The Harlins
		 Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
 Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Renny ollut aikoinaan jonkun erittäin luonnonkauniin liikenaisen kanssa yhdessä, tuli ero ja nainen piti blogia Dubaissa jossa asui uuden miehen kanssa, mutta menehtyi allergiashokkiin Thaimaassa?
muistan joskus 1990-luvulla lukeneeni joistain lehdistä, että renny tunnetaan omissa piireissään suhteista, jotka eivät koskaan kestä ja joku näistä rennyn ex-vaimoista/kihlatuista antoi aikoinaan lausunnon, että suhde päättyi, koska hän näki rennyn kotona asioita, joita ei voinut mitenkään hyväksyä eikä suostunut kertomaan mistä oli kyse, mutta sanoi jotenkin niin, että teitäkin kuvottaisi, jos tietäisitte. Tuohon aikaan lehdet olivat varsin skandaalinhakuisia, joten tiedä sitten mikä se hirveä asia oli. Kuitenkin sen jälkeen kirjoiteltiin paljon, että renny ei onnistu suhteissaan tjsp.
Toivon kuitenkin onnea heille, joskushan onnistumisenkin täytyy tulla, ehkä tämä on se kerta, kun lapsellakin jo ankkuroitiin parisuhde.
No, narsistilla sitä onnistumista ei tule, vaan jättää naisen toisensa jälkeen (omien sanojensa mukaan jättää aina itse, vaikka todellisuus ei olisikaan niin, narsistille on tärkeää jättää aina itse, tästä oli tuossa vähän aiemmin linkattussa IS artikkelissa). Suhteet kestävät max muutaman vuoden. Filmitähtien kanssa ollut pisimmät suhteet, tavikset (missit, juontajat, muut mallit jne) vain lyhyemmän aikaa. Renny on umpinarsisti. Se eka jakson tekuitku oli nolo.
Vierailija kirjoitti:
Katoin kaks jaksoa ja minusta Johanna vaikuttaa melko hönöltä :D ihan mukava varmasti muuten.
Tuli vähän mieleen Nanna Karalahti.
Narsisti-Renny myös laittoi poikansa valitsemaan isän ja äidin välillä.
Eikö ton Johannan varoituskellot soi senkään suhteen, että miten Rennyllä mennyt jo olemassa olevan lapsen kanssa!? No, ei siinä mitään, olen itsekin mennyt narsistin halpaan, ei sitä sillä hetkellä tajua, vasta jälkiviisaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Rennie-pappa suuttui niin kovasti sille vaalealle Johannan siskolle, joka näytteli myös Luokkakokouksessa? Onko käsitelty sarjassa?
Lukisit ketjun tai yleensä muidenkin kommentointia niin saisit vastauksen. Ei taatusti käsitellä sarjassa.
Joo unohda koko asia jos joku kehtaa valehdella täällä.
Vierailija kirjoitti:
Renny ohjaamat elokuvat on älyttömän huonoja. Luokkakokous 3,4 vai 5? Joku näistä niin huono että olisin vaatinut lipun hintoja takaisin. Nyt katsottiin kotona. Yök. Meni kallista aikaa hukkaan.
Die Hard ja Cliffhanger olivat ihan hyviä.
Johannalla on vuonna 1988 syntynyt isosisko joka vaikuttaa valinneen toisenlaisen elämän kuin siskonsa. Paljon tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Renny on kyllä viettänyt liian monta vuotta auringossa. Naama on niin ryppyinen, punakka ja parkkiintunut. Näyttää vuosia ikäistään vanhemmalta. Ei todellakaan ole mikään silmäkarkki naiselle.
Niinpä, toinen näyttää ikäistään vanhemmalta ja toinen ikäistään nuoremmalta. Tämä ehkä korostaa ikäeroa entisestään. Mutta hyvinhän nuo yhdessä viihtyvät, se kai lienee tärkeintä. Sarja ollut ihan viihdyttävää katsottavaa.
"kodin" kahvikupin pohjassa hintalaputkin vielä jäljellä. Aika lavastetun oloinen ohjelma.... ehkä tämä onkin joku komediasarja
Punaiset liput vain liehuu.
1. Ystävistä ja perheestä etäyttäminen ja eristäminen. Bulgaria, työ ja treenaus. Näyttää ihanalle ja tukemiselle. On myös sitä osittain.. ehkä. Kaikki nämä asiat pitää Johannan Rennyn otteessa ja silmien alla.
2. Rakkaus pomitus, peittää vaaran merkit alleen. Ja aiheuttaa harhaluulon, että asiat päätetään yhdessä.
3. Nopea vauhti suhteessa. Eristää muista ihmis-suhteista tehokkaasti. Valta suhteessa ja kontrolli on Rennyllä. Nyt muutat mun luo vieraaseen maahan, nyt tuut mulle töihin, nyt treenaat, nyt hommataan koira, nyt mennään kihloihin, nyt mennään naimisiin, nyt tehdään lapsi.. heti nyt.
