Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
13021/26888 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennyllä riittää vientiä kun nyt tekee elokuvan Gene Simmonsin kanssa.

Rahaa riittää ja vaimo on nuori ja kaunis.

Vierailija
13022/26888 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gene perusti kaverinsa kanssa firman ja pyysivät Renskaa ohjaamaan. Vanhoja tuttuja nääs, saas nähdä kuinka käy.😎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13023/26888 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa mennään MINUN ehdoillani. MINÄ olen pomo.

Vierailija
13024/26888 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä lausuta tultiin "kannesiin", vaan "kanniin". 🤭

Vierailija
13025/26888 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ensimmäinen äitienpäivä on myös Jossulle todella tärkeä, kuten varmaan kaikille jotka ovat sen kokeneet.

Oikeasti, eikö se niitten lapsi ole vielä vuottakaan?! Tuntuu että siitä olisi jo pari tai kolme vuotta kun Harlineista jauhettiin iltalehdissä. Nyt ovat vissiin vähän rauhoittuneet. Ehkä noi heidän elokuva projektit ei menestyneet niin hyvin kun olettivat ja pitävät nyt matalaa profiilia.

Vierailija
13026/26888 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö toi Johanna ole alle nelikymppinen? Varmaan ottaa koville esittää illalispöydässä miten jonkun Gene Simmonsin ja Rennyn muistelut 70-luvulta kiinnostaa. Onneksi on kansaivälisesti Suomen tunnetuin filmitähti niin varmasti pystyy kikattelemaan tonkin roolin läpi.

Vierailija
13027/26888 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö toi Johanna ole alle nelikymppinen? Varmaan ottaa koville esittää illalispöydässä miten jonkun Gene Simmonsin ja Rennyn muistelut 70-luvulta kiinnostaa. Onneksi on kansaivälisesti Suomen tunnetuin filmitähti niin varmasti pystyy kikattelemaan tonkin roolin läpi.

Genellä on sama nainen ollut vuosikymmeniä.

Vierailija
13028/26888 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä, jonka psyyke ei kestä tätä ketjua, kehoittaisin lukemaan Renny Harlinin elämäkerran. Voit jopa yllättyä. Kehoittaisin myös viettämään aikaa muissa ketjuissa, jos täällä pää sumenee.

Ei suoraan sanottuna kiinnosta hänen elämänsä niin, että lukisin kirjaa. Tuntuu että hänen mollaamisensa on monelle täällä heidän koko elämänsä sisältö.

Kuinka voit väittää mollaamiseksi, kun voisit itse tarkistaa jotkut asiat kirjasta? Ei minuakaan kyseinen hlö kiinnosta elämää suurempana asiana, mutta sattui tuo kirja lojumaan kirjakaupan ale-laarissa vuosi sitten, huvin vuoksi ostin. Taisi maksaa jotain 10 euroa.

Kyllähän täällä haukutaan hänen ulkonäköään, ikää yms. mitkä ei hänen kirjaansa tai tekoihin liity mitenkään.

Käyttäyisi kun ikäisensä niin hänet voisi yrittää ottaa täydestä. Ihan typerää itsensä kehumista tämä hänen kirja. Mä oikeasti epäilen että jos joku Julia Roberts tai Ralph Fiennes törmäisi Rennyyn ja Johannaan kadulla niin tunnistaisivatko sitä vertaa että edes tervehtisivät.

Vierailija
13029/26888 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se heidänkään parisuhde kovin ruususelta vaikuttanut siinä heidän sarjassa. Nyt onkin muuten kaksi tosi tv-tähteä lyönnyt viisaat päänsä yhteen. Mahtaa olla melkoinen menestys.

Vierailija
13030/26888 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se heidänkään parisuhde kovin ruususelta vaikuttanut siinä heidän sarjassa. Nyt onkin muuten kaksi tosi tv-tähteä lyönnyt viisaat päänsä yhteen. Mahtaa olla melkoinen menestys.

Jos ovat vuodesta 1983 olleet yhdessä, ei kai voi olettaa elämän olevan pelkkää ruusuilla tanssimista? Ainakin heidän parisuhde näyttäytyi realistisena, eikä pelkkää naurua aamusta iltaan.😁

Vierailija
13031/26888 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijälle rooli tulevasta elokuvasta! Voisi vetää cha-cha-chaan siinä hai leffassa. Kaikki koneen matkustajat tanssivat koneen katolla, kunnes ryminä upottaisi koneen mereen.

