The Harlins
alkaa! Odotatko jo innolla?
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä, Johanna on varmasti myös kaikkea muuta kun Porin junttai, kyllä on taas kateus huipussaan, lopeta jo ,nolaat lopullisesti ittes.
No voiko sitä enemmän wt-väkeä olla, jos on bikinifitness, tekoripset, tekotissit, tekohuulet, tekotukka ja puhuu crazy kiireestä..
Hyvä kiteytys.
Lisäksi, todelliset maailmankansalaiset ei jankuta koko ajan olevansa maailmankansalaisia.
Eikä oikeat maailmankansalaiset palaa kotimaahan vähättelemään kuinka pieneltä kaikki näyttää ja kuinka ennen Esplanadissa oli hohtoa ja nyt vaan on pieni rupuinen katu. Näillä ylimielisillä sanoillako ne lapset oppii juuristaan?
Vierailija kirjoitti:
Papparais-garderoobia????Rennyllähän on yleensä ihan normi t-paitoja,farkkuja,nahkarotseja,rentoja shortseja jne.nekö on papparaisvaatteita?Ei kai vaatteissa ole ikärajaa, jokainen voi pukeutua vaatteisiin, joissa viihtyy ja joissa on hyvä olla, vai???
Kuka on kiistänyt ettei ihmiset saisi pukeutua mihin itse haluaa?
Renny aina julistaa, että on ikäistään paljon nuorempi. Selvästi pyrkii sitä tuomaan esiin myös vaatteillaan, mutta se kyllä jää pyrkimykseksi. Ja olkoon niin. Ei kai kukaan ole kieltänyt pukeutumasta (lainausmerkeissä) nuorekkaaseen nahkatakkiin. Siitä vaan. Kyllä kaikki naamasta se iän näkee kuitenkin.
Pyrkii tuomaan ikää esiin vaatteilla,, haloo, löysää pipoas, sulla on selvästi pakkomielle ihmisten iästä, ulkonäöstä jne. Onko itellä ongelmia em. kanssa, tod.näk.on,koska noin väännät, mahtavaa kun iästä riippumatta porukka pukeutuu väreihin, persoonallisiin malleihin... Sä toistat tota, et naamasta näkee iän, miks ei sais näkyä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsilla on kaksoiskansalaisuus.Kyllä ottaa taas päsmäritantalla päänupista, kun kyylää toisten ihanaa kesäpaikkaa ja elämää siellä, kateus taas nostaa päätään, ihan turha yrittää kieltää,ihan selvä juttu kun noin taas kommentoit.
Ihmiset yleensä hahmottavat muiden käytöksen siten kuten itse maailman näkevät. Eli joku kateus taitaa sinua kaihertaa? Kyllä sinäkin varmasti voit löytää oman papparaisen elättäjäksi, jos se on se mikä sinulta puuttuu.
Minua naurattaa Harlinit koska ovat pellejä. Miksi ihmeessä kukaan kadehtisi naurunalaisia ihmisiä?
On todella nousukas-junttia sanoa kahta alle kaksivuotiasta, että meidän amerikkalaiset lapset. Nämä lapset ovat kahden pesunkestävän, rallienglantia solkkaavan suomiperunan lapsia, jotka eivät ole vielä ehtineet omaksua ainakaan amerikkalaista identiteettiä siinä määrin, että osaisivat verrata ko
Onko Johanna kateellinen, onhan Luukas nimenomaan amerikkalainen, nämä kaksi lasta ainoastaan kansalaisuudeltaan mutta verenperinnöltään supisuomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Coco varmaan ihmettelee kun grandpa ja daddy näyttää samalta.
Daddyn erottaa trendivaatteista ja tölkistä kädessä.
Ja trendivaatteilla tarkoitat varmaan vaatteita, joiden 65v arvelee olevan trendikkäitä, mutta ovat oikeasti aika papparais-garderoobia.
Parhaat vuotensa eläneet riikinkukot näköjään yrittävät korostaa itseään ja tehdä itsestään näkyviä naisten, kuin miestenkin keskuudessa, värikkäillä, räikeillä, kuvioiduilla vaatteilla. Toinen on Tami ja jokunen muukin lähtenyt sille tielle. Rusetti kaulassa on jo aika typerä, sitä en ole Rennyllä vielä nähnyt.
Kylläpä on pistävä tuo auringonpaiste, huhhuu..UV-arvo kuusi, ei ihmekkään.
Menkääs mammat grillaamaan nahkaanne.
Oijoi,kylläpäs on kuulunut Rennyn juhlapukeutumisiin rusetti monta kertaa, nyt ei kyttääjä ollutkaan ajantasalla...
Vaatteet saatu...hävetkää! Eikö tytöllä ole ko tarpeeksi vaatteita? Nuokin rätit tehty jossain kehitysmaassa!
Vierailija kirjoitti:
Oijoi,kylläpäs on kuulunut Rennyn juhlapukeutumisiin rusetti monta kertaa, nyt ei kyttääjä ollutkaan ajantasalla...
Koska en ole kyttääjä.
Nykyään monet firmat teettävät tuotteensa ulkomailla, kuten myös kyseinen lastenvaate firma. Tehtaat valitaan huolella ja näin ne antavat töitä monelle, se vaan on nykyaikaa. Firmat lähettävät paketteja kenelle haluavat, jopa tässä yhtenä päivänä näin, että jopa koirille lähetetään yllätys ruokapaketteja. Oletkohan katkera , kun sulle ei posti tuo ylimääräistä😁
Harmi kun osa keskustelijoista ei täällä osaa pysyä asiassa. Se että alkaa parjata vastakkaista mielipidettä kannattavaa kirjoittajaa on todella alkeellista.
Nimitellä nyt toisia päsmäriksi tai kateelliseksi tantaksi sen vuoksi, että toiset näkevät Harlinit pinnallisina kiipijöinä (jonka tulisi olla ilmiselvää jokaiselle normaalin arviointikyvyn omaavalle).
Kertoo aika paljon siitä, minkä ajatusmaailman ihmiset näitä fanittaa kun kimppuun käydään mielikuvituksettomin solvauksin ja kommentein, jotka sisältävät rutkasti oikeinkirjoitusvirheitä.
Ja tämä ainainen kateuskortti. Ymmärrät solvaaja varmaan, että se kertoo enemmän sinun elämästä jos epäilet kaikkia muita kateelliseksi Harlineille. Edelleen, kukaan normaalin arviointikyvyn tai arvomaailman omaava ei ole kateellinen tällaisille kiipijöille.
Vierailija kirjoitti:
sokeri-symbioosi, on niin ihanaa seurattavaa
Sekö toi heidät yhteen ja mahdollisti Johannalle roolin kotimaisessa filmissä? Kysyyköhän tytär joskus romantiikan nälkäisenä, missä ja miten äiti ja isi tapasivat.
Mä olen täällä kuullut eka kertaa päsmäri nimityksen, jollaiseksi mua solvattiin, ja olen todellakin pistänyt sen kiertämään. Kommentit on sitä luokkaa, ettei ole mitään rajaa, on sitten kyse lapsesta, tai iäkkäämmistä. Ulkonäön ym. haukkuminen menee yli rajojen. