The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Miksikähän suhteet eivät ole hänellä kestäneet.
Räni on nii guumis!
Terv. Niko-Petteri 20v.
Vierailija kirjoitti:
Ihan Rennyn näköinen tuo heidän lapsi. Kyllä osaa olla suloinen vauva.
Mistä te niitä kuvia vauvasta oikein kaivatte.
Vierailija kirjoitti:
Äänestetään; Kumpi on ihanampi: Renny vai Danny. Peukku ylös jos Renny, peukku alas jos Danny.
Tässä maassa on onneksi muitakin miehiä, kiitos vaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksikähän suhteet eivät ole hänellä kestäneet.
Minä uskoisin, ettei Renny ole vaan tavannut Johannaa ennen vertaistaan naista. Tämä avioliitto on ja pysyy!
Ajatteletko Rennyä joka päivä? Peukku ylös, jos ajattelet. Peukku alas mikäli et.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ihminen täällä kirjoittaa muutamien minuuttien väliin Rennyn ja Johanna ja heidän koiran -hakkumisviestejä.
Kova on kateus jollain.
Huvittavaa se on myös.
entäs sinä? kyttäämällä kyttäät mitä muut kirjoittavat, ja kun sinusta tuntuu siltä, että nyt osui joku negiskommentillaan oikeaan, niin alat heitellä noita säälittäviä kateuskortteja. Jos haluat, että negiskeskustelu tyrehtyy, niin annat kaikkien negiskeskustelijoiden rauhassa negistellä. Kun saavat sanottavansa ulos eikä muut siihen sotkeudu, niin sitten se loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt katsonut Harlinseja viisi jaksoa ja mieleeni on jäänyt lähinnä Johannan lapsenomainen palvonta Rennyä kohtaan. Renny on kovin turvonnut, punainen ja ikäisekseen erittäin kurttuinen mies. "Ou mai gaad, mä en kestä, voi rakas, iiiik, miten mun elämä voi olla näin ihanaa".
Nuo on ne useimmin Johannan suusta tulleet ja toistuneet fraasit, mitä mahtaa seurata, kun katson vielä loput 16 jaksoa...
"Triim pik oo kou houm"
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se Rennyn yksi eksistä, eli ex- Miss Suomi Tarja Smura aikoinaan näki, jota ei edelleenkään kerro julkisuuteen? Kyseinen tapaus johti parin eroon.
Tarja kertoo, että hän päätti parisuhteen nähtyään helsinkiläisessä ravintolassa jotain, mitä ei halua edelleenkään julkisesti ääneen sanoa.
– Kun näin sen mitä näin, reagoin välittömästi. Arvomaailmani tuli vastaan. Mikään ei olisi voinut kääntää päätäni, olin päätöksessäni ehdoton.
Seiska 18.10.2021
Samoin Tanja Karpelahan sanoi: Meidän arvomaailmamme olivat erilaiset Niinistöstä...
Mitä nämä näkevät oikein? En halua edes ajatella...aavistelen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauri kertoi Seiskassa, että hän selvisi synnytyskivuista yhdessä Johannansa kanssa.
Eikös tuollainen ole ihan itserakkaan puhetta.:
Minä selvisin kivuista, minulla oli kivut, vain minä ja minä. Omii toisen synnytyskivutkin, kun on niin kova tarve olla esillä.Määräsikö Renny sektioon, vai oliko nuoren terveen nasen oma toive. Haluavat paljon lapsia ja Johannahan pähkäili, että kuinka pian voi hankkia jo toisen lapsen. Sektioitahan voi tehdä säällisen määrän yhdelle naiselle.
Eikös sillä ollut joku tulppariski? Jos sektio liittyy siihen. Jenkeissä muutenkin sektiomyönteisempää?
Jenkeissä voidaan tehdä sektio myös pelkästään ihan vain siksi että se halutaan, eikä sitä tarvitse sen enempää siellä perustella.
Miten tuolla Johannan englannilla voi olla kansainvälisen tason näyttelijä? 😬
Mutta lapsi on suloinen ja menneet ovat menneitä. Toivotaan niin.
Oih tuo Tammionsaari on hurmaavan näköinen paikka. Kyllä Suomi on kaikista maista kaunein.
Se joka saa anteeksi paljon rakastaa paljon , sanotaan.
Pikkutyttömäinen Johanna vetosi rennyyn ja aikuinen ihminenhän hän on.
Sekä Renny että Sauli saivat nuoret vaimot, kuinka moni ihailee teistä?
Siis kulkeeko Renny tuonne mökkisaareen aina jonkun kaverin kyydillä? Että rannassa ollessaan hän kilauttaa ja sanoo että nyt vois tulla hakemaan?? :D mikä kunnia saada ajeluttaa suurta tähteä..
Vierailija kirjoitti:
Räni on nii guumis!
Terv. Niko-Petteri 20v.
Oletko tavannut :D?
Renny eli Lauri on kulkenut iät, ajat Tammioon sukunsa mökille yhteysveneellä. Kuin kuka vaan tavan taaplaaja.
Tämä uusi nuorikko se ei pysty rahvaan kanssa tulemaan julkisilla, vaan tarvitsee vip-järjestelyt.
Eiks tää sama sisko kumppaneineen pakottanut jonkun riisumaan itsensä alasti ja juoksemaan auton vieressä koiranpannassa siskon ajaessa autoa.