The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Täällä taustalla odottelen, että tämä sekoilu taas laantuu ja voidaan keskustella pariskunnan edesottamuksista kuten aiemmin.
Tulee oikeasti surku tätä ihmistä kohtaan, joka tässä ketjussa postaa todella outoja hehkutuksia pariskunnasta, vastaa näihin viesteihin itselleen ja jollain ilveellä peukuttaa omia viestejään lukuisia kertoja ja alapeukuttaa kaikkea muuta. Siis mitä hän tästä oikeasti saa ja miksi käyttää aikaansa ja vaivaansa tällaiseen? En muista nähneeni vastaavaa. Onko kyseessä tällainen seonnut fani, joka yhtäkkiä ilmestyy Rennyn oven taa kun ei erota todellisuutta?
Toivottavasti saat apua siihen mikä ikinä sinua vaivaa. Kai ymmärrät ettei ole normaalia yhdessä ketjussa esiintyä eri persoonina (N44, N32, 21 vuotias sairaanhoitaja virassa ja mitä noita nyt näytti olevan)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Renny muuten entinen urheilija, kun luonnostaan on pitkä ja nykyään salskeassa kunnossa, siis VARSIN salskeassa?
Renny näyttää 20 vuotta nuoremmalta mitä on. Vaimonsa on hyvin kaunis ja lapsi suloinen.
Missä universumissa Renny näyttää 20 vuotta nuoremmalta mitä on?! Just tänään katsoin että ryppyinen rinta ja iho kun piti vauvaa sylissä.
Kokonaisolemus on nuorekas.
Kyllä se niin on että Johannan hymy piristää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Renny muuten entinen urheilija, kun luonnostaan on pitkä ja nykyään salskeassa kunnossa, siis VARSIN salskeassa?
Renny näyttää 20 vuotta nuoremmalta mitä on. Vaimonsa on hyvin kaunis ja lapsi suloinen.
Missä universumissa Renny näyttää 20 vuotta nuoremmalta mitä on?! Just tänään katsoin että ryppyinen rinta ja iho kun piti vauvaa sylissä.
Kokonaisolemus on nuorekas.
On todella nuorekas.
Täällä vaan tämä yksi postailee satoja viestejä missä haukkuu Rennyä ja Johannaa, ei siitä tarvitse välittää.
Peukutukset antavat osviittaa mitä ihmiset ajattelee.
Loistava tulevaisuus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannalla on tosi pitkä-ikäinen Renny.
Mies on kuin huippu-urheilija ja monet rikkaat elävät pitkään kun on rahaa kunnon lääkäreihin ja ravinto-asiantuntijoihin.
Kateeksi käy Johannaa - ainakin monen tänne kirjoittelevan sävystä päätelleen.
Voi hyvää päivää tätä myötähäpeää!
Myötä häpeää aiheuttavat vain trollit.
Muuta varmaankin katselevat sarjaa.
Siitä tuli mieleen että jos ja kun kolmas tuotantokausi tulee, niin mitäköhän uutta se tarjoaa, kun toinen tarjosi Cocon ja aika iso juttu se olikin?
En oo kattonu tätä sarjaa ku mulla ei oo maksukanavaa.
Siis Coco on se valkonen pikku koira ja Myy on se vauva? Aika ihana nimi tommonen "Pikku"-Myy!
Vierailija kirjoitti:
Täällä taustalla odottelen, että tämä sekoilu taas laantuu ja voidaan keskustella pariskunnan edesottamuksista kuten aiemmin.
Tulee oikeasti surku tätä ihmistä kohtaan, joka tässä ketjussa postaa todella outoja hehkutuksia pariskunnasta, vastaa näihin viesteihin itselleen ja jollain ilveellä peukuttaa omia viestejään lukuisia kertoja ja alapeukuttaa kaikkea muuta. Siis mitä hän tästä oikeasti saa ja miksi käyttää aikaansa ja vaivaansa tällaiseen? En muista nähneeni vastaavaa. Onko kyseessä tällainen seonnut fani, joka yhtäkkiä ilmestyy Rennyn oven taa kun ei erota todellisuutta?
