Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
5641/26888 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oih tuo Tammionsaari on hurmaavan näköinen paikka. Kyllä Suomi on kaikista maista kaunein.

On on onhan tuo ilmoja pidellyt! Mutta tuulee.

Vierailija
5642/26888 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kulkeeko Renny tuonne mökkisaareen aina jonkun kaverin kyydillä? Että rannassa ollessaan hän kilauttaa ja sanoo että nyt vois tulla hakemaan?? :D mikä kunnia saada ajeluttaa suurta tähteä..

Soittaispa mullekin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5643/26888 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iik mä en kestä

Vierailija
5644/26888 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aina valmiina ihanaa rennyä varten. Ei iällä ole väliä ja katsokaa nuoruus kuvia <3

Vierailija
5645/26888 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rennyn omaisuuden arvon listattiin vastikään olevan 10 miljoonaa. Herättäähän se kateutta toki tälläkin palstalla. Kyllä sillä makselee vuokra-asunnot ympäri maailmaa ja ostaa tarvittaessa oman. Ja lapsellekin palkkaa hoitajan aina kun tarvitsee eli älkää turhaan täällä "huolehtiko" että pariskunnan elämä muuttuu liiaksi.

Pahantahtoisuus paistaa ketjun kommenteista kauas. Eiköhän Renny ole sopeutunut monenlaiseen elämänsä aikana niin että sopeutuu varmasti pikkulapsiarkeenkin. Huoli pois 😂

Sä oot kyllä aivan sekasin. Onks tää jossun mielipuoli sisko vai kellä ottaa rennien omaisuus noin tunteisiin?

Vierailija
5646/26888 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä Renny että Sauli saivat nuoret vaimot, kuinka moni ihailee teistä?

Olen kade Johannalle, koska sai Rennyn, mutta Saukko on minulle vähän liian kypsää lihaa.

Vierailija
5647/26888 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulgaria, Lontoo, Kreikka, Miami aikamoinen reitti jo. Silleen.

Vierailija
5648/26888 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsiarkeahan Renny halusi niin kovin juuri. Ja eikö toivonutkin prinsessaa? Tosin lapsihan muovaa parinkunnan välejäkin uuteen uskoon. Lapsi tuo muistoja mieleen niin paljon, omastakin elämästä.

Vierailija
5649/26888 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nallen sitten lähettivät kun kertoivat lapsen tulosta.

Vierailija
5650/26888 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää mikä onnenpotku Johannaa kohtasi. Renny saisi lähes kenet vaan ja valitsi Johannan.

Vierailija
5651/26888 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauri kertoi Seiskassa, että hän selvisi synnytyskivuista yhdessä Johannansa kanssa.

Eikös tuollainen ole ihan itserakkaan puhetta.:

Minä selvisin kivuista, minulla oli kivut, vain minä ja minä. Omii toisen synnytyskivutkin, kun on niin kova tarve olla esillä.

Määräsikö Renny sektioon, vai oliko nuoren terveen nasen oma toive. Haluavat paljon lapsia ja Johannahan pähkäili, että kuinka pian voi hankkia jo toisen lapsen. Sektioitahan voi tehdä säällisen määrän yhdelle naiselle.

Eikös sillä ollut joku tulppariski? Jos sektio liittyy siihen. Jenkeissä muutenkin sektiomyönteisempää?

Blues section.

Vierailija
5652/26888 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuolla Johannan englannilla voi olla kansainvälisen tason näyttelijä? 😬

Aksentillaan ja ulkonäöllään voi hyvinkin päästä esittämään itäeurooppalaisia ilotyttöjä. Luonnerooleja.

Vierailija
5653/26888 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on ihanampi Renny vai Sauli? Peukku ylös jos Renny. Peukku alas mikäli Sauli.

Vierailija
5654/26888 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myönnän olevani Johannalle kateellinen. Hän saa rakkautta, pääsi naimisiin ja sai perustaa oman ydinperheenkin. Kirsikkana kakun päällä vielä se, että mies on rikas julkkis, joka tarjoaa vaimolleen maailman elämyksiä. Minä en pääse naimisiin edes perus duunarin kanssa, vaan joudun tyytymään tuulikaappisuhteeseen, kun miehet eivät ikinä halua muuttaa edes yhteen tai halua lapsia kanssani. Tuntuu että vain todella kauniit saa osakseen rakkautta.

Vierailija
5655/26888 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myönnän olevani Johannalle kateellinen. Hän saa rakkautta, pääsi naimisiin ja sai perustaa oman ydinperheenkin. Kirsikkana kakun päällä vielä se, että mies on rikas julkkis, joka tarjoaa vaimolleen maailman elämyksiä. Minä en pääse naimisiin edes perus duunarin kanssa, vaan joudun tyytymään tuulikaappisuhteeseen, kun miehet eivät ikinä halua muuttaa edes yhteen tai halua lapsia kanssani. Tuntuu että vain todella kauniit saa osakseen rakkautta.

Komppaan. Olen vaan niin kateellinen Johannalle, koska hänellä on ihana perhe, maailman ihanin mies ja aivan ylisuloinen lapsi.

Vierailija
5656/26888 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa Rennyä mielestäni.. Ajettelen häntä joka hetki.

Vierailija
5657/26888 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bulgaria, Lontoo, Kreikka, Miami aikamoinen reitti jo. Silleen.

Mitä ne pakenee?

Vierailija
5658/26888 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi tyttö jättää sen vuoden sisällä.

Itse veikkaan kahta vuotta. Rennyn rahat riittävät sinne asti.

Vierailija
5659/26888 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kade Johannalle, koska sai Rennyn, mutta Saukko on minulle vähän liian kypsää lihaa.

Kateellisuuden aiheet itse kullakin :DD En tosin tiedä oliko tuo kommentti sarkasmia! Ja onko sillä tuossa iässä enää väliä onko 63v. vai 73v. :D Isoisän ikäisiä kummatkin!! Tuntuis oksettavalta olla omaa isäänsä 10-15v. vanhemman kanssa! Mun pappa, siis pappa eli äidin isä on 69v. Jotain on pahasti pielessä, jos alle 30v. haluaa mennä sen ikäisen miehen kanssa naimisiin ja saada lapsen.

Vierailija
5660/26888 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellisuuden aiheet itse kullakin :DD En tosin tiedä oliko tuo kommentti sarkasmia! Ja onko sillä tuossa iässä enää väliä onko 63v. vai 73v. :D Isoisän ikäisiä kummatkin!! Tuntuis oksettavalta olla omaa isäänsä 10-15v. vanhemman kanssa! Mun pappa, siis pappa eli äidin isä on 69v. Jotain on pahasti pielessä, jos alle 30v. haluaa mennä sen ikäisen miehen kanssa naimisiin ja saada lapsen.

Ei ole kommenttini sarkasmia. Yksinkertaisesti vaan ihannoin Rennyä, oli hän sitten minkä ikäinen tahansa.

Ketju on lukittu.