The Harlins
		 Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
 Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme ettei Johannan vanhemmat tai edes äiti ole matkustanut katsomaan vauvaa!
En minä haluaisi juuri synnyttäneenä vanhempiani viikoksi kylään, sitä paitsi mitä jos he on työelämässä vielä? Usaan ei niin vaan mennä yhdeksi yöksi käymään
Meillä oli mun äiti 2 ekaa viikkoa auttamassa, että sain nukuttua välillä. Ihan hyvä että oli, kun oli koliikkivauva ja rakennettiin omakotitaloa.
En tarvinnut auttajia koska minulla oli mies työssäkäyvä.
Onhan tuo miljonäärielämä Johannasta tietenkin kiehtovaa. Ei opettajan tuloilla tuollaista eletä. Nytkin ovat Losissa ja asunnon ikkunoista avautuu merinäköala. Toivottavasti suhde kestää jo lapsenkin takia, Rennyhän tuossa on vahvoilla kun on se joka maksaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
juba on kiipijä. reittä pitkin naimisiin.
ei hänestä mikään näyttelijä tule.
haluaa kyllä kovasti olla esillä. itse kertonut.
sisko puhunut aivan oikein. mutta juba on juba.
luulee olevansa aina oikeassa.
Porista ei muita tulekaan kuin kiipijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sisko siis vastustanut Johannan ja Rennyn suhdetta ja siksi välit mennyt poikki?
Millainen sisko EI vastustaisi? Äijä joka on noin paljon vanhempi, eikä yhteisiä vuosia ole paljon edessä. Jokainen toivoo omalle siskolleen ja tyttärelleen onnea, joten on täysin luonnollista, että sisko ei ole Johannan mies valinnasta ollut mielissään!
No onhan se vähän vanhempi, mutta myös hyvin rikas. Kuka ei haluaisin siskolleen rikasta maailmanmiestä. Vai olisiko suomalainen työttömyyskorvauksella elävä peräkammaripoika parempi?
Nuoruuteen kuuluu sekoilu ja välillä voi olla pa. Mutta vanhuksen kanssa deittailu 28 vuotiaana on jotain niin ällöttävää. En hyväksyisi.
Ei Renny mikään vanhus ole. Paremmassa kunnossa kuin moni kolmekymppinen.
Naama ei näytä kyllä kolmekymppiseltä vaan ihan ikäiseltään. En tiedä onko kova tissuttelemaan sillä vähän siltä näyttää naama. On sit kuin kovassa kunnossa tahansa niin sukukalleudet ei ole. Niitä ei saa treenaamalla kuntoon. Roikkuu kun joulupallot ihan saletisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sisko siis vastustanut Johannan ja Rennyn suhdetta ja siksi välit mennyt poikki?
Millainen sisko EI vastustaisi? Äijä joka on noin paljon vanhempi, eikä yhteisiä vuosia ole paljon edessä. Jokainen toivoo omalle siskolleen ja tyttärelleen onnea, joten on täysin luonnollista, että sisko ei ole Johannan mies valinnasta ollut mielissään!
No onhan se vähän vanhempi, mutta myös hyvin rikas. Kuka ei haluaisin siskolleen rikasta maailmanmiestä. Vai olisiko suomalainen työttömyyskorvauksella elävä peräkammaripoika parempi?
Nuoruuteen kuuluu sekoilu ja välillä voi olla pa. Mutta vanhuksen kanssa deittailu 28 vuotiaana on jotain niin ällöttävää. En hyväksyisi.
Renny näyttääkin ihan kolmikymppiseltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naama ei näytä kyllä kolmekymppiseltä vaan ihan ikäiseltään. En tiedä onko kova tissuttelemaan sillä vähän siltä näyttää naama. On sit kuin kovassa kunnossa tahansa niin sukukalleudet ei ole. Niitä ei saa treenaamalla kuntoon. Roikkuu kun joulupallot ihan saletisti.
Olin kerran samassa saunassa ja Rennyn aisa sojotti koko ajan ylöspäin eli ei näyttänyt olevan mitään ongelmaa. Sitä en tiedä mitä sieltä suihkuaa mutta pystyssä oli ja kova... Sanoin Rennylle että mikäs juttu toi on niin Renny vastas että: kun runko lahoo niin oksa kovoo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konstit on monet, nykyään on saatavilla monta nostetta, nuori nainen yksi niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran samassa saunassa ja Rennyn aisa sojotti koko ajan ylöspäin eli ei näyttänyt olevan mitään ongelmaa. Sitä en tiedä mitä sieltä suihkuaa mutta pystyssä oli ja kova... Sanoin Rennylle että mikäs juttu toi on niin Renny vastas että: kun runko lahoo niin oksa kovoo!
Ystäväni oli aikanaan vanhusten hoivalaitoksessa töissä, vanhat papat olivat härskejä. Auttoi kuulemma kun naappasi napakasti luunapilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon Alexandran ja Johannan välirikon käänteineen ja syineen joku tietäjä selosti jo viime vuoden alkukesästä. Löytyy muistaakseni ketjusta Rennyn yli-imelät lässytykset.
