The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurimme ei kestä eikä hyväksy vanhuutta, voi jessus olipa sulla aivopieru. Vanhusten inhoaja alkoi esittää hoitsua, hyvä veto.
Äläpä sekoita ihmisiä, täällä kun kirjoittelee muitakin ja onneksi muitakin kuin sinä. Vuorokausi nyt vaihtunut, sinulla verenpaine laskenut. Pitäiskö sitä vähän nostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä sivustolla on joku, joka inhoaa iäkkäämpiä ihmisiä. Hän jaksaa hokea, että kuolema kohta korjaa. Olen itse kommentoinut samoin, että kukaan ei tiedä, koska elämä loppuu, ei se ole iästä kiinni. Lehdistäkin voi lukea,että on tosi iäkkäitä, jotka ovat hyvässä kunnossa, muisti pelaa jne. Mutta jos on joku ongelma ikääntymisessä itsellä,niin sitä ehkä näkee kaikki vanhemmat ihmiset negatiivisesti, sääli, kannattaisi hakea apua.
No näin. Mä olen työskennellyt hoitoalalla, ja suorastaan naurettavaa tuo ikärsismi. Jo kolmekymppinen on "vanha nainen" palstan mukaan. Mahtaa olla itsellä aika kurja elämä tiedossa, kun kolmessa kympissä alkaa jo vanhuus tulla.
Itselläni oli 3-kypäsiä asiakkaita ja olivat mieleltään kuin vanhukset, kun taas iäkkäin oli 104-vuotias, joka ruokaili itse veitsellä ja haarukalla, kävi itsekseen pesulla, r
Meinaatko että Rennylle ja Johannalle hyväksi elämäksi riittää, että Renny "104-vuotiaana" osaa ruokailla itse haarukalla ja veitsellä, peseytyä eikä valita kipuja??? Miksi tänne sekoitetaan nyt jonkun historiaa? Tämä on Harlinien ketju ja puhumme heistä. On täällä joku hölmökin joka väittää heti Renny fanaatikoksi, mikäli kirjoittaa THE HARLIN's ketjuun.! Yrittää arvuutella ( valitettavasti väärin...) anonyymien keskustelijoiden ikää, lääkityksen tarvetta, suhdetta omiin isovanhempiin jne. Kuin joku voi olla niin ahdasmielinen, ettei kestä totuutta vanhenemisesta tai edes sitä, että tänne ylipäätään kirjoitellaan vaikka on erimielinen hänen kanssaan. Ottaa hyvin henkilökohtaisesti nämä Rennyä ja Johannaa koskevat kirjoittelut. Tuskin hekään tarvitsee noin fanaattista, heistä pakkomielteistä "asianajajaa".
Ikäkeskustelu alkoi rönsytä, kun tää päsmäri aloitti taas kerran vanhempien ihmisten halveksunnan.Hänelle ikä on ongelma, ja noihin törkeisiin kommentteihin on pakko pistää vastalause, näin mä ainakin teen.
Ei ole vanhempien ihmisten halveksuntaa ymmärtää ja hyväksyä realiteetit. Mitä vanhemmaksi ihminen muuttuu, sitä todennäköisempää on sairaudet, muistisairaudet ym. Yli 60-vuotiaalla syövän todennäköisyys on jo huomattavan korkea. Täällä mainitut tervaskannot ovat todellisuudessa harvinaisia. Aniharva myöskään elää kovin pitkään. Esimerkiksi Rennyn ikäisten miesten keski-ikä on vain 77 vuotta. Ja se on keski-ikä. Minet siis kuolevat ennen tuota.
Syöpiä on myös tosi nuorilla, jopa lapsilla, dementiaa todettu myös työikäisillä, en ole samaa mieltä ,että vanhat on usein rauhaisia.Mutta ole ihan mitä mieltä tahansa.
Ei rauhaisia, piti sanoa raihnaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä sivustolla on joku, joka inhoaa iäkkäämpiä ihmisiä. Hän jaksaa hokea, että kuolema kohta korjaa. Olen itse kommentoinut samoin, että kukaan ei tiedä, koska elämä loppuu, ei se ole iästä kiinni. Lehdistäkin voi lukea,että on tosi iäkkäitä, jotka ovat hyvässä kunnossa, muisti pelaa jne. Mutta jos on joku ongelma ikääntymisessä itsellä,niin sitä ehkä näkee kaikki vanhemmat ihmiset negatiivisesti, sääli, kannattaisi hakea apua.
No näin. Mä olen työskennellyt hoitoalalla, ja suorastaan naurettavaa tuo ikärsismi. Jo kolmekymppinen on "vanha nainen" palstan mukaan. Mahtaa olla itsellä aika kurja elämä tiedossa, kun kolmessa kympissä alkaa jo vanhuus tulla.
Itselläni oli 3-kypäsiä asiakkaita ja olivat mieleltään kuin vanhukset, kun taas iäkkäin oli 104-vuotias, joka ruokaili itse
"Asianajaja"? Renny tässä todellakin tarvitsee asianajajan, kun räkytät täällä hänen yksityisasioistaan. Katso peiliin ja kysy itseltäsi mikä on vialla, kun jankutat itsellesi kuulumattomia toisen ihmisen henkilökohtaisia asioita täällä. Ja samat sanat tuolle rintafetissiä potevalle sekopäälle.
Ja et raukka edes ymmärrä mitä luet.
Pointti oli se, jos mitään tajuat, kuinka ihmiset ovat erilaisia eri iässä. Kenestäkään ei voi nykyään ennustaa elinikää eikä mitään muutakaan. Hoito on nykyään niin tehokasta kaikin puolin, että seitsemänkymppinen on vielä vetreä ja vireä, monenlaiseen työhön pystyvä ja siitä edelleen jotkut jopa yhdeksänkymppisiksi asti tulevat omillaan toimeen.