4. Taloudellinen yliasema. Minä ostan, minä hommaan, minä määrään, maksan sun palkan, maksan kaiken.
5. Johanna töissä Rennyllä. Renny pääsee käskeen ja kyttään. Myös mahtava asema tulevaisuudessa jos ura ottaa tuulta. Ilman minua et olisi kukaan- lyömäase.
6. Renny on tehnyt Johanasta oman assistenttinsa. Renny ei pitä huolta "eikä muista" mitä hänen milloinkin piti tehdä ja missä olla. Johanna huolehtii muistaa ja hoitaa. Näppärästi taas Johannan kaikki ajatukset ja huomio Rennyssä.
7. Renny huomion keskipiste kaikkialla otti huomion itseensä jopa siellä kisoissa. Olisi voinut kieltäytyä siitä palkintojen jaosta. Aidosti antanut Johannan loistaa kokonaan omillaan.
8. Shamppaa , pizzaa jep. Johanna treenaa mut silti pitikö sitä kokoajan hieroa nenään. Oliko niin vaikeaa olla juomatta ? Oisiko voinut vaikka edes kerran syödä salaattia myös ja juoda vichyä.
9.puheet ohjatessa "täällä minä määrään kaikesta" "Itkut", kun johanna ei enää ole paikalla tukemassa ts. Kytättävänä. Ne puheet niistä rooleista joita vetää ihmisille.
10 Ihmis-suhde sana parisuhdetta tarkoittaessa.
11. Tässä sää oot tytön kanssa kotona ja leivot pullaa ja me pojan kanssa ollaan kalassa. Että tää on sun tulevaisuus ja osasi siellä. Älä tee omia unelmia.
12. Osti ne kankaat ja oli mukana valitsemassa niitä.
Ja varmasti vielä tulee lisää...
Olipa outoa ne blurraukset :D ilmeisesti sisko oli yks blurratuista? mikähän niiden välille tuli.
Vierailija kirjoitti:
Punaiset liput vain liehuu.
1. Ystävistä ja perheestä etäyttäminen ja eristäminen. Bulgaria, työ ja treenaus. Näyttää ihanalle ja tukemiselle. On myös sitä osittain.. ehkä. Kaikki nämä asiat pitää Johannan Rennyn otteessa ja silmien alla.
2. Rakkaus pomitus, peittää vaaran merkit alleen. Ja aiheuttaa harhaluulon, että asiat päätetään yhdessä.
3. Nopea vauhti suhteessa. Eristää muista ihmis-suhteista tehokkaasti. Valta suhteessa ja kontrolli on Rennyllä. Nyt muutat mun luo vieraaseen maahan, nyt tuut mulle töihin, nyt treenaat, nyt hommataan koira, nyt mennään kihloihin, nyt mennään naimisiin, nyt tehdään lapsi.. heti nyt.
4. Taloudellinen yliasema. Minä ostan, minä hommaan, minä määrään, maksan sun palkan, maksan kaiken.
5. Johanna töissä Rennyllä. Renny pääsee käskeen ja kyttään. Myös mahtava asema tulevaisuudessa jos ura ottaa tuulta. Ilman minua et olisi kukaan- lyömäase.
6. Renny on tehnyt Johanasta oman assistenttinsa. Renny ei pitä huolta "eikä muista" mitä hänen milloinkin piti tehdä ja missä olla. Johanna huolehtii muistaa ja hoitaa. Näppärästi taas Johannan kaikki ajatukset ja huomio Rennyssä.
7. Renny huomion keskipiste kaikkialla otti huomion itseensä jopa siellä kisoissa. Olisi voinut kieltäytyä siitä palkintojen jaosta. Aidosti antanut Johannan loistaa kokonaan omillaan.
8. Shamppaa , pizzaa jep. Johanna treenaa mut silti pitikö sitä kokoajan hieroa nenään. Oliko niin vaikeaa olla juomatta ? Oisiko voinut vaikka edes kerran syödä salaattia myös ja juoda vichyä.
9.puheet ohjatessa "täällä minä määrään kaikesta" "Itkut", kun johanna ei enää ole paikalla tukemassa ts. Kytättävänä. Ne puheet niistä rooleista joita vetää ihmisille.
10 Ihmis-suhde sana parisuhdetta tarkoittaessa.
11. Tässä sää oot tytön kanssa kotona ja leivot pullaa ja me pojan kanssa ollaan kalassa. Että tää on sun tulevaisuus ja osasi siellä. Älä tee omia unelmia.
12. Osti ne kankaat ja oli mukana valitsemassa niitä.
Ja varmasti vielä tulee lisää...
Yhdessä kohtaa Johanna sai puhua itsestään niin Renny taustalla ilmeettömänä, kun huomio poissa hänestä. Muut Johannan haastikset olikin sitten Johanna yksin.
Johanna varmistelee asioita Rennyltä eli epävarmuus luotu.
