The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Harlinit itse eivät myöskään retostele petipuuhillaan, vaikka muuten avoimesti asioitaan kertovatkin ja näyttävät.
Joku tuolla Sofia-ketjussa haukkui Johannaa ja kehui, kuinka "Sofia on niin fiksu, kun ymmärtää ehkäisyn päälle, ja Johanna ei, ja sai miehen näin nalkkiin" ;D Kaikenlaisia kaheleita sitä onkin.
Johanna ja Renny puhuivat pitkään vauvahaaveistaan ja toiveistaan, eivät pitäneet lasta itsestään selvyytenä. On se joillekin vaikeaa, kun toisilla menee mitä ilmeisimmin hyvin.
Joten miksi ihmeessä he korostaisivat piiloviestinnällä himoistaan ja näyttäisivät *vink vink* jotain ostereiden syömistä? Vain moukka alkaa rakennella tällaisista aineksista jotain pervoa ja mässäillä muiden seksielämällä. Se on jokaisen oma, yksityinen ja salainen elämän osa-alue, ellei henkilö itse muuta päätä.
Merenelävät ovat useimmiten rikkaiden herkkua ja meillä Suomessa ne vieläkin mielletään joksikin luksusjutuksi. Harlineille kuitenkin arkipäivää, herkkua? ja hintatasoltaan varmaan heidän kulmillaan murto-osan siitä mitä meillä.
Ehkäpä tämä osteri hysteerikko itse nauttii vain lidlin kalapuikkoja ja haluaa olla vaan jotenkin muka fiksu, kun tietää jotain ostereiden vaikutuksista????? Nyt on räävitty ruokailut, joten odotellaan seuraavaa epäkohtaa Harlineiden elämässä, ollaan kuulolla😉
Vierailija kirjoitti:
Harlinit itse eivät myöskään retostele petipuuhillaan, vaikka muuten avoimesti asioitaan kertovatkin ja näyttävät.
Joku tuolla Sofia-ketjussa haukkui Johannaa ja kehui, kuinka "Sofia on niin fiksu, kun ymmärtää ehkäisyn päälle, ja Johanna ei, ja sai miehen näin nalkkiin" ;D Kaikenlaisia kaheleita sitä onkin.
Johanna ja Renny puhuivat pitkään vauvahaaveistaan ja toiveistaan, eivät pitäneet lasta itsestään selvyytenä. On se joillekin vaikeaa, kun toisilla menee mitä ilmeisimmin hyvin.
Joten miksi ihmeessä he korostaisivat piiloviestinnällä himoistaan ja näyttäisivät *vink vink* jotain ostereiden syömistä? Vain moukka alkaa rakennella tällaisista aineksista jotain pervoa ja mässäillä muiden seksielämällä. Se on jokaisen oma, yksityinen ja salainen elämän osa-alue, ellei henkilö itse muuta päätä.
Merenelävät ovat useimmiten rikkaiden herkkua ja meillä Suomessa ne vieläkin mielletään joksikin
Olet kyllä varsinainen siveyden sipuli. Yleensä muutenkin ymmärrät väärin, ehkä tahallasi. Tuo vink vink ei ole mitenkään heiltä lainattu. Olet huumorintajuton möllykkä ja mitä ilmeisimmin epäviehättäväkin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä tämä osteri hysteerikko itse nauttii vain lidlin kalapuikkoja ja haluaa olla vaan jotenkin muka fiksu, kun tietää jotain ostereiden vaikutuksista????? Nyt on räävitty ruokailut, joten odotellaan seuraavaa epäkohtaa Harlineiden elämässä, ollaan kuulolla😉
Pitäähän sinullakin olla tekemistä, olkoon se sitten vaikka palstalla roikkuminen. Mitä jos hankkisit oman elämän?😉 Et olisi kyttäämässä aina täällä Harlinien elämän kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Kyl oot pimee, ruuatkin pitää määritellä, kyllä täällä varmasti tiedetään osterit ja simpukat ja niiden oletettu vaikutus, mutta sun toitotus niiden syönnistä on sairasta. Ei niiden syönnin tarkoitus ole johtaa sänkyyn, mutta sulla taitaa olla tarve käyttää kaikkia apuja sun ongelmiin🙄😉, älä hyppää silmille, sä itse toitotat noista merenelävistä.
