The Harlins
alkaa! Odotatko jo innolla?
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se selvää että Myy hankittiin siinä Rennin perhehuumassa. Uusi elämäni nainen, uusi mökki, pitäähän tähän vauva saada -> laittoi ilmoituksen että etsimme "cocopoo" rotuista koiraa ja sopivan pennun löytäjälle/myyjälle palkaksi elokuvarooli. Ensinnäkin jos puhutaan cockerspanielin ja villakoiran sekoituksesta, se on cockapoo. Kyseessä ei ole mikään rotu. Usein tuollaisia miksauksia tekevät ovat pentutehtailijoita jotka teettävät milloin mitäkin muoti"rotua". Ja Myy ei ole edes cockapoo, vaan siinä on cockeria, villistä, cottonia, ja jotain muuta (en enää muista mitä). Eli sekoituksen sekoituksista tehty pentue. Söpöt valkoiset koirat menee helposti kaupaksi peräkontista parkkipaikalla...
Itse en ottaisi pientä valkoista koiraa mutta toi Myy on kyllä tosi mainio. Katsoin sydän syrjällään kun Myy roikkui useasti puoliksi ulkona liikkuvan auton ikkunasta.
Minä taas ihmettelin kun Johanna sanoi että eihän Renny ole vuosiin edes itse ajanut autoa. Silti Renny on auton ratissa vähän väliä tossa sarjassa.
Syyllistyyköhän samalla rattijuoppouteen, vaikka sitten olisi pelkän sarjan vuoksi tehty kohtaus... No siellä päinhän muutama vodkapaukku ei vaikuta ajamiseen mitenkään. Itse myös olen kauhistellut tuota tapaa, missä Myy koira roikkuu auton ikkunassa. Kohta siinä roikkuu ja keikkuu Cocokin. Niin hullunhauskan vauhdikas perhe kun on.
Vierailija kirjoitti:
Vastuullinen päätös antaa koira pois.
Itse en pystyis ikinä jättämään koiraani puoleksi vuodeksi. Mutta en olekaan menestyvä elokuvaohjaaja.
Rennyllä huolestuttava tapa ottaa koira ja sitten itse muuttaa uudelle mantereelle, jättäen eläimen entiseen kotiin hoitoon. Kiinaan muuttaessaan jätti edellisen koirankin, itki näyttävästi pyrskien, miten on niin kova ikävä koiraansa mutta onneksi näkee sitä netin kautta. Facetimea käytti. Koirasta ei sen jälkeen mainintaa. Myylle käymässä nyt samat, Renny vain unohtaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa luki että Renny säteili lonkerotölkki kädessään 😂
Edes lastenjuhlassa ei voi olla ilman alkoa?😡
Näytti olevan viinilaseja pöydillä ja skumppalaseja... plus renin lonkerot
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Renny, kuumana päivänä hyvä juoma😊
Alkoholi kuivattaa. Vaimonsa on niin freesi kun ei juo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Renny, kuumana päivänä hyvä juoma😊
Alkoholi nyt on viimeinen neste mitä pitäisi kuumana päivänä juoda. Toivottavasti pappa ei höngi vauvansa naamalle lonkerohöyryjä.
Kilttinä lapsena Coco tuo kohta Rennylle lonkeron, aina kun näkee että isiä kiukuttaa. Alkkisisä on alkkis, vaikka miten olisi rahaa.
Oliko rosvopaistia tarjolla.
Vai oliko sisko vielä vankilassa.
Vierailija kirjoitti:
Koska kolmas kausi tulee katsomoon/telkkarista?
Päivämäärää ei ole kerrottu mutta kuulemma syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Koska kolmas kausi tulee katsomoon/telkkarista?
Muistaakseni luin että syyskuussa tulee katsomoon.
Vierailija kirjoitti:
Monta tonnia ruokatarjoilu, häh??? Catering-firmat ostaa tukusta suuria määriä aineksia edullisesti. Ihan normi kesäjuhla tarjoilut, oletko koskaan ollut missään juhlissa?
Tuo ihme rinkula oli kyllä outo. Luulin ensin juhlittavan poikaa, kun vaaleansinistä niin paljon, mutta mertahan se tarkoittaa, Renny tykkää niin kovasti merestä😎
Apua, ei kai kukaan luule että catering palvelun hinta muodostuu ainoastaan tukusta ostetuista aineksista? 🙈
Rahat ovat vähissä kun tekevät jotain kämyistä tv sarjaa suomeen.
Renny on niin niin mahtailija. Ei tekisi sarjaa jos olisi rahaa.
Tietäjät tietää.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se selvää että Myy hankittiin siinä Rennin perhehuumassa. Uusi elämäni nainen, uusi mökki, pitäähän tähän vauva saada -> laittoi ilmoituksen että etsimme "cocopoo" rotuista koiraa ja sopivan pennun löytäjälle/myyjälle palkaksi elokuvarooli. Ensinnäkin jos puhutaan cockerspanielin ja villakoiran sekoituksesta, se on cockapoo. Kyseessä ei ole mikään rotu. Usein tuollaisia miksauksia tekevät ovat pentutehtailijoita jotka teettävät milloin mitäkin muoti"rotua". Ja Myy ei ole edes cockapoo, vaan siinä on cockeria, villistä, cottonia, ja jotain muuta (en enää muista mitä). Eli sekoituksen sekoituksista tehty pentue. Söpöt valkoiset koirat menee helposti kaupaksi peräkontista parkkipaikalla...
Miettivätköhän kauankin tytölleen nimeä...🤔...🤔... ja sitten... Coco!💡🕯😎
Vierailija kirjoitti:
Rahat ovat vähissä kun tekevät jotain kämyistä tv sarjaa suomeen.
Renny on niin niin mahtailija. Ei tekisi sarjaa jos olisi rahaa.
Tietäjät tietää.
Paljonkohan menee rahaa jo niihin ympäri maailmaa oleviin varastoihin, missä säilyttää romujaan, mistä kehuskeli. Jääköhän Johannalle raskas taakka vielä järjestellä jätteitä ja jäämistöä.
Renny on aina ihaillut Coco Chanelia.
Siksi antoi tytölle saman nimen.
Enteellinen nimi.
Ei rennyllä mitään varastoja ole korkeintaan yksi mutta rennyhän aina suurentelee asioita.
Ei jossan tarvitse mitään varastoa siivota.
Jossa jää puille paljaille kun ero tulee.
Renny alkaa riidellä lapsesta.
Tietäjät tietää.
Minä taas ihmettelin kun Johanna sanoi että eihän Renny ole vuosiin edes itse ajanut autoa. Silti Renny on auton ratissa vähän väliä tossa sarjassa.