Toivottavasti saat apua siihen mikä ikinä sinua vaivaa. Kai ymmärrät ettei ole normaalia yhdessä ketjussa esiintyä eri persoonina (N44, N32, 21 vuotias sairaanhoitaja virassa ja mitä noita nyt näytti olevan)?
Kyllä me olemme huomanneet, että olet sinä joka tällä jatkaa samoja viestejä kuinka Renny ällöttää.
Kateus, sehän se.
Vielä jokin aika sitten täällä oli mielenkiintoista pohdintaa ja analyysia sarjasta, mutta meno on vähän turhan villiä minun makuun. Kuka oikeasti jaksaa hehkuttaa joka viestissä niitä samoja juttuja hieman eri tavalla ilmaistuna (Rennyn nuorekkuus, Johannan akateemisuus)?
On Renny toki nuorekas, muttei todellakaan kävisi mistään parikymppisestä. Johannan akateemisuus ja ammatti ei nyt ole mikään suuri ihailun ja hypetyksen aihe. Minulla on sama koulutus kuin Johannalla, mutten koe olevani mitenkään parempi ihminen.
Coco on ihana ja suloinen, mutta soisin pienelle lapselle yksityisyyttä.
Coco on vauva, hän nyt ei varmaan vielä kärsi jos me häntä sanotaan täällä suloiseksi, hyvä yritys tosin.
Kyllä hänen upeat vanhempansa kyllä huolehtivat hänen yksityisyydestään kun sen aika tulee.
Minä se olin, joka sanoi Rennyn olevan nuorekas. En ole toistanut tätä, vaan yhden kerran todennut. Olen Rennyn kanssa saman ikäinen ja hän näyttää silmissäni nuorekkaalta. Minuakin on sanottu nuorekkaan näköiseksi. Kivahan se on, kun joku näkee näin.
Vierailija kirjoitti:
Minä se olin, joka sanoi Rennyn olevan nuorekas. En ole toistanut tätä, vaan yhden kerran todennut. Olen Rennyn kanssa saman ikäinen ja hän näyttää silmissäni nuorekkaalta. Minuakin on sanottu nuorekkaan näköiseksi. Kivahan se on, kun joku näkee näin.
Sinäkin sitten varmaan oudoksut tätä yhtä kirjoittajaa joka kertoo kuinka Renny on ruma ja Johanna myös.
Mutta joo, oikeassa olet, Renny on nuorekas💗💗💗
Taustalla odottelija täällä taas. Yllätys, viestiini oli ilmestynyt saman tien lukuisia alapeukkuja ja sen jälkeen useita viestejä hehkuttaen Rennyn nuorekkuutta jne. Samalla tämä seko selittää, että nämä peukut osoittavat enemmistön ajatukset.
Olen ollut tässä keskutelussa kuukausia pidempään kuin sinä ja niin ovat monet muutkin. Me KAIKKI tiedetään että sinä olet yksi ainoa Harlineista oudolla tavalla villintynyt ihminen, jolla ei ole järkevää annettavaa tähän keskusteluun. Etkö välitä yhtään, että kaikki kyllä näkee sinun käsittämättömän toiminnan läpi?
Vastaa ystävällisesti, mitä sinä tästä saat? Jutuissasi kun ei ole päätä ei häntää. Fanita toki ja argumentoi pariskunnan puolesta, mutta tee se tukeutuen faktoihin ja oikeisiin argumentteihin. Muuten, poistu pilaamasta muiden keskustelu. Toistan, mitä ihmettä saat tästä?
Olipas heitterillä pitkä postaus, siitä miten on väärin kun joku kehuu Rennyä tai Johannaa.
Mutta itse sarjasta, niin tahtoisin enemmän Luukasta näkyviin olen menettänyt sydämeni tälle fiksulle nuorelle miehelle💗
Oujee!