Ei se alkukesästä voinut olla. Alexandra näkyi fitnesissä ja kihlajaisissa blurrattuna. Välit meni heinäkuussa Johannan kaverin polttareiden aikaan. Jokin asia suututti Rennyn (ei varmaan paljoa tarvittu) ja Johanna joutui valitsemaan siskon ja Repen välillä. Häissä ei näkynyt Alea eikä lammas-siskoa.
Tv-sarjassa tähän ei ylläri-ylläri käsitelty. Jotain Johanna selitti kaaso-vaihdoksista että haluavat lähelle ihmiset jotka aidosti ovat heidän puolellaan.Uskon, että aidosti rakastavat toisiaan. Itse en todellakaan ole mikään romantikko, joten vähän on liian imelää omaan makuun. Eniten häiritsee se Pilli ja Pulla puhe sekä se, että kaikesta puhutaan me eikä koskaan minä. Niin, ja se että koko ajan hoetaan sitä kiirettä. Kavereiden kanssa ei ehditä soitella, mutta tv-sarjaa ehtii kuvaamaan.
H h h h a a a a lammas-siskoa
Oikeasti tapaus järkyttävä, ihan skandaali.
Jotain tämän perheen tyttärissä on pielessä
Miksi tuon lammassiskon ulkonäköä haukutaan, kun Johannakin kaamean näköinen viimeisimmän Seiskan kansikuvassa?
Minkä ikäinen tämä tyttö on? 30v? En jaksaisi nelikymppisenä enää vaippoja vaihdella..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannan parhailla kavereilla (en mainitse instanimiä koska aiemmin se on ilmeisesti aiheuttanut ketjujen poistumisen) alkoi mennä kuppi nurin Johannan kanssa. Ystäväpiirin jäsen M sai hulppeat viikon mittaiset polttarit, joiden aikana reissattiin ympäti Mustanmeren rannikkoa viiden naisen voimin, ja lopulta päädyttiin Helsinkiin juhlimaan isolla köörillä. Polttareihin selvästi paloi rahaa :) Johanna alkoi painostaa näitä ystäviään (ja Alexandra-siskoaan) että hänen poltt... anteeksi bachelorette partyissaan pitää olla vielä enemmän menoa ja säihkettä, ja budjetti meni älyttömäksi. Ja kyllä, suunniteltu polttariseurue olisi tietysti tavan mukaan organisoinut ja maksanut koko lystin. Oli sovittu että J on yksi ystävänsä M:n kaasoista. Johannan toiveiden/vaatimusten pohjalta tottakai. Tässä kohtaa tapahtui lopullinen välien meneminen. Ale-siskon kanssa oli tullut riitaa jo aiemmin, mutta kitka kasvoi kun Renny sotkeutui siskosten väleihin, jolloin myös Renny ja Ale ottivat yhteen. A myös yritti puhua Johannalle järkeä niin pikavauhtia edenneen elämää suuremman rakkauden, kuin naurettavan näyttelijälarppauksen suhteen. Kaikki lakkasivat seuraamasta toisiaan instassa, kuvia, tägäyksiä ja kommentteja poistettiin, jne. Johanna alkoi yhtäkkiä rummuttaa niitä kahta uutta kaasoa, vaikkei etenkään JL ollut aiemmin näkynyt missään...nyt nämä olivatkin yhtäkkiä parhaat ystävät for life :)
Tässä case Johannan ystävän polttarit erittäin tiivistetyssä muodossa.Tuo on ihan ymmärrettävää että tulee kitkaa kustannuksista. Mutta sitä en ymmärrä että miksi puolustellaan siskoa joka " yritti puhua Johannalle järkeä niin pikavauhtia edenneen elämää suuremman rakkauden, kuin naurettavan näyttelijälarppauksen suhteen.". Tuohan on tosi loukkaavaa! Kyllä mulla ainakin viileni välit yhden kaverin kanssa joka suhtautui tosi varovaisesti ja nuivasti uutiseen että olin alkanut seurustella, oli kovin ennakkoluuloinen vaikkei ollut vielä tavannut miestä, tuli vaan olo ettei ole minun puolellani. Ei varmaan kauhean kiva jos sisko tulee lyttäämään toisen kaikki haaveetkin samalla.
Se varmasti voi olla loukkaavaa, mutta ystävä ajattelee usein ystävän parasta ja jos puolisossa on hälytysmerkkejä ja tietää, että suhde tulee karahtamaan ja ystävä romahtaa sen vuoksi kuopan pohjalle, niin sitä on pakko varoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme ettei Johannan vanhemmat tai edes äiti ole matkustanut katsomaan vauvaa!
