The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
No ei varmaan se Coco hampaattomaksi jää. Oikein hyvinvoivalta vaikuttaa. Meillä vanhin poika otti ensiaskeleet 9 kk, mutta seuraavaksi vanhin on hitaasti kypsyvää sorttia. 🙆
Kyllä ehtii Coko vielä hampaat kehittää. Älkää huoliko. Keskity positiiviseen kuin Renny kin. Ihana perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan kaunista Suomen kesä saaristossa. Kyllä kelpaa siellä nauttia. Coco aurinkoinen lapsi. Onnellinen perhe.
Istakommentoijat ihan sulaa tämän pariskunnan edessä🤣
Niin sulaa🤣 saa nauraa niitä nuoleskeluviestejä🤣 pikku prinsessan vanha ystävä😂 kyllä Suomen kesä on kaunista myös järvimaisemissa😁
Itse asiassa kauniimpaa, järvimaisema on juurikin se suomalainen juttu. Likainen ja haiseva merivesi ja punkkilaumat eivät viehätä.
Narsismiinhan kuuluu mahtailu, suurieleisyys - teoissa ja puheessa. Siitäkö tulee tuo että kaikki on aina mahtavaa. Vai onko Renny omaksunut sen amerikkalaisilta.
Narsistihan valitsee puolisokseen läheisriippuvaisen joka ihailee hänen vahvuuttaan ja mukautuu hänen mielensä mukaan. En väitä että Harlineilla olisi niin, tuo Rennyn persoonan hallitsevuus vaan pistää silmään.
Miehissä on myös niitä, jotka herkistyvät jopa itkuun asti, se vaan usein ihmetyttää, mutta heitäkin on ja suotakoon heille kaikkien tunteiden ilmaus. 🤣😭😠😲😔
Mä viihtyisin tuolla karulla saarella 100x mielummin kuin Rivieralla syömässä ostereita😂 tälleen kerrostalolähiön vankina tuo olis sitä aitoa luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen kesä on kaunis koko maassa😁, tollasella tavalla nuoleskellaan kyllä suurta osaa kaikkia insta seurattavia , ja se kuka uskaltaa laittaa jotakin negatiivista, saa heti nenilleen. Mut onneksi varmaan jokaiselle löytyy se oikeanlainen seurattava, onhan näitä jotka jakaa kaiken arkensa maailmalle🙈.
On tää nykyaika sairasta! Kytätään ventovieraiden ns. julkkujen jokaista liikettä ja nämä narskut somettajat nauravat partoihinsa.
Shirly ja Eve narskuilivat kanssakilpailijat terapiaan
Johan nyt on kumma tämä pappa -puhe! Minun mieheni on 62 v, ja tuore vävykokelas luuli häntä teinipojaksi. 😄. Samoin mä, oon vielä tyttö itse .
Just näin, tämä on nykyaikaa .
Itse en myöskään pidä papottelusta ja mummottelusta, nykyään moni iäkäs on hyväkuntoinen, ikä on usein tosiaan vaan se numero, minunkin läheinen on jo 71,ei mitään lääkitystä koko ikänä ja aivan hyväkuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ehtii Coko vielä hampaat kehittää. Älkää huoliko. Keskity positiiviseen kuin Renny kin. Ihana perhe.
Rennyhän on tunnetusti oikein positiivisuuden apostoli😉 älä sinäkään huoli Harlinin lapsen hampaista.😉
Vierailija kirjoitti:
Johan nyt on kumma tämä pappa -puhe! Minun mieheni on 62 v, ja tuore vävykokelas luuli häntä teinipojaksi. 😄. Samoin mä, oon vielä tyttö itse .
Cocokin huusi pappaa aamuteeveessä! Kyllä kuuskymppinen on pappa, ja herra Harlin näyttää 90-vuotiaalta.
Sosolla ei ole vielä hampaita.
Soso ryömii jo. Onhan sekin jotain.
Voi sitä hehlutusta kun soso saa ensimmäisen hampaansa.
Kiljukaulan mamma tulee heti tänne palstalle haukkumaan muita kirjoittajia ja kehumaan haarniskoita.
Heh, pääsevät kärvistelemään suoraan Uuden-Seelannin talveen, kesä on vasta joulu-helmikuussa.
Vierailija kirjoitti:
Ai soso mönkii jo kalloilla.
Liisa-mummo juoksi vauvana kallioilla.
Vierailija kirjoitti:
Miehissä on myös niitä, jotka herkistyvät jopa itkuun asti, se vaan usein ihmetyttää, mutta heitäkin on ja suotakoon heille kaikkien tunteiden ilmaus. 🤣😭😠😲😔
Epävakaa persoona tai testo vajaus. Tunnetko paljon pillittäviä miehiä?😭😆
Jos liisaäiti oli niin tärkeä rennielle niin miksi hautaa ei ole hoidettu.
Sillanpää itki joka lähetyksessä.
Miksiköhän Renny itkee joka lähetyksessä.
Tuskin olivat tuossa auringossa kauaa. Varmaan just sen ajan että rouva sai kuvattua someen videon kiireettömästä nautiskelusta🥰