Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
561/26888 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva kun syntyy perheeseen niin varmasti muuttuu kaikki.Pystyykö tuo isukki olla paikoillaan ja olla läsnä perhekuviossa.Sillon ei enään voi olla koko ajan menossa.

Vierailija
562/26888 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Renny ohjailee Johannaa tosi vahvasti. Luo kyllä mielikuvan että yhdessä päätetään, vaikka oikeasti hän määrää ja sanelee kaikki asiat. :| Johanna luulee että hänellä on jotain sananvaltaa vaikka on ihan Rennyn miniversio.

Miksi aikuinen nainen suostuu moiseen? Jos Renny on absolutisti, alkoholittomiako hän nappailee, muodon vuoksi? Eikö ole aika kurjaa elämää, raskaana ollessa, jos toinen on aina hönössä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/26888 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Renny ohjailee Johannaa tosi vahvasti. Luo kyllä mielikuvan että yhdessä päätetään, vaikka oikeasti hän määrää ja sanelee kaikki asiat. :| Johanna luulee että hänellä on jotain sananvaltaa vaikka on ihan Rennyn miniversio.

Miksi aikuinen nainen suostuu moiseen? Jos Renny on absolutisti, alkoholittomiako hän nappailee, muodon vuoksi? Eikö ole aika kurjaa elämää, raskaana ollessa, jos toinen on aina hönössä?

Ei kait Renny itseään ole absolutiksi missään väittänyt.

Vierailija
564/26888 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kait Renny itseään ole absolutiksi missään väittänyt.

Pistäkää nyt linkki tänne, kuinka päissään Renny oli kun kertoi olevansa absolutisti.

Vierailija
565/26888 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kommentit instassa uudet viisi jaksoa kertoo niin paljon meidän ihanasta matkasta rakkain.. Miksi todistelevat asioita toisilleen, ymmärtäisin paremmin jos tarkoitus olisi promota ohjelmaa yleisölle..

Vierailija
566/26888 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää sellainen pr-suhde? Kummatkin osapuolet saa näkyvyyttä.

Vierailija
567/26888 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johannan diivailu kun olisi pitänyt reittiveneellä kulkea 🤣🤣

Tämä meni ohi. Mitä siinä tapahtui

nousi kova tuuli ja reittivene perui sen vuoksi kulkunsa saareen, koska aallot olivat vaarallisen korkeita. Renny soitti sitten kaverilleen, joka tuli heidät hakemaan (pienemmällä veneellä) ja Johanna sanoi tuossa yhteydessä, että kiva, ettei jouduttu muitten kanssa menemään (tjsp) ja taisi sanoa vielä, että eihän me oltais edes mahduttu siihen veneeseen (siihen isompaan reittiveneeseen viitaten) tavaroidemme kanssa.

Vierailija
568/26888 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää sellainen pr-suhde? Kummatkin osapuolet saa näkyvyyttä.

Tänä päivänä kaikki menee läpi. Renny itku vetoaa varmasti moneen, vaikka liittyy vanhuuteen.

Vierailija
569/26888 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kovasti haluaisin uskoa kaiken olevan juuri noin auvoista.

Johannalta on hävinnyt suhteellisuudentaju että vetäisi pikkasen matalammalta.

Hän ei nyt kuitenkaan mikään suuri stara ole. Mutta onko Rennyn läsnäolo luonut sellaisen illuusion hänenkin olevan Jotain.

Oikeasti eivät tunne kunnolla edes toisiaan.

Johanna katsoo silmät loistaen kun Suuri Ohjaaja puhuu ja ohjaa myös hänen elämäänsä.

Katsotaan miltä 5-7 vuoden kuluttua näyttää???

Ei tarvitse katsoa kuin 2-3 vuotta niin elämä on jo toisella mallilla.

Liian paljon, liian nopeasti. Ukki kyllästyy nopeasti.

Vierailija
570/26888 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin säälittävä pariskunta. Renny suhteet ei ole ennenkään kestäneet, saa nähdä millainen huoltajuuskiista on tulossa.