Ensimmäisen jakson jaksoin kahlata läpi. Oma appi on saman tyyppinen kuin Renny, mutta ei läheskään yhtä paha. Ällöttää tuollainen itsekehu ja tulee sellainen olo, että pitää itseään korvaamattomana. Oikeasti kukaan ei ole korvaamaton. Välillä Johannan äänestä kuulee, että näyttelee Rennyllekin. Ja oikein ylistetään, kuinka hyvää rasvaton ja mauton ruoka on. Ihanaa! Syön itse terveellisesti ja valmennan peruskuntoilijoita ja ymmärrän myös kisadieettejä, mutten tue fitnesskisoja. Noiden ruoka ei kyllä näyttänyt mitenkään herkulliselta. Tuli kyllä niin ällö olo yhdestä jaksosta, etten edes hömppänä jaksa katsoa enempää.
Kuudes jakso oli niin tyylipuhdas esimerkki narsistin rakkauspommituksesta, että mua niin säälittää jo etukäteen, kun tuo Johanna tulee romahtamaan korkealta alas ja koko suku ihmettelee, että miten se meidän ihana Renny-vävy nyt tolleen.
Olisi kiva tietää, mitä se Smura aikanaan näki.
Ja tuohon jonkun toisen red flag listaan lisäisin vielä tuon teinimäisen pukeutumisen (reikäfarkut, t-paidat jne), massiiviset korut, tatuoinnit. (vrt. Danny ja Tauski, nuo toiset julkkisnarsistit naistentuhoajat)
Kuudennessa jaksossa kuvaukset Johannan luonteesta myös antoivat todistuksen ihmisestä, joka helposti menee mukaan narsistin vedätykseen (syömishäiriötausta, huolehtija, auttaja, ystävällinen, haluaa tehdä asiat kunnolla jne). Hän ei voi edes uskoa, miten sairaita, kieroja ja kovia ihmisiä maailmassa onkaan ja järkytys on kova, kun oma läheinen paljastuu sellaiseksi.
Johanna on niin lapsenomainen. Renny tuntuu omistavan hänet. Surullinen liitto.
Kyllä ei kiinnosta ryppyinen vitjamuna ja sen ostettu ja täytteillä paranneltu fitnestypykkä :D
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen jakson jaksoin kahlata läpi. Oma appi on saman tyyppinen kuin Renny, mutta ei läheskään yhtä paha. Ällöttää tuollainen itsekehu ja tulee sellainen olo, että pitää itseään korvaamattomana. Oikeasti kukaan ei ole korvaamaton. Välillä Johannan äänestä kuulee, että näyttelee Rennyllekin. Ja oikein ylistetään, kuinka hyvää rasvaton ja mauton ruoka on. Ihanaa! Syön itse terveellisesti ja valmennan peruskuntoilijoita ja ymmärrän myös kisadieettejä, mutten tue fitnesskisoja. Noiden ruoka ei kyllä näyttänyt mitenkään herkulliselta. Tuli kyllä niin ällö olo yhdestä jaksosta, etten edes hömppänä jaksa katsoa enempää.
Sitä se puhdas ruoka on kasvikset, liha tai kala sekä vähän pastaa, perunaa tai riisiä. Kyllähän se vaalea kala mausteilla on hyvää.
Tuota se on nyt meilläkin seuraavat kuusi viikkoa kun laihdutetaan miehen kanssa.
Hyvä että Renny syö samaa ruokaa eikä tilaa pippuripihviä kastikkeella ja kermaperunoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kuudes jakso oli niin tyylipuhdas esimerkki narsistin rakkauspommituksesta, että mua niin säälittää jo etukäteen, kun tuo Johanna tulee romahtamaan korkealta alas ja koko suku ihmettelee, että miten se meidän ihana Renny-vävy nyt tolleen.
Olisi kiva tietää, mitä se Smura aikanaan näki.
Ja tuohon jonkun toisen red flag listaan lisäisin vielä tuon teinimäisen pukeutumisen (reikäfarkut, t-paidat jne), massiiviset korut, tatuoinnit. (vrt. Danny ja Tauski, nuo toiset julkkisnarsistit naistentuhoajat)
Täällä palstalla ja monessa keskusteluketjussa nostetaan usein esille kysymys: mitä Smura näki? Googlatkaa niin selviää. Onhan se tuolla monessa paikassa kerrottu. Eli kertauksena tähän: Smura, Harlin ja Loiri olivat jossain kutsuilla ja Loirilla oli kaulassa Buddha-aiheinen riipus. Smura oli ihastellut sitä ja kysynyt Loirilta, että mikä se on, johon Loiri oli vastannut, että riipus tuo onnea sen kantajalle. Loiri oli sujauttanut riipuksen Smuran kaulaan (ei siis antanut sitä Smuralle omaksi vaan lainasi) ja just silloin Harlin oli tullut paikalle ja nähnyt sen ja nostanut metelin siitä, että Loiri oli yrittänyt tehdä vaikutusta Smuraan antamalla tälle korun. Smurasta kyseinen väliintulo oli kai ollut Harlinin taholta rankasti ylireagointia. Tämä oli se, mitä Smura näki tai ei olisi halunnut nähdä.
ei kestä tämäkään rennin liitto.
kohta ero.
lapsi vaatii aikansa. renni ei vaan jaksa.
koiraakin heitteli.