Mikä ihmeen pakkomielle sinulla on täällä kieltää heiltä oletettu seksielämä ja nautinnot. Sehän on normaalia ihmisten kesken. Tarvitset seksuaaliterapeuttia, ongelmasi ei ratkea tällä palstalla. Aloita vaikka niistä merenelävistä.
Huumorintajuton? Siveyden sipuli?
Ja sinä inhottavan sivistymätön ja alatasoinen, muiden seksielämällä mässäilevä moukka. Se yksi herne siellä päässäsi pyörii muiden genitaaleissa.
Pari kertoo viettävänsä treffi-iltaa, ja siihen löytyy vain paneminen, sikiäminen, pulla uunissa ja tunkeutumista heidän intiimielämäänsä, jota eivät edes mainosta ja siitä tullaan jankuttamaan jollekin palstalle? Joku fanaatikko hokee silikonirinnoista päivästä toiseen. Laitoskamaa.
Ja tämän miellät sivistyneeksi touhuksi ja itsesi kovinkin fiksuksi varmaan?
Voin kuvitella millainen on kotikasvatuksesi, tai siis sen täydellinen puute. Ja älyhän se näköjään loistaa pahiten poissaolollaan.
Mutta näinhän se menee, että oman elämän tyhjyyttä ja alatasoisuutta kompensoidaan muiden ihmisten asioilla ja tehdään siitä omilla valheilla, väitteillä ja kuvitelmilla likaista ja inhottavaa, vaikka kaiken alulle paneva voima on kateus, huono-osaisuus ja omanlaisensa syrjäytyneisyys yhteiskunnan normeista.
Jollain on puutteet täytettävä, ja helpoin tapa laiskalle ja joutilaalle on kanavoida paha olonsa solvaamalla somessa ja palstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl oot pimee, ruuatkin pitää määritellä, kyllä täällä varmasti tiedetään osterit ja simpukat ja niiden oletettu vaikutus, mutta sun toitotus niiden syönnistä on sairasta. Ei niiden syönnin tarkoitus ole johtaa sänkyyn, mutta sulla taitaa olla tarve käyttää kaikkia apuja sun ongelmiin🙄😉, älä hyppää silmille, sä itse toitotat noista merenelävistä.
Mikä ihmeen pakkomielle sinulla on täällä kieltää heiltä oletettu seksielämä ja nautinnot. Sehän on normaalia ihmisten kesken. Tarvitset seksuaaliterapeuttia, ongelmasi ei ratkea tällä palstalla. Aloita vaikka niistä merenelävistä.
Kukas sen on kieltänyt? Ja miksi sinun pitää sitä esitellä tai olettaa siitä jotain, kun he eivät itse edes tuo esille kaikkein yksityisimpiä asioitaan? Jos he haluaisivat seksuaalisuuttaan korostaa, niin eivätkö he olisi sen jo tehneet? Lasten hankkiminen, äitiydestä, odotuksesta ja vanhemmuudesta puhuminen ei ole sitä, että halutaan puhua seksistä. Sinulla on käsitteet täysin vääristyneet tai olet alapäästäsi sekaisin ja sairas.
Ennemmin siveyden sipuli, kuin alapäästään seonnut pervo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas sen on kieltänyt? Ja miksi sinun pitää sitä esitellä tai olettaa siitä jotain, kun he eivät itse edes tuo esille kaikkein yksityisimpiä asioitaan? Jos he haluaisi
Aika monta raivostunutta viestiä aiheesta...onko puhe siitä mistä puute?
Uroskotka ei voi paritteluvimmalleen mitään
Vierailija kirjoitti:
Uroskotka ei voi paritteluvimmalleen mitään
Aika paljon näitä parittelu, silari, sikiämis, pullat uunissa, panoilta- ja muita alapään jankutuksia. Olisko puhe siitä mistä puute?