Vierailija
571/26888 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johannalle tulee kova koulu kun lapsi syntyy eikä voi ylläpitää rakkaalleen fittness babe imagoa ja samalla laittaa lasta etusijalle. Renny viehättyy lapsesta, mutta huomaa nopeasti, että vaimopalvelun taso laskee eikä lapsen kanssa matkustella ihan sillain kuin hassu sirkus, josta Johanna puhui. Johannalle toki kiva tilaisuus perustaa perhe tiluksineen, mutta kultainen häkki siitä tulee aika äkkiä jos/kun Renny kyllästyy.

muistaakseni siinä hassu sirkus keskustelussa tuli ilmi myös, että heille tulee lastenhoitaja, an aio tarkistaa, kun on vähän evvk-asia minulle

Toki, en hetkeäkään epäile. Mutta jotenkin Johannan höpötys kuulosti naiivilta. Lastenhoitajalle ei kuitenkaan voi ulkoistaa äitiyttä, ainoastaan lastenhoidon. Mutta Johanna vaikuttaa kyllä ihmiseltä, joka aika nopeasti hurahtaa lapseen, ja oppii paljon vanhemmuudesta. Uskon että hänestä tulee oikein hyvä äiti. Nyt hän on vain hieman kokematon.

Vastapainona on Renny, joka selittää haluavansa lukuisia lapsia - mutta on kuitenkin odottanut jostain syystä papparaiseksi asti elääkseen tätä unelmaansaSiitä tuleekin vibat että Renny on saanut vain vanhuuttaan kuolevaisuuden edessä mielijohteen lapsiin. Mutta erottaako hän mielessään olevan perheen ideaalin todellisuudesta, tuleeko perhe vastaamaan kaipuuseen vai kyllästyttääkö sekin kuten kaikki naiset tähän asti? Hän on toki isä, mutta vauva-aika on oma juttunsa.

Vierailija
572/26888 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna hurahtaa vauvaan ja äitiyteen, Renny alkaa kiukuttelemaan kun ei ole enää huomion keskipisteenä.

Vierailija
573/26888 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista nähdä, missä maassa lapsi syntyy. Jos se saa jenkkipassin, niin eron tullessahan sitä ei niin vain tuoda Suomeen. Mitähän Johanna sitten tekee työkseen USA:ssa? Näyttelee? 🤔

Vierailija
574/26888 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppajaksoa katon. Millä noi ne kylmätuotteet sai paikalle kylmänä? Oon itte kylmäketjusta hirveen tarkka. :)

Sama kävi mielessä. Itsekin olen tarkkana, ja aina on kylmälaukut mukana, kun käydään kaupassa. Sitähän ei nähty, jos heillä olikin kylmäkalleja tai jokin kylmäsäilytys tai joku muu huolehti ruokakuljetuksen. Kaikkea ei näytetty.

Vierailija
575/26888 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista nähdä, missä maassa lapsi syntyy. Jos se saa jenkkipassin, niin eron tullessahan sitä ei niin vain tuoda Suomeen. Mitähän Johanna sitten tekee työkseen USA:ssa? Näyttelee? 🤔

Onkohan Renny USAn kansalainen?

Vierailija
576/26888 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppajaksoa katon. Millä noi ne kylmätuotteet sai paikalle kylmänä? Oon itte kylmäketjusta hirveen tarkka. :)

Sama kävi mielessä. Itsekin olen tarkkana, ja aina on kylmälaukut mukana, kun käydään kaupassa. Sitähän ei nähty, jos heillä olikin kylmäkalleja tai jokin kylmäsäilytys tai joku muu huolehti ruokakuljetuksen. Kaikkea ei näytetty.

Se oli K-Kaupan mainos, ei mikään takaa että ruuat meni edes koko saarelle.

Vierailija
577/26888 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaistakohan on alkaa seurustelee miehen kanssa joka ei ole itse pessyt pyykkejä,ei kokannut ym.

Vierailija
578/26888 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minä kuvittelin, että he menivät johonkin S-markettiin ostamaan ruokaa.

Vierailija
579/26888 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna illalla hääjakso netissä. Ekaa kertaa videokuvaa Harlinin häistä?

Varmasti koko Mtv:n nettipalvelu on huomenna niin solmussa, ettei katsominen onnistu. Pakko siirtää katsominen seuraavaan aamuun. :)

Vierailija
580/26888 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minä kuvittelin, että he menivät johonkin S-markettiin ostamaan ruokaa.

S-marketti oli. Nehän osti ne punaiset markettikassitkin.

Ketju on lukittu.