The Harlins
		 Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
 Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Geena on Rennyä iäkkäämpi, iäkäs nainen.
Niin iäkäs on iäkäs, enkä mä pitänyt Keenasta alunperinkään, liian iso suu, ei sovi perinteisten Hollywood kaunottarien muottiin, siitä syystä ei sitä läpimurtoa Remnyn jälkeen tullut.
Siis ei kovin nätti ja kolmatta kertaa naimisissa. 
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa lisää juttua aiheesta lammassisko.
Täällä kyseltiin, miten lampaalle lopulta kävi.
Tuomiolauselmasta käy ilmi, että lammas nyljettiin ja paloiteltiin Anna-Karoliinan asunnossa.
Minkälainen ihminen ja vieläpä nainen toimii noin?
Hyi hitto mikä akka! Sairasta jengii ei voi muuta sanoa. Mut hyvä et pääs telkkariin ihan julkkisten kanssa juhlimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomiolauselmasta käy ilmi, että lammas nyljettiin ja paloiteltiin Anna-Karoliinan asunnossa.
Hyi hitto mikä akka! Sairasta jengii ei voi muuta sanoa. Mut hyvä et pääs telkkariin ihan julkkisten kanssa juhlimaan.
Tuskin on Johannakaan terve, jos sisko noin sairas. Jos itse on 28 v ja mies 63 ja menee naimisiin siis iskänsä ikäisen miehen kanssa, kertoo sekin paljon. Ja Renny on narsisti, jolla naiset jatkuvasti vaihtuneet.
Miksi täällä kommentoidaan vain lampaan kidutusta? Kun tää A-K oli osallisena siihen IHMISEN mafiatyyliseen nöyryytykseen ja pahoinpitelyyn sairaalakuntoon. Näissä kaikissa toiminut selvin päin autokuskina. Sitten julkaisee fb:ssä koulukiusaamisen vastaisia artikkeleita. Hän kuitenkin syyllistynyt paljon pahempaan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea pitkää keskustelua alusta loppuun mutta ne muutamat minuutit mitä olen ohjelmaa erehdyksissäni katsonut, olen todennut ettei ainakaan tämän morsiammen vanhemmat, etenkään äidin, ilmeestä päätellen ole kovin ilahtuneita tyttärensä valinnoista isänsä ikäisestä aviomiehestään.
Olisit vaan lukenut, niin olisi selvinnyt että upean maisterisnaisen Johannan vanhemmat tulevat TOSI hyvin juttuun Rennyn kanssa.
Ovat mielissään.
Luokanopen koulutuksessa ei paljon järkeä tarvita. Johanna on laitattanut isot silikonitissit ja huulitäytteet sekä hiustenpidennykset. Mitä jää jäljelle kuin nuo riisutaan. Pienisilmäinen harmaavarpu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on Johannakaan terve, jos sisko noin sairas. Jos itse on 28 v ja mies 63 ja menee naimisiin siis iskänsä ikäisen miehen kanssa, kertoo sekin paljon. Ja Renny on narsisti, jolla naiset jatkuvasti vaihtuneet.
Alkaa tuntumaan jo pahalta tämä The Harlins parin mollaaminen, olen itsekin siihen syyllistynyt. Olin heti sitä mieltä, että miksi tekevät tällaista sarjaa ja vielä jatkoa sille. Heti heitettiin kateuskortti kehiin. Minä säälin tätä nuorta naista, kauanko jaksaa kehua, voi kulta, oi iik rakas, mikä on ihaninta maailmassa, iih meillä tulee prinsessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne Rennyä henkilökohtaisesti ja mielikuvani on syntynyt julkisuudessa esitettyjen tietojen perusteella. Olen itse usean lapsen äiti ja eronnut lähes henkeni menettäen aidosti oikeasta narsistista, joten tiedän mitä narsismi on. Julkisuudessa olleiden tietojen perusteella minulla on mielikuva että Renny on narsistinen ( en sano narsisti koska en voi diagnosoida).
Ja erohan tuosta tulee minun arvion mukaan 5 vuoden sisään. Siellä jo varmaan kuuluu pikkupiikittelyjä, kun vauvaa huomioidaan ja ihaillaan enemmän kuin isäntää.
Huoltajuusriidan läpikäyneenä Johanna tulee häviämään oikeudessa ja hän saa vain tapaamisoikeuden lapseen. Lapsella on USA:n passi kun kerran siellä syntyi. Lapsen vakituinen asuinpaikka ratkaisee lapsen kotimaan/pysyvän asuinmaan eli se on USA ja Johanna ei voi tuoda lasta pysyvästi Suomeen ilman Rennyn kirjallista lupaa. Huoltajuus jää isälle koska USA:ssa hyvän juristin saa rahalla ja dollaritukku ratkaisee. Renny pelasi omaan maaliin.
