The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo Renny muuten aika kuosissa ikäisekseen, vaikka naama onkin hieman jo rypistynyt auringon paahteesta. Kuntosalillahan nuo näyttää aikaansa viettävän ja nyt Rennyn on pakko vähän enemmänkin rypistää, että pysyy nuoren urheilullisen tytön tahdissa...
Sen verran kuivakaksi on vetänyt, että Renny tarvii pikaisesti implantit rintaan, hauiksiin, pakaroihin, reisiin ja pohkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Johanna siskolla on upea kasvojen luusto!
Mäkin aluksi katoin, että wou kun on kaunis se blondi sisko, mutta aika nopeasti hän alkoi näyttää "CatCat-Virpiltä" ja oikeasti se nuorin (?) tummahiuksinen ja äitinsä näköinen sisko (Sofia?!?) vie kyllä potin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna on kasvatustieteen maisteri. On luokanopettaja. Ihmettelen, miten niinkin fiksu nainen on seonnut tuollaiseen.
On yleinen harhaluulo, että koulussa menestyminen korrelloisi älykkyyden tai fiksuuden kanssa. Koulussa pärjänneet ja opiskelleet ovat vain pystyneet muistamaan tarvittavan määrän informaatiota tenttejä varten ja oppineet kirjoittamaan opparit oikealla tavalla. Siitäkään ei paljon puhuta että monet plagioivat kylmästi oppareihin ja graduihin pitkiäkin tekstipätkiä vain muuttamalla hieman sanoja, eivätkä välttämättä aina edes ymmärrä mistä kirjoittavat.
Olen tuntenut pari luokanopettajaa ja kummatkin rehellisesti vaikuttivat vähän naiiveilta ja höpsöiltä. Jos en olisi tiennyt koulutuksesta, en olisi ikinä uskonut. Yleistieto ja maailmankuva oli heillä kummallakin vähän kapea. Kouluissahan on tosi tarkka opetussuunnitelma, suurin osa opetusmateriaalista on valmiina heillä.
En nyt väitä siis, että Johanna ei olisi älykäs, mutta vain yleisenä huomiona.
Vaikka kyllä mulla vähän särähti korvaan kun Johanna ihan aikuisten oikeesti oli järkyttynyt siitä, että Renny oli pelannut spiritismiä. "eikös se oo vaarallista?". Taisi ihan oikeasti luulla että jossain lautapelissä on jotain pahuuden voimia.
Vähän myös ihmettelen opettajan suomenkieltä: "opiskelen näyttelyä"? Vai onko tämä joku porilainen murresana ;)
Johannan äidinkieli on ruotsi. Hän on käynyt ruotsinkieliset koulut ja perheen äiti puhuu ruotsia äidinkielenään.
Vierailija kirjoitti:
Pyrkyri on pyllistänyt kerran ja nyt pulla uunissa, hehe
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko renny kännissä niissä kihlajaisissa...
Tuntuu, että se on lähes koko ajan pienessä hönössä. Yhdessä jaksossa näytti erilaiselta ja jotenkin freesimmältä (ennen häitä). Mietin, että olisko siinä kohtaa ollut jopa päiviä ellei viikon ilma alkoa.
Mutta on tosiaan yllättänyt että Renny on noin viinaan menevä. Tästä tulee vielä vääntöä kultaparin arjessa sanokaa mun sanoneen.
Itse en yllättynyt, mutta olen samaa mieltä siitä, että ongelmia tulee. Jossain jaksossa Johanna kommentoikin, että viiniä pitää juoda vähemmän. Rennyltä tuli sellainen vähättelevä, mutta selvästi triggeröitynyt vastaus: Joo joo viiniä ja karkkia pitää vähentää. Minulle tuo kommentti paljasti, miten tärkeää dokaaminen hänelle on. Samaistetaan karkki ja viini sellaisiksi harmittomiksi pikkujutuiksi.
jos ruotsi on äidinkieli.
niin varmasti osaa suomea aivan hyvin. kirjoittaa ja lausua.
miten tämä jonni olisi päässyt luokanopeksi jos ei suomea osaa.
turhaa höpötystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että se on lähes koko ajan pienessä hönössä. Yhdessä jaksossa näytti erilaiselta ja jotenkin freesimmältä (ennen häitä). Mietin, että olisko siinä kohtaa ollut jopa päiviä ellei viikon ilma alkoa.
Mutta on tosiaan yllättänyt että Renny on noin viinaan menevä. Tästä tulee vielä vääntöä kultaparin arjessa sanokaa mun sanoneen.
