edes sukupuolta. AV sanoi, että lapsi ei ole julkisuuden henkilö. Halutessaan tulevaisuudessa lapsi voi näyttäytyä somessa jos itse haluaa.
Onko Luukaksen muija kkäynyt Renin punkassakin?
Vierailija kirjoitti:
Onko Luukaksen muija kkäynyt Renin punkassakin?
Kaikki on mahdollista.
Renny on kyllä mahtavassa ja rikkaassa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvännäköinenhän tuo on, Luukas on aika epeli💗💗💗
Vierailija kirjoitti:
Renny on kyllä mahtavassa ja rikkaassa kunnossa.
😂 Renny-pappa päässyt pikkulapsen syndeille, on ukolla oikein tennarit puvun kanssa😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvännäköinenhän tuo on, Luukas on aika epeli💗💗💗
Katsoppas sitä vuosien takaista kuvaa, jossa naisen kasvot näkyy suoraan edestä. Melkoinen "näky". Kiva, että Luukakselle kelpaa vanhempi puuma🤭
No ottipa meteorologi kuitenkin palstatilaa, kun rääpii julkisesti lapsettomuushoitojaan, aika henkilökohtaisia juttuja kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
No ottipa meteorologi kuitenkin palstatilaa, kun rääpii julkisesti lapsettomuushoitojaan, aika henkilökohtaisia juttuja kumminkin.
Mitäs pahaa siinä on? Lapsilla on oikeus yksityisyyteen. Tulkoot itse someen, jos haluavat. Naurettavaa, että Harlinit ovat alkaneet peittää lapsensa kasvot vasta nyt.