The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tästä tulossa vielä uusia jaksoja?
Ei ole.
Kuka täällä Rennyä hehkuttaa, se on Johanna ja Coco ketkä saa pisteet.ig kuvista täällä kaikki kommentoi, joten on turha moittia ketään. Sarja on räävitty jo loppuun, joten nyt on kuvien vuoro. Jokainenhan täällä päivystää, kun näin vilkasta on mielipiteiden vaihto.
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä Rennyä hehkuttaa, se on Johanna ja Coco ketkä saa pisteet.ig kuvista täällä kaikki kommentoi, joten on turha moittia ketään. Sarja on räävitty jo loppuun, joten nyt on kuvien vuoro. Jokainenhan täällä päivystää, kun näin vilkasta on mielipiteiden vaihto.
Älä taas aloita tuota päsmäröintiä! Sinä täällä moitit, haukut ja herjaat. Sanot rääpimiseksi kaikkea, mikä ei ole sinun mieleesi.
Kyllä on ihana kuva äidistä ja tyttärestä😁
Harlineita moititaan, haukutaan ja herjataan ja se en ole minä, iiihhhaannaaa😊
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ihana kuva äidistä ja tyttärestä😁
Kenen äidistä ja tyttärestä?
Vierailija kirjoitti:
Harlineita moititaan, haukutaan ja herjataan ja se en ole minä, iiihhhaannaaa😊
👉🤡
Kurtut eivät haittaa ketään, jos ei iho ole ihan samettia niin onhan se samettia se vakosamettikin🤣
Vierailija kirjoitti:
Kurtut eivät haittaa ketään, jos ei iho ole ihan samettia niin onhan se samettia se vakosamettikin🤣
Kuinkahan kurttuinen mahtaa olla vanhempana.🤣
Kuuntelin äsken podcast-jaksoa missä juontaja sanoi Johannan olevan hyvä roolimalli kolmekymppisille naisille. Joko Johanna on 30 v ? en nopeella Googletuksella löytänyt, meni aina renniiin haut, että hän on 64
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin äsken podcast-jaksoa missä juontaja sanoi Johannan olevan hyvä roolimalli kolmekymppisille naisille. Joko Johanna on 30 v ? en nopeella Googletuksella löytänyt, meni aina renniiin haut, että hän on 64
Hyvä roolimalli kuinka?
Semmonen roolimalli, että kun valitsee varakkaan miehen, niin ei tartte tehdä mitään.🤪
Johanna on hyvä roolimalli, opettajan koulutus ja on tehnytkin sitä työtä.
Urheilija ja nyt myös näyttelijä.
Rennykin on hyvä roolimalli, kuten yllä olevassa viestissä todettiin, niin Renny on varakas ja hommannut itse hulppean uran viihdemaailmassa.
Tiesittekö muuten että tässä viestiketjussa yksi ja sama vihaaja keskustelee yksinään, vastaillen omiin viesteihin, kuten aiemmin nuo ikärasistiset ja kateuden täyttämät ryppy -viestit.
Totuus on kuitenkin se että Harlins on huippu sarja ihan syystä.
Mahtavia Hollywood persoonia💗💗💗
Miten kukaan voi tietää kuka kommentoi, samapa tuo, mutta nyt ihana perhe on Suomessa. 😊😁
Renny ja Johanna ovat Suomessa. Tapasivat ainakin Rennyn hyväksymät kaasot.
Toinen kaasoista kirjoitti, että ajoivat Vaasaan yllättämään toinen kaaso koska on raskaana. Kuvissa myös Renny ja Johanna. Vaikea uskoa, että he olisivat ehtineet Vaasaan asti? Onko tästä tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Rennykin on hyvä roolimalli, kuten yllä olevassa viestissä todettiin, niin Renny on varakas ja hommannut itse hulppean uran viihdemaailmassa.
Se että on varakas riittää hyväksi roolimalliksi? Käsittääkseni itäisen naapurimaan johtaja myös on varakas ja itse hommannut itsensä hulppeaksi ison maan johtajaksi. En lähtisi kuitenkaan kutsumaan hyväksi roolimalliksi.
Renny nimenomaan ei ole hyvä roolimalli. Elämänkerta paljastaa sen. Siitä puuttui kaikki itsereflektio, henkinen kasvu ja esimerkillisyys. Sen sijaan kaikki mikä on mennyt mönkään uralla ja elämässä on aina muiden syytä.
Rennyllä ei myöskään ole ikinä mitään syvällistä tai painokasta ajatusta puheissaan. On myös ristiriitainen puheiden ja tekojen välillä. Esim. rakastaa merta, mutta ei tee mitään suojellakseen sitä. Päinvastoin. Kerskakuluttaa ja lentää ympäri ämpäri.
Pikku prinsessan vanha ystävä.😁😀😄😆😂🤣