Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
9981/26888 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lääkityksellä ajattelet näin?

Vierailija
9982/26888 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEI!

Mä sanon että Renny on nuorekas, joten katsotaan kuinka monta YLÄ-Peukkua tähän saatte!!

Ei vaan kuinka monta peukkua pelkästään sinä tähän kommenttiin saat. Tässä ketjussa peukut eivät kerro mistään muusta kuin pääsi sisäisestä maailmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9983/26888 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on niin tärkeää hokea että renny olisi nuorekas? Sehän on vain keino sanoa, että hän ei ole nuori. Miksi peukuttaja kiusaat rennyä päivittäin sillä, ettei hän ole nuori. Oikein hierot sitä hänen naamaansa, ettei hän ole nuori.

Vierailija
9984/26888 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarja on täynnä pinnallisuutta, luksuselämän esittelyä ja Johannan ihastunutta huudahtelua. Odotin että olisi avattu enemmän elokuvantekoa ja syvällisemmin käsitelty siihen liittyviä asioita. Toisaalta toimintaelokuvasta ei ehkä kovin syvällistä matskua saa.

Petyin samaan. Olisin toivonut näkeväni inside-tietoa elokuvanteon kulisseista ammattilaisen näkökulmasta. Sen sijaan nähtiin Johanna useampaan otteeseen kiljumassa, kuinkavoitteko uskoa että nämä kaikki lavasteet on rakennettu vain tätä elokuvaa varten! Uskomatonta! Okei, siis oletko sä se Hollywood-tuottaja ja sulle on täysin vieras konsepti että elokuvaa varten lavastetaan kioski, johon auto törmää. Se kioski ei olekaan oikea! Todellinen akateemikko.

Samaan asiaan petyin Rennyn elämänkerrassa. Tuntuu ettei sillä oikeasti ole mitään syvällisempää ajatusta tai sanottavaa elokuvista kerronnan keinona. Osaa just teknisesti ohjata kohtauksen, jossa auto törmää kioskiin.

Onhan se surullista jos kuuskymppisellä elokuvaohjaajalla ei ole mitään syvällisempää sanottavaa elokuvillaan. Ehkä Renny sitten vaan on pinnallisten toimintaelokuvien ohjaaja. Kieltämättä pettymys.

Vierailija
9985/26888 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Johanna voikin olla noin yksitoikkoinen persoona? Nuoren teinitytön ilmeet, käytös, ja sanavarasto. Onko tuossa kyse jonkun Rennyn fetissin toteuttamisesta, koska se kiinalainenkin oli olemukseltaan kuin lapsi. Pääseekö tuo Johanna Rennyn seurassa käyttäytymään ollenkaan kuin normaali lähes kolmekymppinen??

Vierailija
9986/26888 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo koko konsepti on niin koominen, että en tajua miten kukaan vähänkään järjissään oleva ihminen haluaa edes vitsillä esittää itseään tuollaisessa valossa. Järkyttävän narsistista meininkiä.

Tämä.

Vierailija
9987/26888 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Repeä, kun Virpi kuolla kupsahti.

Vierailija
9988/26888 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on pulla uunissa?

Vierailija
9989/26888 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Johanna voikin olla noin yksitoikkoinen persoona? Nuoren teinitytön ilmeet, käytös, ja sanavarasto. Onko tuossa kyse jonkun Rennyn fetissin toteuttamisesta, koska se kiinalainenkin oli olemukseltaan kuin lapsi. Pääseekö tuo Johanna Rennyn seurassa käyttäytymään ollenkaan kuin normaali lähes kolmekymppinen??

Renny on epäkypsä ja ympäristöään määräävä persoona. Siihen ei sovi kukaan vahvatahtoinen ja kypsä nainen. Lapsekas ja pinnallinen on perfect match.

Vierailija
9990/26888 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret uskoo mainoksia, sanoi MTV3: entinen johtaja.

Pizza online, on heitä varten.

Lukuisat nuoret katsovat The Harlins sarjaa.

Uskomattoman hyvää tosi-viihdettä.

Suomen ainoalta Hollywood menestyjältä.

Siis rahaa on, takaan sen!

Nyt on kyllä varttuneemman henkilön tekstiä. Nuoret uskoo mainoksia? Ihan ammattitermein mennään näköjään.

Ja Pizza-Online? Foodora osti Pizza-Onlinen toiminnan lähes 3 vuotta sitten.

Ja edelleenkin. Harva nuori katsoo sarjaa, jossa ajasta jälkeen jäänyt papparainen yrittää kynsin hampain päästä takaisin Hollywoodin keskiöön (omin sanoin). Nuoret syntyivät 10 vuotta sen jälkeen kun Rennyn viimeinen menestysleffa sai ensi-iltansa. Laske siitä.

Sekä sulla että Rennyllä on paljon kirittävää jos meinaatte päästä vielä nykypäivään kiinni.

Vierailija
9991/26888 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole pettynyt sarjaan - Ainoastaan tuo edellä mainittu Rennyn haukkuja.

Sarjahan on mahtava ja Renny aivan loistava Hollywood-miljonääri ja Johannan ihana hymy piristää päivää.

Coco on taas saanut monet uudetkin ihastumaan The Harlins sarjaan.

Ihan huippu ja mielestäni parasta antia tämän hetken televisiossa.

No se tuli kyllä selväksi että olet aivan lääpälläsi ja tosi-tv uppoaa. Pyyhi vähän tuota kuolaa.

