The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Jonskun instastory: "Emme ole taas raskaana"
Tällä rouvalla ei ole kerrassaan mitään omaa, elämäntyö on olla Rennin persoonan jatke.
Eikö se toinen lapsi pitänyt tehdä mahdollisimman nopeasti ekan jälkeen?
Renny omii jopa Johannan raskauden. Hän totesi synnytyksestäkin mtv:n haastattelussa, että otimme kivut vastaan yhdessä. :/
Tämä suhdehan perustuu siihen, että Johanna ylistää ja fanittaa miestään aivan koko ajan.
Renny höpöttää Cliffhamgeristä edelleen kuin se olisi eilinen.
Kaikki on OMG ja ihanaa ja mieletöntä.
-täällä on nizzan lentokenttä täynnä faneja heti odottamassa, sanoi Johanna jaksossa 4 Rennylle.
Siellä oli 5 fania....
En ole koskaan käynyt nizzan lentokentällä, mutta mahtaa olla pienikokoinen kenttä, kun 5 fania täyttää koko kentän....
Sitten joka välissä drinkki ja toast kun nyt otetaan meille/ perheelle/ muutolle/ vauvalle/ myylle/ elokuvalle.
Ja Sit itketään.
Ja renny saa esitellä vaimolleen elämäänsä kun kävelevänä museona. Tässä mä asuin, tässä salissa mä olin, tässä mä söin, tässä mä hengitin
Vierailija kirjoitti:
Sitten joka välissä drinkki ja toast kun nyt otetaan meille/ perheelle/ muutolle/ vauvalle/ myylle/ elokuvalle.
Ja Sit itketään.
Ja renny saa esitellä vaimolleen elämäänsä kun kävelevänä museona. Tässä mä asuin, tässä salissa mä olin, tässä mä söin, tässä mä hengitin
Ja vaimo ei ollut edes kiiltona isukkinsa silmässä😉
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Rennyn eksät https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/muistatko-viela-nama-rennyn-exat-ka…
Ei nyt ihan kaikki kuitenkaan. Vain ne julkisuudessa näkyneet.
Ei tuossa exä-luettelossa ollut kuin ne alkupään. 2010-luvun exät puuttui kokonaan.
Jossun exäkin näkyy instassa.....
Vierailija kirjoitti:
Renny omii jopa Johannan raskauden. Hän totesi synnytyksestäkin mtv:n haastattelussa, että otimme kivut vastaan yhdessä. :/
Odotan kolmatta lasta ja jos mieheni lässyttäisi jotain samanlaista niin vetäisin lättyyn. Voi hellanlettas. Kivutkin koetaan yhdessä. Salli mun nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan kolmatta lasta ja jos mieheni lässyttäisi jotain samanlaista niin vetäisin lättyyn. Voi hellanlettas. Kivutkin koetaan yhdessä. Salli mun nauraa.
Renny on elänyt vain itselleen sen 63 vuotta ja omaa hyvin itsekeskeisen persoonan. Ei varmaan edes itse tajua miten järkyttävältä kuulostaa, kun selittää useammassa haastattelussa näitä juttuja synnytyksestä, jossa hän on omassa mielessään ollut se keskeinen toimija
Mitä uusissa jaksoissa tapahtuu? :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä uusissa jaksoissa tapahtuu? :)
Ekassa jaksossa viettävät aikaa Cannesissa ja filmijuhlien liepeillä. Rennyltä käy kourallinen ihmisiä pyytämässä nimmarin ja siitä tehdään numero. Renny palaa 15 000 kertaa Cliffhanger-muistoihin (Cannesissa oli aikanaan Cliffin näytös joka oli kai jonkin sortin mediatapahtuma ja julkkiksia osallistui) ja Johanna huokailee ihastellen vieressä. Tätä jaksoa katsoessa meinaa aivot sulaa kun kaikki on taas niin ihanaa ja rakas ja ihanaa. Kuinka uskomatonta että meille järjestyi vapaapäivä ja on tämä vauvakin tulossa!
Toisessa jaksossa reissaavat Losiin, jossa Renny haluaa näyttää Johannalle vanhat hoodinsa ja kertoo tarinoita kuinka mm. päätti ostamaan talon Hillseiltä. Tuosta tarinasta muuten kävi ilmi, miten totaalisen neuvoton Renny on raha-asioissa. Joku talousmanageri soittaa, että hei nyt sulla olisi mahdollisuus ostaa yksi talo, jos tulet nyt saman tien katsomaan ja teet kaupat heti. Mulla olisi soinut hälytyskellot ja lujaa, mutta Renny meni sinne talolle, osti sen ja siellä pihalla maaten itki satumaista elämäänsä.
Kiitos, loistava tiivistelmä 😂
Siis Johanna oikeasti sanoo kameralle, että tää
Nizzan lentokenttä on täynnä Rennyn faneja. Kuvassa näkyy kirjaimellisesti 5 ihmistä.
Miksi näiden molempien pitää aina liioitella yrittää saada kaikki kuulostamaan hienommalta kuin onkaan? Niiden elämä olisi aikas hienoa ja tapahtumarikasta ilman liioitteluakin.
Aloin vaan nauramaan kun tuli se "lentokenttä täynnä faneja" kohtaus. Olisi edes kuvanneet niin, ettei fanien vähäinen määrä paljastu😂 Sama kun Kreikassa, Johanna kutsui ohikulkijoitakin faneiksi, kun vilkaisivat kuvauksien suuntaan!
Jossun exä ystävät on olleet matkalla Italiassa. Aika näyttäviä naisia ;) Pelkäsikö Renny että morsian jää heidän varjoon ja otti siksi tilalle tavallisemman näköiset leidit pussittavan mallisissa mekoissaan..
Mun piti tänään katsoa ne uudet jaksot, mutta ei vaan pystynyt. Katsoin sitä ensimmäistä, Cannesista, ja puolivälissä mulla alkoi niin nousta vaahto suupielistä, että oli pakko lopettaa kesken. Ihan hirveetä, oksu oli jo lähellä 🤢 Perjantaina ajattelin käydä Alkossa ostamassa jotain juotavaa, niin yritän sitten uudestaan katsoa ne jaksot, jos se vaikka vähän kännissä onnistuisi paremmin.
Johannan kiljuminen alkaa olla sietämätöntä 😑
Jonskun instastory: "Emme ole taas raskaana"
Tällä rouvalla ei ole kerrassaan mitään omaa, elämäntyö on olla Rennin persoonan jatke.