Luukas Harlin on minunkin suosikkini.
Muuten tietääkö kukaan puhuuko Luukas yhtään suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vielä jokin aika sitten täällä oli mielenkiintoista pohdintaa ja analyysia sarjasta, mutta meno on vähän turhan villiä minun makuun. Kuka oikeasti jaksaa hehkuttaa joka viestissä niitä samoja juttuja hieman eri tavalla ilmaistuna (Rennyn nuorekkuus, Johannan akateemisuus)?
On Renny toki nuorekas, muttei todellakaan kävisi mistään parikymppisestä. Johannan akateemisuus ja ammatti ei nyt ole mikään suuri ihailun ja hypetyksen aihe. Minulla on sama koulutus kuin Johannalla, mutten koe olevani mitenkään parempi ihminen.Coco on ihana ja suloinen, mutta soisin pienelle lapselle yksityisyyttä.
No just tämä.
Itsekin olen koulutukseltani FM ja kokisin erittäin kiusalliseksi, että joku kuvailisi kuinka miestäni on lykästänyt kun on saanut akateemisen naisen. Siis kuulostaisi todella absurdilta :D Tosin mies itsekin on KTM.
Niin tavallisia tallaajia ollaan kuin olla ja saattaa. Kaikki yliopiston käyneet kokee varmasti samoin.
Ja Renny nuorekas? Ei näytä päivääkään ikäistään nuorekkaammalta minun silmään. Se että käyttäytyy epäkypsästi ja pukeutuu helyihin ei itselleni luo kuvaa nuorekkuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On Renny toki nuorekas, muttei todellakaan kävisi mistään parikymppisestä. Johannan akateemisuus ja ammatti ei nyt ole mikään suuri ihailun ja hypetyksen aihe. Minulla on sama koulutus kuin Johannalla, mutten koe olevani mitenkään parempi ihminen.Coco on ihana ja suloinen, mutta soisin pienelle lapselle yksityisyyttä.
No just tämä.
Itsekin olen koulutukseltani FM ja kokisin erittäin kiusalliseksi, että joku kuvailisi kuinka miestäni on lykästänyt kun on saanut akateemisen naisen. Siis kuulostaisi todella absurdilta :D Tosin mies itsekin on KTM.
Niin tavallisia tallaajia ollaan kuin olla ja saattaa. Kaikki yliopiston käyneet kokee varmasti samoin.Ja Renny nuorekas? Ei näytä päivääkään ikäistään nuorekkaammalta minun silmään. Se että käyttäytyy epäkypsästi ja pukeutuu helyihin ei itselleni luo kuvaa nuorekkuudesta.
Vastasit heitteri omaan viestiisi ja viha lähti taas laukalle siitä kuinka Renny on ruma ja pukeutuukin huonosti.
Siis kade.
Vierailija kirjoitti:
Oujee!
Muuten tietääkö kukaan puhuuko Luukas yhtään suomea.
On tullut isäänsä. Voisivat ulkoisesti olla veljeksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oujee!
Muuten tietääkö kukaan puhuuko Luukas yhtään suomea.On tullut isäänsä. Voisivat ulkoisesti olla veljeksiä.
Molemmat luonnollisesti myös pitkiä, yli 190 senttiä menee rikki.
Piristävää puhua Luukaksesta!
Vierailija kirjoitti:
On tullut isäänsä. Voisivat ulkoisesti olla veljeksiä.
Niin on, aivan kuin kaksi marjaa! Molemmat niin nuorekkaita ettei erota kumpi on kumpi. Johannakin menee varmasti päivittäin sekaisin kumpi näistä nyt olikaan se sugar daddy? Mutta onneksi Johanna on akateemisesti koulutettu ja siksi niin nokkela, että pystyy päättelemään kaulassa roikkuvista helyistä ja rystysiä peittävästä krääsästä, että tämähän se oli!
Kertakaikkiaan niin positiivisia koko porukka että ihan tarttuu!