The Harlins
alkaa! Odotatko jo innolla?
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö taas olet tietävinäsi,minkälaisen ja minkäikäisen isän lapsi haluaa, voi ihme noita sun kommentteja, mistä sä ne revit. Kyllä olis hauska nähdä kuinka täydellisen näköinen siellä heittelee noita juttuja toisten ulkonäöstä, huh,huh.
Ja sinäkö tiedät? Ainoa asia, mitä täällä teet on haukkua ja nimitellä toisia. Ei kyllä olis hauska nähdä kuinka täydellinen siellä heittelee juttuja, kauheen agressiivinen ja uhkaileva. Renny Harlin on todellakin mennyt jollakin tunteisiin. 😆🤯
Vierailija kirjoitti:
Johanne ainainen kiire = menestyjän elämää
Kreisi kiire, mut onneks on lastenhoitaja, siivous-ja pesulapalvelut. Töihin ja Rennyyn voi keskittyä täysillä.
Jakso 9 on yksi parhaimmista. Pariskunta on kauneimmillaan ja komeimmillaan.🤭
Vierailija kirjoitti:
Renny Harlin on itse kertonut hävenneensä vanhaa isäänsä.
Näin se on alapeukuttaja. Lue hänen elämäkerrastaan tai Seiska-lehdestä. Tätä asiaa et voi ikävä kyllä syyttää mollaamiseksi ja valheeksi.😁
Joko koko penskalla on hampaita tullut.
Varmasti ei. Heti johan huutaisi omg penskalla näkyy hammas.
Voivou johan sokerityttöä kun oikein päösi miiamiin.
Vierailija kirjoitti:
Joko koko penskalla on hampaita tullut.
Varmasti ei. Heti johan huutaisi omg penskalla näkyy hammas.
Voivou johan sokerityttöä kun oikein päösi miiamiin.
On se Miamissa käynyt aiemmin miesystävänsä kanssa.😉
Kuka jaksaa olla kiinnostunut jostain entisajan ohjaajavaarista ja hänen tuntemattomasta naisestaan tai heidän vanhoilla päivillä väännetystä jälkikasvustaan? Ei taida olla parempaa tekemistä, jos jaksaa seurata jotain heistä tehtyä telkkarisarjaa. 🙄
Kuka jaksaa lauantaipäivänä viettää aikaa tälläsellä sivustolla ja kertoa tollasia tarinoita, hankkikaa elämä. Juttujen sisältö on typerää luettavaakin.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Olen mielisairas ja rakastunut Rennyyn. En kestä mitään harhaisia viestejä hänestä. Kuvittelen olevani perheellinen mutta vietän kaiken ajan valvomassa tätä ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa lauantaipäivänä viettää aikaa tälläsellä sivustolla ja kertoa tollasia tarinoita, hankkikaa elämä. Juttujen sisältö on typerää luettavaakin.
Sinä näköjään jaksat.😆
Hienosti luo uraa Hollywoodissa suomalainen stunttikuljettaja Ansko Pitkänen.
Saanut nimensä lopputeksteihin esim. seuraaviin elokuviin:
Indiana Jones and the Dial of Destiny
Mission: Impossible-Dead Reckoning Part One
Batman
Barbie
Antman
Flash
On myös Netflixin The Crown sarjassa. Ajaa prinsessa Dianan kuolonkolarin kohtauksen.
Niin, tämä Ansko on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Johanna sai äitienpäivälahjaksi🥰
smägmää
Vierailija kirjoitti:
Milloin Refugen ensi-ilta??
Piti olla jo viime vuonna. Tuleekohan Oscar-ehdokkuus?
Koko keskustelupalstan idea on että meistä kukin on tietävinään asioita ja tuo näitä tietämyksiään kirjoittaen ilmi. Itse perustan omat tietämiseni olemassa oleviin faktoihin. Kuten tässä tapauksessa siihen mitä vanhojen isien lapset ovat kokemuksestaan sanoneet. Esimerkiksi Renny itse on sanonut että häpesi vanhaa isäänsä ja sitä kun isä ei jaksanut tehdä mitään hänen kanssaan. On itse tasan saman ikäinen kuin isänsä oli hänet saadessaan.
Renny vetoaa siihen, että hän itse on paremmassa kunnossa kuin isänsä oli. Siihen sanon, että niin, siis nyt ehkä olet. Lapsi alkaa kuitenkin muistaa ja tehdä havaintoja isänsä kunnosta aikaisintaan noin kuusi-seitsemän vuotiaana. Ja silloin Renny huitelee jo yli seitsemissä kymmenissä. Se on jo biologinen fakta ettei mieli ja keho ole enää iskussa siinä iässä. Eikä tarvikaan olla. Mutta turha hänen jauhaa peetä siitä että olisi paremmassa kunnossa kuin muut ikäisensä. Aivot rappeutuu vaikka kuinka kävisi kuntosalilla.