The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Johanna on ihanan positiivinen, siinä on palstan yhdelle änkyrälle mallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna pitää sen nuorena, niin hän sanoi.
Toki pitää ja Renny on muutenkin varsin hyvässä kuosissa, kun muihin kuusikymppisiä vertailee.
Kuinka moneen olet verrannut😁 kyllähän Johannan isä on pysynyt hyvässä kuosissa, vaikka vaimo on kuuskymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Johanna on ihanan positiivinen, siinä on palstan yhdelle änkyrälle mallia.
Niin säkin oot...mä oon rakastunu suhun...sä oot niin......kiihkomielisen raivokas....varmaan sängyssäkin....unohda joku Johanna.....
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sitten jo jätetty kuukauden ikäinen vauva hoitoon, jotta saavat omaa aikaa. Rennykin pitkästä aikaa tyytyväisen oloinen.
Ei ole eka kerta juhlimassa vauvan synnyttyä.
Tykkäättekö huulitäytteistä?
Vierailija kirjoitti:
Siinä Tammion jaksossa missä Renny kuvas poikaa joka ajo venettä, ja sössötti että nyt pääset telkkariin😆 se poika näytti siltä että heivaa pappa se kamera helfettiin🤣
Poika ei edes silmäänsä räpäyttänyt Rennin jorinoille. Respect😎
Johanna: kultaaa, mä en saa unta!
Renny: laske lampaita!
Johanna parka. Pitää somessa hehkuttaa Rennylle tekemäänsä yllätystä, jihuu. Tulee jollain tapaa surullinen olo. Johanna varmaan tekee mitä vaan, ja on tekemättä/sanomatta mitä vaan, että Renny olisi tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Johanna parka. Pitää somessa hehkuttaa Rennylle tekemäänsä yllätystä, jihuu. Tulee jollain tapaa surullinen olo. Johanna varmaan tekee mitä vaan, ja on tekemättä/sanomatta mitä vaan, että Renny olisi tyytyväinen.
Voi, voi, kyllä tuoretta äitiä pitäisi hemmotella ja antaa levätä!
Mun isä on saman ikäinen kuin Renny, mutta paljon vähemmän ryppyjä ja juonteita.
Eilen ig:ssä Renny työnteli vaunuja partsilla, ihan karseen näköinen parveke. Luulis miljonäärillä olevan varaa vuokrata kämppä joka olis viimeisen päälle kalustettu.
Sitten toinen, miksi coco on melkein joka kuvassa kääritty vilttiin ? Onks sileää niin kylmä, oli hän sitten sylissä tai sängynpällä.
Vierailija kirjoitti:
Mun isä on saman ikäinen kuin Renny, mutta paljon vähemmän ryppyjä ja juonteita.
Minun isomummu on yhtä ryppyinen, kuin Renny.
Ihan selvästi on Harlinien perheessä palstaa luettu kun kiire postata videoo isistä ja vauvasta 😁
Vierailija kirjoitti:
Tykkäättekö huulitäytteistä?
Emme, eikä ilmeisesti Rennykään, kun Johannalla ei niitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Renni janoaa huomiota.
Itse janoat, kun yksin postailet noita Rennyn haukkumis viestejä ja vastailet itsellesi, tulee surullinen olo ja se tuntuu tosi vieraalta.
Koskahan Renny alkaa kuvaamaan uutta projektiaan The Stranglers elokuvaa, tietääkö joku?
Renny innokkaana venelijänä on vailla meidän tavan veneilijän huolia, kun voi viedä siellä Floridassa vaikka tammikuussa Cocon ja Johannan vene-piknikille.
Luukaskin voi kenties pelmahtaa mukaan🛥🛥🛥
Vierailija kirjoitti:
Koskahan Renny alkaa kuvaamaan uutta projektiaan The Stranglers elokuvaa, tietääkö joku?
Sitä tietoa ei ole vielä julkaistu, mutta jepulis se on Renskan uusin kansainvälinen elokuva-projekti joka on sovittu mutta vielä ei ole aloitettu kuvaamisia.
Nyt on sitten jo jätetty kuukauden ikäinen vauva hoitoon, jotta saavat omaa aikaa. Rennykin pitkästä aikaa tyytyväisen oloinen.