The Harlins
alkaa! Odotatko jo innolla?
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Tähän pariin liittyvät ärsytykset top 5 mitä tullut esiin ohjelmasta/somesta:
1. Kiireen hokeminen vaikka näyttää etteivät tee juuri mitään ihmeellistä
2. Johannan kiljuminen
3. Jos kerran rahaa on niin miksi Johannan pitää olla "töissä", olisi mahdollista pitää lapsi ja koira mukana.
4. Sama kuin edellisessä. Jos sitä rahaa on niin miksi koiraa ei kohdella kunnolla perheenjäsenenä ja otettu mukaan US
5. Jatkuva me-hokeminen. Meidän suosikkipaikka, meidän lempiravintola, meidän ystävät.
Kyllä on pohdittu syvällisesti, hienoa, mutta Harlinit elävät kuitenkin omaa elämäänsä ja tekevät ratkaisunsa, mutta hyvä että kommentoijille on mietittävää päivän piristeeksi, mahtavaa🤣🙈
Ei liittynyt taas harlinien ratkaisuihin mitenkään, vaan mm. siihen miksi pitää esittää jotain muuta kuin mitä on. Esim rikasta ja kiireistä. Käy jossulle aika raskaaksi pitää kulisseja yllä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on pohdittu syvällisesti, hienoa, mutta Harlinit elävät kuitenkin omaa elämäänsä ja tekevät ratkaisunsa, mutta hyvä että kommentoijille on mietittävää päivän piristeeksi, mahtavaa🤣🙈
No, kyllä heillä rahaa on, paljon enemmän kun tämän sivuston väittelijöillä😄😲🤣🙃😊😉
Someen ei kaikkia kiireitä kerrota, eikä muutenkaan kaikkea elämästä 🤭
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei olekkaan mitään pohdittavaa, haukut täällä vain toisia🤣
Vierailija kirjoitti:
No, kyllä heillä rahaa on, paljon enemmän kun tämän sivuston väittelijöillä😄😲🤣🙃😊😉
Mites se Tammion mökki esim? Renska osti sen itselleen pakkohuutokaupasta 2020.
Jokaikinen tavara siinä höskässä ei ole itse maksettu. Missä Rennyn kartanot, autot ja veneet on? Entä palvelusväki? Kato miljonääreillä tuppaa olemaan edellä mainittuja. Myös tosi rikkailla on oma lentokonekin.🤭
Kuka haukkuu ja ketä, mä nimenomaan sanoin HIENOA, kun on pohdittu syvällisesti, ihan saatte sanoa mielipiteitä, niinkuin mäkin.
Sinä se vaan jaksat. Taitaa olla elämäsi tarkoitus kinata. Ei se reni tule sua palkitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haukkuu ja ketä, mä nimenomaan sanoin HIENOA, kun on pohdittu syvällisesti, ihan saatte sanoa mielipiteitä, niinkuin mäkin.
Vierailija kirjoitti:
KIITOS, että annat luvan sanoa mielipiteemme. Ettei vaan se sun mielipide ole kuitenkin se oikea🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oisko johanna rennyyn "rakastunut...jos aivan tavallinen tallaaja...ei siis rahaa omaisuutta olisi...
Onhan tämä Renny aivan hurmaavan näköinen, sydämeni sykähtää kun näytetään oikein lähikuvissa. Toivottavasti onni kestää tämän sarjan jälkeenkin, jos ei mä voisin olla seuraava rva Harlin. Muut alkää vaivautuko.
Hyi, yläkroppa paljaana ig:n profiilikuvassa. Häpeis vähän, vanha ukko!
Mielistely tehoaa tällä sivustolla, niin saa sanottua omia mielipiteitä.🤭
Kyllä superohjaaja kertoisi kiireistään jos niitä olisi. Totuutta tilanteestaan hän puolestaan ei tule kertomaan koskaan. Selviää ajan kanssa tai perinnönjaossa.
Vierailija kirjoitti:
Someen ei kaikkia kiireitä kerrota, eikä muutenkaan kaikkea elämästä 🤭
Vierailija kirjoitti:
Koskas ne hittileffojen ensi-illat onkaan?
On se kyllä erikoista ettei ole julkaistu, koska leffan teko on kuitenkin kallista.
Rennyllä enää muutama vuosi kun täyttää jo 70. Huvitti, kun Johanna yhdessä vaiheessa kantoi huolta vanhempiensa jaksamisesta vaikka oma mies on yli 10v vanhempi kuin vanhempansa. Vaikeaa uskoa, ettei Rennyn korkea ikä ja ukki mainen ulkonäkö tuota pinnallista tyttöä välillä vähän häiritsisi.
Coke saa joskus koulussa kertoa että 'mun toinen ukki on iskää kymmenen vuotta nuorempi ja toinen ukki syntyi 1800-luvulla. Mun isoveli ja äiti on samanikäisiä. Iskä on vanhainkodissa.' ope voi siihen kommentoida että ikä on vain numeroita!
Reni ei halua että pikkuvaimo ajaa autoa, joutuu pian houkutuksille alttiiksi