Johannan olisi kannattanut synnyttää Suomessa ja hakea lapselle vain oleskelulupa USA:n koska Rennylläkin on. Ja pitää lapsen kirjat Suomessa ja pelkkä Suomen passi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ei. Harmi, ihan tavallisen oloinen nuori nainen joka olisi saanut hyvän miehen ikäisestään miehestä. Jokin on vikana siellä korvien välissä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä kommentoidaan vain lampaan kidutusta? Kun tää A-K oli osallisena siihen IHMISEN mafiatyyliseen nöyryytykseen ja pahoinpitelyyn sairaalakuntoon. Näissä kaikissa toiminut selvin päin autokuskina. Sitten julkaisee fb:ssä koulukiusaamisen vastaisia artikkeleita. Hän kuitenkin syyllistynyt paljon pahempaan itse.
Ei valitettavasti kosketa mua jos rikolliset keskenään pahoinpitelevät toisiaan vaikka järkyttävä teko tuokin oli. Mutta eläimiin ja lapsiin kohdistuva julmuus ahdistaa.
Kyllä Johannaa kiinnosti Rennyssä se rahapussi, tuskin ulkoinen habitus, kun siinä ei ole kehumista.
Nuori ja kiinteä nainen vanhan papan kanssa, joka voisi olla jopa tämän isoisä ikänsä puolesta.
Vierailija kirjoitti:
No tämäpä juuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne Rennyä henkilökohtaisesti ja mielikuvani on syntynyt julkisuudessa esitettyjen tietojen perusteella. Olen itse usean lapsen äiti ja eronnut lähes henkeni menettäen aidosti oikeasta narsistista, joten tiedän mitä narsismi on. Julkisuudessa olleiden tietojen perusteella minulla on mielikuva että Renny on narsistinen ( en sano narsisti koska en voi diagnosoida).
Ja erohan tuosta tulee minun arvion mukaan 5 vuoden sisään. Siellä jo varmaan kuuluu pikkupiikittelyjä, kun vauvaa huomioidaan ja ihaillaan enemmän kuin isäntää.
Huoltajuusriidan läpikäyneenä Johanna tulee häviämään oikeudessa ja hän saa vain tapaamisoikeuden lapseen. Lapsella on USA:n passi kun kerran siellä syntyi. Lapsen vakituinen asuinpaikka ratkaisee lapsen kotimaan/pysyvän asuinmaan eli se on USA ja Johanna ei voi tuoda lasta pysyvästi Suomeen ilman Rennyn kirjallista lupaa. Huoltajuus jää isälle koska USA:ssa hyvän juristin saa rahalla ja dollaritukku ratkaisee. Renny pelasi omaan maaliin.
Johannan olisi kannattanut synnyttää Suomessa ja hakea lapselle vain oleskelulupa USA:n koska Rennylläkin on. Ja pitää lapsen kirjat Suomessa ja pelkkä Suomen passi.
rennyllä on usan kansalaisuus, itse sanoi jossain ohjelmassa, eli jos ei ole suomen kansalaisuudesta luopunut, niin on sitten kaksoiskansalaisuus.
mutta joo: eron sattuessa varmasti oikeus katsoo, että koska lapsi on asunut suurimman osan elämästään amerikassa, niin se painaa vaakakupissa enemmän.
johanna kyllä on osannut jo miettiä omaa tulevaisuuttaan: jossain sarjan osassa kävi ilmi, että johanna kirjoittaa kaiken ylös muistikirjoihinsa/päiväkirjoihinsa. Sieltä varmasti pukkaa sitten elämäkertoja eron jälkeen, joilla johanna elättää itsensä. renny ei ehkä ole osannut ajatella tuota.. paljastuksia siis tulossa
Yksi ihminen taitaa käydä täällä keskustelua itsensä kanssa. Vähän surullista.
Rikollisia A Kokkila, kiva kun kerrottiin.
Rennyn naisjutuista me tiedetäänkin, ainakin vanhemmat ihmiset.
Ihmekös, kun piti ihan etuajassa päästä eroon Kokkila-nimestä, ettei suvun salaisuudet paljastu.
Just kun J ja R, pitäisi olla onnellisia pienen tyttärensä kanssa.
Vie vähän pohjaa mikä on aitoa ja mikä teatteria.
Jenkeissä syntynyt saa automattisesti Usan kansalaisuuden.
Eli vauva on heti Usalainen, en tiedä miten se Suomen kansalaisuus menee, ehkä pelkkä ilmoitusasia.
Hyvä vitsi, kuka niitä ostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Geena on Rennyä iäkkäämpi, iäkäs nainen.
Niin kolme vuotta rennyä vanhempi. Samaa ikäluokkaa ovat.
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä syntynyt saa automattisesti Usan kansalaisuuden.
Eli vauva on heti Usalainen, en tiedä miten se Suomen kansalaisuus menee, ehkä pelkkä ilmoitusasia.
Lapsi saa syntyessään äidiltään (tai isältään) Suomen kansalaisuuden, USA:n kansalaisuuden taas saa syntymällä kyseisessä maassa (ns. syntymämaaperiaate). Eli Rennyn ja Johannan lapsella on Suomen ja USA:n kaksoiskansalaisuus.
Katsoin sarjan.Välillä tuntui,että sellaista näytelmää osa sarjoista.Oliko yhteinen päätös ,että vauva syntyy Amerikassa.Jos oliko ollut puhetta miksi ei olis voinut synnyttää suomessa.
Kuten Rennykin, mutta pian seitsenkymppinen Geena ei ole niin varakas kuin Herra Harlin.