Itse en yllättynyt, mutta olen samaa mieltä siitä, että ongelmia tulee. Jossain jaksossa Johanna kommentoikin, että viiniä pitää juoda vähemmän. Rennyltä tuli sellainen vähättelevä, mutta selvästi triggeröitynyt vastaus: Joo joo viiniä ja karkkia pitää vähentää. Minulle tuo kommentti paljasti, miten tärkeää dokaaminen hänelle on. Samaistetaan karkki ja viini sellaisiksi harmittomiksi pikkujutuiksi.
Karkki, siis makeiset? Onko makeiset niin iso juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkki, makeiset. Ei ole, se olikin pointtini. Renny veti itse makeiset tuohon. Katsojan on kuitenkin helppo nähdä, kummasta hän on oikeasti riippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
jos ruotsi on äidinkieli.
niin varmasti osaa suomea aivan hyvin. kirjoittaa ja lausua.
miten tämä jonni olisi päässyt luokanopeksi jos ei suomea osaa.
turhaa höpötystä.
Eikö Vaasassa ole ruotsinkielinen opekoulutus?
Renny juo koko ajan, mutta se on tota rikkaiden hienoa alkoholinkäyttöä, naamioitu sivistyneeksi nautiskeluksi. Viiniä lasitolkulla vähän väliä, kirkasta kunnon ryypyt aperitiiviksi, suomalaista sponssiginiä.. jne. Renny ilmeisesti myös treenaa joka päivä, eli missään välissä hän ei ehdi oikeasti palautua.
Vierailija kirjoitti:
Renny juo koko ajan, mutta se on tota rikkaiden hienoa alkoholinkäyttöä, naamioitu sivistyneeksi nautiskeluksi. Viiniä lasitolkulla vähän väliä, kirkasta kunnon ryypyt aperitiiviksi, suomalaista sponssiginiä.. jne. Renny ilmeisesti myös treenaa joka päivä, eli missään välissä hän ei ehdi oikeasti palautua.
Niinhän meistä moni., käymme vain parilla lasillisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Rennie on todella ällö.
Ei koskaan kenelläkään mitään hyvää sanottavaa, toki itseään kehuu.
Ällö, ällö, ällö.Renny on oinas. Se kertoo kaiken olennaisen.
Mä olen oinas eikä mulla ole tapana koskaan kehua itseäni muille. Jos joku on hyvä jossain se huomataan kyllä ihan ilman omaa kehua. Ja osaan taidon kyllä kehua muita, mutta en turhaan.
Öllö-öllö-öllö!
Renny on syntynyt 15. maaliskuuta 1959. Eli se on KALAT, ilmeni kyllä itkeskelyssä. Oon ite syntynyt samana päivänä, mut 1957. Yäk silti.
"Opiskelen näyttelyä"?? Itsensä näyttelyäkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkki, makeiset. Ei ole, se olikin pointtini. Renny veti itse makeiset tuohon. Katsojan on kuitenkin helppo nähdä, kummasta hän on oikeasti riippuvainen.
Johanna ei varmaan saa syödä karkkia, jos Rennyltä evätään jokapäiväinen alko. Varmaan lopulta menee niin, että Johanna ja lapsi ei saa syödä karkkia, mutta Renny käyttää alkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatskastudiollakin Johanna sanoi, että älä ota paljoa (ku Renny teki kossupaukkua).
En ole katsonut. Mielestäni Renny on vastenmielinen tyyppi.
Tyttöparka tuhlaa parhaat vuotensa vanhemman miehen leluna.
Samoin kuin ne Dannyn Erika ja Helmi.
Kehottaisin Helmiä hommaamaan itselleen ammatin.
Ps Rennyn kasvoista näkee, että juo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatskastudiollakin Johanna sanoi, että älä ota paljoa (ku Renny teki kossupaukkua).
Eikö tuolla nuorella naisella ole muuta tietä, tulee ihan sääli. Jo tuossa vaiheessa seurailee ryyppäämisen määrää, kuinka lapsen kanssa. Toisaalta ymmärrän jos isänsä oli heipparallaa häissä, nainen usein sortuu isänsä kaltaiseen mieheen.
Jos sillä oli oma pullo mukana tatskastudiossa niin huh huh. Kuka aikuinen, muu kuin alkoholisti, raahaa jotain pulloja matkassaan?
Voisiko tuo jatkuva itkuherkkyys johtua juomisesta?