The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa ajanvietettä sarjan katsominen, semmoinen hyvänmielen sarja. Tulee hyvä fiilis kun katsoo. Harlinit vaikuttavat positiivisilta, ystävällisiltä, nöyriltä jalat maassa olevilta ihmisiltä. Semmoisilta hyviltä tyypeiltä. Heidän välisensä rakkaus vaikuttaa olevan aitoa. Molemmat huomioivat toisiaan ihanasti, tukevat ja antavat toisilleen positiivista palautetta eli ovat tietoisia ja henkisesti korkeammalle tasolle kehittyneitä ihmisiä. Ansaitsevat toinen toisensa!
Sarjasta ei myöskään tule leuhkimisen maku, tuntuu vain että haluavat jakaa ilonsa muidenkin kanssa. Tulee hyvä fiilis kun katsoo!
"Sulla on suurin rooli suomalaisena amerikkalaisessa elokuvassa" Renny lepertelee vaimolleen. Todellako?
Mä en ymmärrä jos sua mun kirjoitusvirheet häiritsee, ei täällä muutkaan niin sujuvaa tekstiä kirjota, se sanomahan on tärkein. Mun kommentit ilmeisesti kolahtaa sun otsalohkoon eikä mun. Vai onko sun tarkoitus koko ajan vaan loukata?
Harlineita tässä repostellaan, eikä kirjoittajia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä hyvin mene Aaron Eckartilla ja Pierce Brosnanillakaan että suostuvat näihin halpatuotantoihin Rennyn kanssa jonka tuottajana ja jokapaikanhöylänä toimii joku lasten opettaja. Nostan hattua Ralph Fiennesille, Michael Douglasille ja Liam Neesonille jotka juoksivat ja kovaa kun Renny yritti elokuvia heidän kanssaan.
Kaikki kolme ovat huippunäyttelijöitä mutta ainekin Fiennes on myös ohjannut laadukkaampia elokuvia Harlin. Ei ihme jos nämä kolme ovat kieltäytyneet kunniasta Rennyn megahiteissä. Toisaalta sääli koska voisin vaikka maksaa muutaman euron että näkisin noiden konkareiden naaman kun Johanna käy kiekumaan niille ohjeita vara tuottajana/ohjaajana/kahvinkeittäjänä/näyttelijänä mikä lie onkaan?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä jos sua mun kirjoitusvirheet häiritsee, ei täällä muutkaan niin sujuvaa tekstiä kirjota, se sanomahan on tärkein. Mun kommentit ilmeisesti kolahtaa sun otsalohkoon eikä mun. Vai onko sun tarkoitus koko ajan vaan loukata?
Luulisi sun osaavan kirjoittaa ilman virheitäkin, kun niin kova olet arvostelemaan ja haukkumaan muita. Taisi pilkka kolahtaa omaan nilkkaan?😄
Sinä se vaan jatkat kirjoittajien moittimista, tätähän äsken kommentoija halusi selvittää.
Vierailija kirjoitti:
Sinä se vaan jatkat kirjoittajien moittimista, tätähän äsken kommentoija halusi selvittää.
Lopeta jo.
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi vauva kiva mutta pakkoko sitä on tuutata some täyteen. Sama ilmiö tosin liki kaikilla tuoreilla äideillä.
Itse en ole nähnyt yhtäkään kuvaa. Onko Suloinen?
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnosta kuinka Geena muistaa tuon suhteen?
Taisivat olla aluksi oikeasti todella rakastuneita toisiinsa. Tälläisen käsityksen minä sain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisivat olla aluksi oikeasti todella rakastuneita toisiinsa. Tälläisen käsityksen minä sain.
Renny pääsi Geenan liiveihin ja Hollywoodin sisäpiireihin. Voihan sitä rakkaudeksi kutsua.😜
Minusta Renny löi Geenaa vyön alle omassa kirjassaan. Loi mielikuvan, että petipuuhat oli loppuneet ja avustaja vonkaamalla vonkasi. Yhden kerran hairahduin. Senkin jälkeen Geena pyysi lasta. Aivan sairasta settiä tältä herra erinomaisuudelta.. etenkin kun ottaa huomioon Geenan lapsettomuuden kanssa kamppailun, ja kuinka muut osapuolet tarinan kertovat.
Muutenkin Renny puhuu naisista todella alentavasti, ja klassinen narsun piirre on se ettei ole koskaan tullut jätetyksi.. =))
Onneksi tuo papparaisen itsekehukirja on vain Suomeksi. :D
Rennin naama = vahva motivaatio käyttää aurinkovoidetta 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Geena taisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suomen miniä" Geena Davis kertoo tuoreissa muistelmissaan Renny Harlinin mustasukkaisuudesta avioliitto päättyi hirvittävään petokseen
Renny Harlinin ja Geena Davisin viiden vuoden avioliittoon mahtui leveää elämää ja kohuotsikoita. Sen päättymisestä 1990-luvun kohuparilla on kuitenkin eriävät näkemykset.Renny Harlin ja Geena Davis olivat naimisissa viiden vuoden ajan
Renny Harlin ja Geena Davis olivat naimisissa viiden vuoden ajanNäin komeasti Geena Davis luonnehtii uransa nousukiidossa ollutta Renny Harlinia viikko sitten ilmestyneessä muistelmateoksessaan Dying of Politeness.
