Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
961/26888 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa komea tuo Rennyn poika.Jos seisoo Johanna vierellä niin voisi luulla ,että ne ovat pari.

Vierailija
962/26888 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä kun googlasin Rennyn niin hän on syntynyt 1959 mutta sitten hänellä on velipuoli joka Wikipedian mukaan syntynyt 1963? Pakko olla virhe tossa velipuolen syntymävuodessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/26888 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään heistä ja tästä ohjelmasta. Kivoja persoonia (Renny tosin liian ällö mun makuun). Yleensä aina ärsyttää kaikki Martinat ja Sofiat, mutta tämä Johanna ei juurikaan ärsytä. Tässä on kerrankin paljon aitoa rakkautta. Ja mies on itse tienannut rahansa, ei oo huijannut niitä keneltäkään tms. Uskon tosin että Rennyllä ollut aika vauhdikas menneisyys, mutta ei kai se oo ihmekään. On se kerrankin jotain muuta kun perus Prisma elämä. En todellakaan toivo heille eroa. Toivon samanlaista onnea kuin esim Kimillä ja Mintulla

Vierailija
964/26888 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä kun googlasin Rennyn niin hän on syntynyt 1959 mutta sitten hänellä on velipuoli joka Wikipedian mukaan syntynyt 1963? Pakko olla virhe tossa velipuolen syntymävuodessa?

Velipuoli voi olla vaikka 1 kk vanhempi tai nuorempi

Vierailija
965/26888 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa komea tuo Rennyn poika.Jos seisoo Johanna vierellä niin voisi luulla ,että ne ovat pari.

En mä luulis. Luukas on tosi poikamainen ja nuoren näköinen.

Vierailija
966/26888 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velipuoli voi olla vaikka 1 kk vanhempi tai nuorempi

Mutta kun syntynyt isän edellisestä liitosta ja ollut isän kuoleman aikaan 1978 jo lääkäri.

Vierailija
967/26888 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa erikseen mainita että koiran ruoka annos makso 25ekkua tilattuna huonepalvelusta. Mitä se muuten edes oli? Näytti ihan pelkältä keitetyltä makaronilta.

Vierailija
968/26888 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut sarjaa, miksi Renny itkee?

Renny ei monessakaan kohtaa itke oikeesti, tekoitkua, vääntää vaan naamaansa.

Vierailija
969/26888 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännästi geenit määräävät elämäämme: kun renny syntyi, hänen isänsä oli 62-vuotias. Tämä nolostutti Rennyä lapsena. (lähteenä wikipedia) Nyt Renny itsekin sitten lisääntyy suurinpiirtein saman ikäisenä. Hyvä juttu on, että Renny on varmasit joutunut käymään läpi tuon vanhan isän syndrooman, niin osaa sitten auttaa lastaan menemään sen ohi, jos käy niin, että sama asia nolostuttaa rennynkin lasta.

Vierailija
970/26888 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä jaksossa se Stallone-tarina on? Meni multa ohi.

En muista jaksoa, mutta loistavasti imitoi Stallonea siinä! Nauroin todella!

Vierailija
971/26888 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja hauska ohjelma. Katsoin yhden jakson. EN KYLLÄ silti tykkää noista ihmisistä. Esim Renny sillä on hauska ja hieno elämä. Ja sitten tuo nainen, hän tulee viemään puolet rennyn omaisuudesta. Hankkiutuu raskaaksi menee naimisiin ja eroaa jne..

Odotan innolla miten käy..

Mistä tuo nainen tuli rennyn elämään. Onkohan hänellä isäkompleksi

Vierailija
972/26888 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko Rennyssä jotain on olla että sai aikanaan iskettyä Laura Dernin ja Geena Davidsin tasosia naisia.

Kun kirjan lukee, niin hyvä esiintymistaito ja itsevarmuus.

Vierailija
973/26888 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten ihmeessä voi viedä puolet omaisuudesta? Kaikki normaalit ihmiset tekevät avioehdon. 

Vierailija
974/26888 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies päättää häävieraat ja hääpuvun ja kaasot ja kaiken. Ja morsian luulee edelleen olevansa unelmaliitossa. Voi voi.

Vierailija
976/26888 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä jaksossa se Stallone-tarina on? Meni multa ohi.

En muista jaksoa, mutta loistavasti imitoi Stallonea siinä! Nauroin todella!

Ekasssa jaksossa imitoi stallonea. Ja tekee sitä suihinotto ilmettä

Vierailija
977/26888 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Juballa on koulutus ja ammatti. Sitä tarvii vielä.

Vierailija
979/26888 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennykin anto äitinsä vielä eläessääm määrätä kuka on kyllin hyvä miniä, ja kas kukaan ei ollut mieleen.

Vierailija
980/26888 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko Rennyssä jotain on olla että sai aikanaan iskettyä Laura Dernin ja Geena Davidsin tasosia naisia.

Kun kirjan lukee, niin hyvä esiintymistaito ja itsevarmuus.

Minä muistelen, että Renny ja näyttelijä Jeff Goldblum vaihtoivat naisia. Jeff on myös ollut Lauran ja Geenan kanssa.

Ketju on lukittu.