Harlinit itse eivät missään ole navanalusjuttuja tai muutakaan seksiin liittyvää kertoneet, (eivätkä maininneet mitään kauneustoimenpiteistäkään), joten kovassa puutteessa näköjään jotkut jankkaajat ovat. Kuukausia jo kiimaansa täällä huudelleet epätoivoisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas sen on kieltänyt? Ja miksi sinun pitää sitä esitellä tai olettaa siitä jotain, kun he eivät itse edes tuo esill
Niin, kukas se puhuikaan seksielämästä ja nautinnosta, ja ulisi, kun joku yrittää ne kieltää? Eli haaroissa kihelmöi? Sanotaan, että kateus voittaa kiimankin, mutta sinun kohdallasi se taitaa olla toisin päin. Onko juoksuaika? Vaikea hillitä itseäsi?
Luuletko olevas normaali? Voisi tämän ketjun poistaa kaltaisesi vuoksi. Jokainen muu kuin sinä tajuaa ettei kukaan fiksu puhu täällä henkilökohtaisia juttujaan? Olet kehitellyt koko kiiman itse.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko olevas normaali? Voisi tämän ketjun poistaa kaltaisesi vuoksi. Jokainen muu kuin sinä tajuaa ettei kukaan fiksu puhu täällä henkilökohtaisia juttujaan? Olet kehitellyt koko kiiman itse.
Ei tarvitse, se on selviö muutenkin. Jos ollaan koko ajan joidenkin seksiasioita; siittämisiä, sikiämisiä, rintoja, panoja jne. miettimässä, niin mistäs ne ideat oikein tulee? Sieltä sairaasta päästä ja omasta puutteesta. Eli seksivälineliikkeeseen vaan, ja hankkimaan kunnon vehkeet, niin voitte jättää Harlinit rauhaan.
Miksi täytyy heidän seksiään miettiä, kun he eivät sitä itsekään tuo julkisuudessa esille millään tavalla? Kyseletkö ja mietitkö irl myös tuntemiesi ihmisten seksiä? Vai jääkö se vaan tähän Harlinien vainoamiseen? Sairas olet. Ja kyllä, hommaa poistoon tämä ketju!
No nythän se on nähty. Mitään kommentointia ei ole muusta ollut, kuin seksistä, eli muuta kommentoitavaa kyseisestä pariskunnasta ei näytä olevan. Jopa ruuat kytätään. Väliin haukutaan lapset.
Fiksut ovat kaikonneet jo ajat sitten, kun pervot saapuivat alapäästä jankuttamaan.
Mielenvikaisten kokoontumisajot tämä ketju nykyään. Pari sekopäätä puolustelee oikeuksiaan puhua seksistä, siis muiden ihmisten intiimeistä jutuista.
Vierailija kirjoitti:
No nythän se on nähty. Mitään kommentointia ei ole muusta ollut, kuin seksistä, eli muuta kommentoitavaa kyseisestä pariskunnasta ei näytä olevan. Jopa ruuat kytätään. Väliin haukutaan lapset.
Fiksut ovat kaikonneet jo ajat sitten, kun pervot saapuivat alapäästä jankuttamaan.
Mielenvikaisten kokoontumisajot tämä ketju nykyään. Pari sekopäätä puolustelee oikeuksiaan puhua seksistä, siis muiden ihmisten intiimeistä jutuista.
Puhu jo jostain muista aiheista pervo vai onko sulla siellä korvien välissä mitään?
Puhut paskaa, jankutat muka vammaisesta lapsesta aina uudestaan ja uudestaan, nyt jankkaat itsellesi ällöttävästä aiheesta, seksi. Sinut on varmaan jo lisätty listaan palstan trollit.
Nonnii, katsotaanpas, joko tuo seksijankkaus ja silarirunkkaus saatiin teiltä loppumaan...
Juurikin noin,ja tää osteri keskustelu tulee aina samalla tavalla arvosteltavaksi. Jotkut vaan tykkää syödä mereneläviä, eikä Harlineillakaan niitä varmasti ole pöydässä joka päivä. Kumma, että täytyy vääntää arkisia asioita irstailun puolelle, mutta onhan ihmisiä, joilla keskusteltaessakin jutut siirtyy äkkiä navan alus jutuiksi, ällöjä.