The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Winwin situation. Renni sai hehkeän vaimon ja jälkikasvun. Johanna sai rahaa, mainetta ja turvatun toimeentulon itselleen ja lapselleen.
Kyllä he itse tämän tietävät.
Vierailija kirjoitti:
Winwin situation. Renni sai hehkeän vaimon ja jälkikasvun. Johanna sai rahaa, mainetta ja turvatun toimeentulon itselleen ja lapselleen.
Kyllä he itse tämän tietävät.
Mikä tässä on se uutinen, uutisen arvoinen. Normaalia elämää, hyvänen aika sentään vai mistä luolasta kirjoitatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä he itse tämän tietävät.Mikä tässä on se uutinen, uutisen arvoinen. Normaalia elämää, hyvänen aika sentään vai mistä luolasta kirjoitatte.
Ei ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charlien Enkelit onkin hyvä lempinimi siskoille, vähän kuten tuo leikkimielinen UrosKotka Rennylle👍👌👍👌👍👌👍
Eikö niitä ole viisi? Kaksi blondia (A&E)ja kaksi (J&S) tummaa ja tämä lyhythiuksinen (A-K) Vai onko joku serkku? E on ainakin kaunein.
Viisi on siskoksia. Useissa Porin alueella ilmestyvissä lehdissä ollut Kokkiloista juttua, mm. Satakunnan kansassa ja kaikissa kerrotaan, että perheessä on viisi lasta ja kaikki tyttöjä.
A-K, J, E, A, S.
Renny tuli ja pisti perheen ihan sekaisin..
Kovin renni ihailee miehen kiduttajaa ja lampaan tappajaa.
Porilaiset nauravat tätä juban juttua ja hänen perhettään
.
Isä sanoi ettet juba ole enää minun vaan rennin.
Sekopäinen porukka.
On Monica ope Porissa ruotsalaisessa koulussa.
Saako Amerikassa pikkuvauva passin noin nopeesti et pääsivät Suomeen parissa viikossa?
Siis miten ihmeessä se on päässyt nusimmaan jotain Laura Derniä ja naimisiin Geena Davidsin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Siis miten ihmeessä se on päässyt nusimmaan jotain Laura Derniä ja naimisiin Geena Davidsin kanssa?
Valehtelemalla. Ja sillä että oli ulkomaalainen. Ja sitten valehtelemalla vähän lisää.
Eipä ole Rennyä näkynyt muutamaan päivään Johannan somessa, vain häntä ja vauvaa. Yleensä joka päivä kuvannut Rennyä läppärin ääressä ja saatteena busy hard working husband<3<3 tai vastaavaa siirappia... eli jossain muussa kohteessa pappa on nyt. Miksei Johanna voinut siis jäädä Suomeen vaikka nauttimaan saariston kesästä perheensä kanssa, jos ei Poriin huvita lähteä..🙄 Itse siis epäilen, että ukkeli ei anna Johannan tehdä mitään kenenkään läheisensä kanssa ilman että valvoo koko ajan päältä. Se tietysti esitetään puolisolle niin, että en voi olla sinusta erossa hetkeäkään, nyyh niisk!
Toivottavasti Seiska on hereillä😇
Joo joo on ymmärretty vähemmälläkin että juba on maisterisnainen. Hölmö sellainen.
Renni on multimiljönääri.
Älä jauha jatkuvasti samaa levyä.
Sama ihminen kirjoittaa jatkuvasti näitä juttuja.
Taitaa olla lähipiirin ihmisiä.
Hölmö olet.36i
Vierailija kirjoitti:
Antakaas pieni tiivistelmä uusista jaksoista, te jotka olette katsoneet. En jaksaisi katsoa kaikkia, mutta sosiaalipor no kiinnostaa :p
Ihanan rehellinen kommentti kerrankin tällä palstalla :)
Ruotsinkieliselle opelinjalle pääsee heittämällä suomenruotsalaiset sisään joten en kovin suurta painoa noille opinnoille pistäisi.
No onko tää Johannan vatsasta kiinni pitely nyt ihanaa kuten herttuatar Catherinella vai väärin toimittu kuten Meghan Markleylla ?
Vierailija kirjoitti:
Ruotsinkieliselle opelinjalle pääsee heittämällä suomenruotsalaiset sisään joten en kovin suurta painoa noille opinnoille pistäisi.
Totta puhut.
Ei mikään kovin kummoinen suoritus kun pääsee opiskelemaan.
Taas se yksi tulee kohta vauhkoamaan mutta maisterisnainen ja itkupilli monimiljönääri.
Tuskin uskaltaa juuri nyt Venäjälle, taitaa olla muiden ohjaajien keksimä läppä. Kaikki on tehtävä, että seuraava The Harlins myisi. Ovatko huomanneet ettemme me kaikki niin tolloja olekaan, että lumoutuisimme moiseen moskaan.