Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
9141/26888 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei miljoona katselukertaa paljon ole, kun vertaa jaksomääriin.  

Vierailija
9142/26888 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida tulla kolmattakautta.

Dream big or go home!

T.Renny Repe Harlin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9143/26888 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dream big or go home!

T.Renny Repe Harlin

Yes dream big or go home. Hihihihihihihi!

T. Johanna Harlin.

Vierailija
9144/26888 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dream big or go home!

T.Renny Repe Harlin

Yes dream big or go home. Hihihihihihihi!

T. Johanna Harlin.

Mä sanoin kerran vahingossa GO big or go home!

T. Renny Repe Harlin

Vierailija
9145/26888 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei miljoona katselukertaa paljon ole, kun vertaa jaksomääriin.  

31 jaksoa. Naurettava määrä katsojia per jakso😂

Vierailija
9146/26888 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kausi 1 lienee kerännyt kivasti katsojia, ainakin tietyt jaksot. Siinä oli paljon tapahtumia ja matkustelua.

2. Kaudelta varmanan synnytys on suosittu jakso, muuten aika tylsä ja tosiaan itse kuvattua materiaalia oli liian paljon. Monia ei vaan kiinnosta vauvajutut, ja siksi ehkä katsojaluvut lässähti tälle kaudelle.

Vierailija
9147/26888 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista miameista ja rivieroista missä Harlinit liitelee, kauneimmalta ja ainutlaatuisimmalta paikalta näyttää Suomen kesäinen saaristo. Niin hassu ajatus että jossakin muualla voisi olla mieluummin kuin tuolla. :) näin me ollaan erilaisia.

Vierailija
9148/26888 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ja siellä Renni oli kaikkein siedettävimmän oloinen. Ristiäisjaksossa oli ärsyttävää monkumista ja hössötystä, kun piti olla huomion keskipiste. Niissä ensimmäisen kauden jaksoissa oli normaaleimmillaan.

Johannan suuti määrä muistoja tältä saarelta tyrskähdytti, hän ilmeisesti laskee itselleen myös Rennin muistot :') Mitä noi on tunteneetkaan, 2v??

Vierailija
9149/26888 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla milloin The Refuge -elokuva ilmestyy ja Johanna pääsee loistamaan!

Vierailija
9150/26888 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista miameista ja rivieroista missä Harlinit liitelee, kauneimmalta ja ainutlaatuisimmalta paikalta näyttää Suomen kesäinen saaristo. Niin hassu ajatus että jossakin muualla voisi olla mieluummin kuin tuolla. :) näin me ollaan erilaisia.

Se Miamin kotikin näytti loppujen lopuks ihan perus kerrostalokämpältä. Vähän toista mitä aiemmin olivat käyneet kattelemassa.

Vierailija
9151/26888 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, se oli ainut paikka mikä jäi oikeastaan sarjasta mieleen. Tai kaudesta, en jaksanut enää toista sitten 1, 5 jaksoa pidempään.

Vierailija
9152/26888 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Harlin saa elokuviinsa vielä Pierce Brosnanin ja Aaron Eckhartin tasoisia tähtiä?! Oikeasti eikö noi ole Hollywoodin a-luokkaa?

Eivät, katso parhaiten palkattujen listaa, on siellä kyllä umpisurkeitakin näyttelijötä (Dwayne Johnson) mukana, mutta kaikilla varaa valita elokuvansa!

Vierailija
9153/26888 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli miten oli, Coco on mielettömän söpö ja kaunis lapsi. Tosin niin sanottiin minunkin toisiksi vanhimmasta pojasta: " Kaunein lapsi, mitä olen ikinä nähnyt! 🙂💙"

Mitä sitten? Pidettiin muakin pentuna huippusuloisena jne, se mitään kerro tulavasta :D

Vierailija
9154/26888 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan innolla milloin The Refuge -elokuva ilmestyy ja Johanna pääsee loistamaan!

😂😂😂😂😂

Vierailija
9155/26888 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cocceli on AIVAN Rennyn kopio kasvoiltaan.

Voi onnen tyttöä, kun sai niin kauniin ulkonäön! Mä olen niin kade!

Vierailija
9156/26888 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, Suomi on aliarvostettu, saaristo tosin on samanlaista Ruotsissakin. Järviseutu on täällä sitä upeinta ja ainutlaatuista.

Vierailija
9157/26888 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla on koko ajan oltava joku projekti tulilla🤔

Vierailija
9158/26888 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renska ei osaa rauhoittua.

Vierailija
9159/26888 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jaksoa olen katsonut. Tuo Johanna Porista oksettaa. Joku täällä tölväisi että olet vaan kateellinen...no joo??Tuskimpa olen...perus  Renny on pilannut uransa joka oli kovassa nosteessa omilla mogilla. Nyt pikkupyrkyri tissit ojossa on luikertelemassa Hollywoodin kermaan?? Tuskin onnistuu?? Renny oli tyhmä jätkä kun jätti Geenan taannoin.

Vierailija
9160/26888 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joanna W. kirjoitti:

2 jaksoa olen katsonut. Tuo Johanna Porista oksettaa. Joku täällä tölväisi että olet vaan kateellinen...no joo??Tuskimpa olen...perus  Renny on pilannut uransa joka oli kovassa nosteessa omilla mogilla. Nyt pikkupyrkyri tissit ojossa on luikertelemassa Hollywoodin kermaan?? Tuskin onnistuu?? Renny oli tyhmä jätkä kun jätti Geenan taannoin.

Tissit ojossa ja huulet törröllään.

Ketju on lukittu.