Vierailija
13032/26888 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun Rennylle on sattunut niin paljon niitä kehnoja naisystäviä. Hän itse on ollut unelmakumppani, jota ei ole koskaan jätetty. Hän myös laittaa kaikille diivailijoille jauhot suuhun ja on ihan maailman paras ohjaaja ja ihminen. Varsinainen satusetä😂

Vierailija
13033/26888 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tuo uusi haileffa kuulostaa aivan surkealta flopilta jo valmiiksi :F

Saako Johanna roolin?

Vierailija
13034/26888 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks tuo uusi haileffa kuulostaa aivan surkealta flopilta jo valmiiksi :F

Saako Johanna roolin?

Älä, ja Renny hehkuttaa olevansa parhaimmillaan haiden ja koneiden kanssa. 😑 eiköhän Johanna saa vähintään lentoemännän roolin

Vierailija
13035/26888 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs Johannan vienti?😁

Vierailija
13036/26888 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannallahan on ukkelin mukaan avoinna tie tähtiin kun on "äärimmäisen lahjakas". :D

Vierailija
13037/26888 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renska ja Jossu hei, Aki Kaurismäen elokuva on Cannesin odotetuimpien ensi-iltojen joukossa. Mites teillä menee?

Vierailija
13038/26888 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän meillä menee🥰

Vierailija
13039/26888 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinhän meillä menee🥰

Niinkö? The Refueella menee fantastisesti?

Vierailija
13040/26888 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punaiset liput vain liehuu.

1. Ystävistä ja perheestä etäyttäminen ja eristäminen. Bulgaria, työ ja treenaus. Näyttää ihanalle ja tukemiselle. On myös sitä osittain.. ehkä. Kaikki nämä asiat pitää Johannan Rennyn otteessa ja silmien alla.

2. Rakkaus pomitus, peittää vaaran merkit alleen. Ja aiheuttaa harhaluulon, että asiat päätetään yhdessä.

3. Nopea vauhti suhteessa. Eristää muista ihmis-suhteista tehokkaasti. Valta suhteessa ja kontrolli on Rennyllä. Nyt muutat mun luo vieraaseen maahan, nyt tuut mulle töihin, nyt treenaat, nyt hommataan koira, nyt mennään kihloihin, nyt mennään naimisiin, nyt tehdään lapsi.. heti nyt.

4. Taloudellinen yliasema. Minä ostan, minä hommaan, minä määrään, maksan sun palkan, maksan kaiken.

5. Johanna töissä Rennyllä. Renny pääsee käskeen ja kyttään. Myös mahtava asema tulevaisuudessa jos ura ottaa tuulta. Ilman minua et olisi kukaan- lyömäase.

6. Renny on tehnyt Johanasta oman assistenttinsa. Renny ei pitä huolta "eikä muista" mitä hänen milloinkin piti tehdä ja missä olla. Johanna huolehtii muistaa ja hoitaa. Näppärästi taas Johannan kaikki ajatukset ja huomio Rennyssä.

7. Renny huomion keskipiste kaikkialla otti huomion itseensä jopa siellä kisoissa. Olisi voinut kieltäytyä siitä palkintojen jaosta. Aidosti antanut Johannan loistaa kokonaan omillaan.

8. Shamppaa , pizzaa jep. Johanna treenaa mut silti pitikö sitä kokoajan hieroa nenään. Oliko niin vaikeaa olla juomatta ? Oisiko voinut vaikka edes kerran syödä salaattia myös ja juoda vichyä.

9.puheet ohjatessa "täällä minä määrään kaikesta" "Itkut", kun johanna ei enää ole paikalla tukemassa ts. Kytättävänä. Ne puheet niistä rooleista joita vetää ihmisille.

10 Ihmis-suhde sana parisuhdetta tarkoittaessa.

11. Tässä sää oot tytön kanssa kotona ja leivot pullaa ja me pojan kanssa ollaan kalassa. Että tää on sun tulevaisuus ja osasi siellä. Älä tee omia unelmia.

12. Osti ne kankaat ja oli mukana valitsemassa niitä.

Ja varmasti vielä tulee lisää...

Ketju on lukittu.