Vierailija
9992/26888 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, minä ja minä. Minun, minun ja minun. Minua, minua ja minua.

Vierailija
9993/26888 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultaa, mä rakastan sua kulta, mä rakastan sua kulta..

Ukko äänessä koko ajan ja tuntuu määräävän. Ei taida nuorikko uskaltaa pitää puoliaan.

Mielestäni Johanna on se pomo tuossa suhteessa, osaa viedä Rennyä kuin pässiä narussa. Ukko on ihan koukussa tunteeseen, kuinka on maailman keskipiste Johannalle. Näin tietenkin omassa päässään, mietin vain kauanko Johanna kestää ylistää miestänsä. Uskon että rakkaus lentää ikkunasta ulos jos ja kun rahat loppuu.

Vierailija
9994/26888 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harlins on mukavaa höttöä, mutta ei tuota sarjaa voi tosissaan ottaa. Johanna vaan kiljuu "ihanaaaaaa" jaksosta toiseen tuomatta itse mitään sisältöä. No ihan alussa oli jotain niitä fitness-kisajuttuja, joissa sentään pääsi loistamaan, mutta muuten koko sarja on ollut aikalailla Renny-show, ja Johanna komppaa taustalla kaikkea Rennyn sanomisia. Tokalla kaudella odotin pääsyä Rennyn leffan kulisseihin, mutta pinnalliseksi sekin jäi. Luulin, että Rennyllä olisi vuosikymmenien kokemuksella paljonkin sanottavaa elokuvien teosta.

Joka tapauksessa, respektit Rennylle menestyksekkäästä urasta ja luultavasti ura jatkuu vielä vuosia, jos intoa ja projekteja riittää.

Vierailija
9995/26888 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana parsikunta. Komea mies ja kaunis nainen ja nyt vielä suloinen vauva. Kuin sadusta tämä heidän elämänsä. Renny on kuin se sadun uljas prinssi.

Sekä kauniilla vaimolla ilkeät sisaret.

Vierailija
9996/26888 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harlins on mukavaa höttöä, mutta ei tuota sarjaa voi tosissaan ottaa. Johanna vaan kiljuu "ihanaaaaaa" jaksosta toiseen tuomatta itse mitään sisältöä. No ihan alussa oli jotain niitä fitness-kisajuttuja, joissa sentään pääsi loistamaan, mutta muuten koko sarja on ollut aikalailla Renny-show, ja Johanna komppaa taustalla kaikkea Rennyn sanomisia. Tokalla kaudella odotin pääsyä Rennyn leffan kulisseihin, mutta pinnalliseksi sekin jäi. Luulin, että Rennyllä olisi vuosikymmenien kokemuksella paljonkin sanottavaa elokuvien teosta.

Joka tapauksessa, respektit Rennylle menestyksekkäästä urasta ja luultavasti ura jatkuu vielä vuosia, jos intoa ja projekteja riittää.

Käsittääkseni Renny järjesti sarjassa Johannalle palkintosijan ja pokaalin, näkihän sen mielipahan Johannan naamasta kun se selvisi hänelle. Renny änkesi myös lavalle.

Vierailija
9997/26888 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarja on täynnä pinnallisuutta, luksuselämän esittelyä ja Johannan ihastunutta huudahtelua. Odotin että olisi avattu enemmän elokuvantekoa ja syvällisemmin käsitelty siihen liittyviä asioita. Toisaalta toimintaelokuvasta ei ehkä kovin syvällistä matskua saa.

Petyin samaan. Olisin toivonut näkeväni inside-tietoa elokuvanteon kulisseista ammattilaisen näkökulmasta. Sen sijaan nähtiin Johanna useampaan otteeseen kiljumassa, kuinkavoitteko uskoa että nämä kaikki lavasteet on rakennettu vain tätä elokuvaa varten! Uskomatonta! Okei, siis oletko sä se Hollywood-tuottaja ja sulle on täysin vieras konsepti että elokuvaa varten lavastetaan kioski, johon auto törmää. Se kioski ei olekaan oikea! Todellinen akateemikko.

Samaan asiaan petyin Rennyn elämänkerrassa. Tuntuu ettei sillä oikeasti ole mitään syvällisempää ajatusta tai sanottavaa elokuvista kerronnan keinona. Osaa just teknisesti ohjata kohtauksen, jossa auto törmää kioskiin.

Entiset muijat ovat todistaneet elämäkerran väitteet suhteistaan valheiksi ja vain Rennyn totuus on kerrottu. Rennyn mukaan hän on ollut aina se joka on jättänyt ja lähtenyt. Kuvitelkaa...Geena, Tarja ja Tiffany mm. heillä on eri näkemys petollisesta miehestä.

Vierailija
9998/26888 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Johanna on se pomo tuossa suhteessa, osaa viedä Rennyä kuin pässiä narussa. Ukko on ihan koukussa tunteeseen, kuinka on maailman keskipiste Johannalle. Näin tietenkin omassa päässään, mietin vain kauanko Johanna kestää ylistää miestänsä. Uskon että rakkaus lentää ikkunasta ulos jos ja kun rahat loppuu.

Hyvä teoria. Johanna osaa kyllä ihaillen oikeassa kohdassa aina kehua ja pönkittää. Ei aina vaikuta aidolta. Pisteet taitavasta sosiaalisesta silmästä kyllä.

Vierailija
10000/26888 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti aikuiset tosinaiset nauraa sulle Renny!!!

Ketju on lukittu.