Vastineeksi nykyään menehtyy yllättävän paljon nuoria ihmisiä erilaisiin syöpiin.
Kasvot, vartalo ja ikä ovat kunkin oma asia. Pidä sinä vaan itsestäsi parempaa huolta ja hanki apua tuohon maanisuuteesi. Ei ole enää normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vanhempien ihmisten halveksuntaa ymmärtää ja hyväksyä realiteetit. Mitä vanhemmaksi ihminen muuttuu, sitä todennäköisempää on sairaudet, muistisairaudet ym. Yli 60-vuotiaalla syövän todennäköisyys on jo huomattavan korkea. Täällä mainitut tervaskannot ovat todellisuudessa harvinaisia. Aniharva myöskään elää kovin pitkään. Esimerkiksi Rennyn ikäisten miesten keski-ikä on vain 77 vuotta. Ja se on keski-ikä. Minet siis kuolevat ennen tuota.
No mitä sinä Harlinin asioista jankutat? Johanna on hänen kanssaan naimisissa, et sinä. Heidän keskinäiset asiat eivät millään muotoa kuulu sinulle. Olet todella hävytön ja törkeä!
Miten muuten suhtaudut omiin iäkkäisiin läheisiisi? Mitä teet kun itse alat lähestyä 60 ikävuotta? Vastaatko tähän kiitos!
Some on saanut pääsi sekaisin. Siellä vanhemmat ihmiset ovat kai täysin tabu, ja seuraat ihailusta soikeana parikymppisten elämää? Kannattaa muistaa, että myös jokainen heistä päätyy hautaan.
Anna kunnioitusta senioreille, heistä suurin osa on raskasta työtä tehneitä ja yhteiskunnan rattaita pyörittänyt. Sotaveteraanejakin on vielä elossa, halvennatko heitäkin noin?
Kyllä tää typerys jaksaa ärsyttää, törkeitä valheita, 65 Ei ole vanhus, usko jo yleistä mielipidettä.
Oho! Renny Harlin ohjaa kauhuklassikon uusintaversion, pääosassa Euphoria-tähti
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tää typerys jaksaa ärsyttää, törkeitä valheita, 65 Ei ole vanhus, usko jo yleistä mielipidettä.
On saanut jo 10 vuoden ajan asua senioriasunnossa. Vanhus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Rennyn kanssa saman ikäinen ja pääsisin senioriasuntoon asumaan, koska liikuntakykyni alkaa sairauden vuoksi rajoittua. Muuten olen hyvin elinvoimainen, elämänhaluinen, nuorekas ja jaksavainen, mutta nämä eivät vaikuta liikuntakykyyn. Luulen, että Renny ei pääsisi senioriasuntoon, koska näyttää olevan hyvin urheilullinen ja hyvin liikkuvainen. Hänen ei tarvitse miettiä esteetöntä asuntoa, vaan voi kiivetä portaita pitkin vaikka pilvenpiirtäjään.
Ai sun mielestä 55v.pääsee seniori asuntoon, kyl oot tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Rennyn kanssa saman ikäinen ja pääsisin senioriasuntoon asumaan, koska liikuntakykyni alkaa sairauden vuoksi rajoittua. Muuten olen hyvin elinvoimainen, elämänhaluinen, nuorekas ja jaksavainen, mutta nämä eivät vaikuta liikuntakykyyn. Luulen, että Renny ei pääsisi senioriasuntoon, koska näyttää olevan hyvin urheilullinen ja hyvin liikkuvainen. Hänen ei tarvitse miettiä esteetöntä asuntoa, vaan voi kiivetä portaita pitkin vaikka pilvenpiirtäjään.
Siis pilvenpiirtäjän kerroksiin.
Seniori asuntoihin todella vaikea päästä, pitkät jonot ja hyväkuntoinen ei sinne pääse, joten esim. Rennyllä ei olisi mitään mahiksia. Nyt otit asunnot puheeksi, mitä seuraavaksi? Kuulokojeet, rollaattorit, apuvälineet jne.... Siirry vanhus osastolle.
Vierailija kirjoitti:
Ai sun mielestä 55v.pääsee seniori asuntoon, kyl oot tyhmä.
Alaikäraja, eli kyllä pääsee, jos on tarve.
Vierailija kirjoitti:
Seniori asuntoihin todella vaikea päästä, pitkät jonot ja hyväkuntoinen ei sinne pääse, joten esim. Rennyllä ei olisi mitään mahiksia. Nyt otit asunnot puheeksi, mitä seuraavaksi? Kuulokojeet, rollaattorit, apuvälineet jne.... Siirry vanhus osastolle.
Voihan sellaisen ostaa, jos on rahaa, mutta niihinkin alaikäraja on 55 vuotta.
Kyllä rennyn kelpaa. Miljoonaomaisuus ja nuori upeapeppuinen nainen pyllistelee vierellä . Joka pojan unelma. Itse aion tämän myös saavuttaa. Enää puuttuu ne miljoonat ja kaunis nuori nainen .
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rennyn kelpaa. Miljoonaomaisuus ja nuori upeapeppuinen nainen pyllistelee vierellä . Joka pojan unelma. Itse aion tämän myös saavuttaa. Enää puuttuu ne miljoonat ja kaunis nuori nainen .
Sinä luulet, että naiset pyllistelee edessäsi koko ajan. Tämä jää sinulta saavuttamatta.
Ai no sitten heillä on suvussa tehdä vielä vanhoilla päivillä muksuja (siis miehillä..)