En minä haluaisi juuri synnyttäneenä vanhempiani viikoksi kylään, sitä paitsi mitä jos he on työelämässä vielä? Usaan ei niin vaan mennä yhdeksi yöksi käymään
mutta rennyhän on miljonääri (ainakin tämän palstan feikkihypettäjän mukaan), renny voi järjestää asian suitsait
Geena on Rennyä iäkkäämpi, iäkäs nainen.
Kyllä jokainen tietää että meidän Renny on miljonääri.
Hollywoodissa tienaa! 
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jokainen tietää että meidän Renny on miljonääri.
Hollywoodissa tienaa!
Lisäksi minun mielestäni jämäkän oloinen uros.
En jaksa lukea pitkää keskustelua alusta loppuun mutta ne muutamat minuutit mitä olen ohjelmaa erehdyksissäni katsonut, olen todennut ettei ainakaan tämän morsiammen vanhemmat, etenkään äidin, ilmeestä päätellen ole kovin ilahtuneita tyttärensä valinnoista isänsä ikäisestä aviomiehestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannan parhailla kavereilla (en mainitse instanimiä koska aiemmin se on ilmeisesti aiheuttanut ketjujen poistumisen) alkoi mennä kuppi nurin Johannan kanssa. Ystäväpiirin jäsen M sai hulppeat viikon mittaiset polttarit, joiden aikana reissattiin ympäti Mustanmeren rannikkoa viiden naisen voimin, ja lopulta päädyttiin Helsinkiin juhlimaan isolla köörillä. Polttareihin selvästi paloi rahaa :) Johanna alkoi painostaa näitä ystäviään (ja Alexandra-siskoaan) että hänen poltt... anteeksi bachelorette partyissaan pitää olla vielä enemmän menoa ja säihkettä, ja budjetti meni älyttömäksi. Ja kyllä, suunniteltu polttariseurue olisi tietysti tavan mukaan organisoinut ja maksanut koko lystin. Oli sovittu että J on yksi ystävänsä M:n kaasoista. Johannan toiveiden/vaatimusten pohjalta tottakai. Tässä kohtaa tapahtui lopullinen välien meneminen. Ale-siskon kanssa oli tullut riitaa jo aiemmin, mutta kitka kasvoi kun Renny sotkeutui siskosten väleihin, jolloin myös Renny ja Ale ottivat yhteen. A myös yritti puhua Johannalle järkeä niin pikavauhtia edenneen elämää suuremman rakkauden, kuin naurettavan näyttelijälarppauksen suhteen. Kaikki lakkasivat seuraamasta toisiaan instassa, kuvia, tägäyksiä ja kommentteja poistettiin, jne. Johanna alkoi yhtäkkiä rummuttaa niitä kahta uutta kaasoa, vaikkei etenkään JL ollut aiemmin näkynyt missään...nyt nämä olivatkin yhtäkkiä parhaat ystävät for life :)
Tässä case Johannan ystävän polttarit erittäin tiivistetyssä muodossa.Tuo on ihan ymmärrettävää että tulee kitkaa kustannuksista. Mutta sitä en ymmärrä että miksi puolustellaan siskoa joka " yritti puhua Johannalle järkeä niin pikavauhtia edenneen elämää suuremman rakkauden, kuin naurettavan näyttelijälarppauksen suhteen.". Tuohan on tosi loukkaavaa! Kyllä mulla ainakin viileni välit yhden kaverin kanssa joka suhtautui tosi varovaisesti ja nuivasti uutiseen että olin alkanut seurustella, oli kovin ennakkoluuloinen vaikkei ollut vielä tavannut miestä, tuli vaan olo ettei ole minun puolellani. Ei varmaan kauhean kiva jos sisko tulee lyttäämään toisen kaikki haaveetkin samalla.
Se varmasti voi olla loukkaavaa, mutta ystävä ajattelee usein ystävän parasta ja jos puolisossa on hälytysmerkkejä ja tietää, että suhde tulee karahtamaan ja ystävä romahtaa sen vuoksi kuopan pohjalle, niin sitä on pakko varoittaa.
Onneksi Rennyn ja Johannan liitossa ei ollut varoitettavaa.
Kukapa ei ohjaaja komistusta haluaisi. 
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea pitkää keskustelua alusta loppuun mutta ne muutamat minuutit mitä olen ohjelmaa erehdyksissäni katsonut, olen todennut ettei ainakaan tämän morsiammen vanhemmat, etenkään äidin, ilmeestä päätellen ole kovin ilahtuneita tyttärensä valinnoista isänsä ikäisestä aviomiehestään.
Olisit vaan lukenut, niin olisi selvinnyt että upean maisterisnaisen Johannan vanhemmat tulevat TOSI hyvin juttuun Rennyn kanssa.
Ovat mielissään. 
Vierailija kirjoitti:
Geena on Rennyä iäkkäämpi, iäkäs nainen.
Nykyään myös leikannut naamansa ihan kaamean näköiseksi.
Geena on 66 v, pian voi juhlia seitsemänkymppisiä. 
Geena itsellinen nainen ja miljonääri hänkin.