Elokuvista Beetlejuice, Yksinäinen matkailija ja etenkin Thelma & Louise tähdeksi noussut Davis ruotii kirjassa suhdettaan Suomen ainoaan Hollywood-ohjaajaan kokonaisen luvun verran.
Davis ja Harlin olivat naimisissa vuodet 19931998.
DAVIS ja Harlin päätyivät tekemisiin, kun Davis pohti, olisiko hänellä tulevaisuutta toimintaelokuvien puolella.
Agenttini ehdottivat, että menisin erään Renny Harlinin juttusille, Davis pohjustaa.
Bisnestapaaminen sai aivan uusia kierroksia, kun vastassa olikin Davista kolmisen vuotta nuorempi suomalaiskomistus.
Renny oli kuumaa kamaa lippuluukuilla, ja huomasin, että hän on muutenkin kuuma. Hän oli todella pitkä, hänellä oli pitkä vaalea tukka ja, mikä parasta, hän oli pohjoismaalainen, Davis kirjoittaa.
Tapaaminen pohjoismaalaisen jumalan kanssa venähti normaalia bisnespalaveria pidemmäksi.
Kysyin tapaamisen jälkeen agentiltani, onko Renny sinkku. Sitten kuulin Rennyn kyselleen minun puhelinnumeroni perään.
Siitä alkoi parin rakkaustarinna
RENNYSSÄ Geenaa viehätti paitsi ohjaajan ulkonäkö ja raavaat piirteet, myös hänen leveä elämänsä.
Oikeasti, hän omisti Suomessa huvipuiston! Minä olin aina halunnut oman huvipuiston, Davis kirjoittaa.
Hän tarkoittaa Keravalla vuodet 19921995 toiminutta legendaarista Planet FunFun -sisähuvipuistoa. Sen Harlin perusti yhdessä ystävänsä ja aseveljensä, elokuvatuottaja Markus Selinin kanssa.
Ensitapaamisesta oli kulunut vain kuusi kuukautta, kun pari pamautti naimisiin.
Häät kestivät kolme päivää. Asioiden tekeminen suuresti oli Rennyn tapa, Davis muistelee.
Nuoripari nousi nopeasti puheenaiheeksi halki läntisen pallonpuoliskon. Rennyltäkin oli juuri ilmestynyt Sylvester Stallonen tähdittämä toimintaraina Cliffhanger.
Geena ja Renny vierailivat usein Suomessa. Tässä he edustivat Planet Hollywood -ravintolan avajaisissa vuonna 1995. Ravintolaketjun toivat Suomeen Harlin, Markus Selin ja liikemies Antti Sipinen.
Geena ja Renny vierailivat usein Suomessa. Tässä he edustivat Planet Hollywood -ravintolan avajaisissa vuonna 1995. Ravintolaketjun toivat Suomeen Harlin, Markus Selin ja liikemies Antti Sipinen.ELÄMÄ hittiohjaajan kanssa oli aluksi ihanaa ja jännittävää, Davis kirjoittaa. Sitten unelmamiehestä paljastui säröjä.
Kunpa olisin lukenut sellaisen 10 varoitusmerkkiä uudessa suhteessa -lehtijutun, Davis puuskahtaa.
Välähdyksiä mustasukkaisuudesta oli nähtävissä jo suhteen alkuvaiheessa, Davis kirjoittaa jälkiviisaasti. Renny esimerkiksi ehdotti, että pari illastaisi vain ravintoloissa, joissa Geena ei ollut ennen käynyt.
Hän väitti, että se tekisi treffeistämme erityiset.
Pian Davis tajusi, että Rennyn valintoja määritti mustasukkaisuus. Miehellä oli selvä luottamusongelma.
Renny sanoi, että häntä oli ennen petetty ja loukattu syvästi. Hän ei koskaan halunnut käydä missään, missä olisin voinut käydä ennen jonkun toisen miehen kanssa.
Harlin alkoi kontrolloida pariskunnan tekemisiä yhä pakkomielteisemmin.
Eikö Rennyn ja Johannnkin häät kestäneet 3 päivää?
Markus Selin oli bestman molemmissa Rennyn häissä😂 kuittaili tästä näissä viimeisimmissä häissä.
Markus ehtii vielä noihin hommiin😘
Johannan hymy todellakin piristää päivää ja Renny on komea, pitkä ja lihaksikas sekä rikas.
Vierailija kirjoitti:
Johannan hymy todellakin piristää päivää ja Renny on komea, pitkä ja lihaksikas sekä rikas.
Samaa mieltä💗
Vierailija kirjoitti:
"Sulla on suurin rooli suomalaisena amerikkalaisessa elokuvassa" Renny lepertelee vaimolleen. Todellako?
Olikohan tämä Rennyn tapa nöyryyttää Johannaa. Mukamas suuri rooli ja vastuu elokuvan budjetin hoidosta annettiin Johannalle. Sitten...ei mitään filmistä, ensi-illasta ole kuulunut. Mitä tapahtui? Elokuvaa markkinoitiin (?) Johannan kuvalla. Oliko alastomanakin, kuten jostain luin. On tunne, että Johannalla ja Rennyllä ei mene alun hehkutuksen jälkeen hyvin. Johanna on ehkä nähnyt nyt niitä pimeitä piirteitä miehessään, mistä nämä entiset ovat kertoneet. Tuosta suhteesta ei varmasti niin vain kävellä enää ulos.
Markus Selin oli bestman molemmissa Rennyn häissä😂 kuittaili tästä näissä viimeisimmissä häissä.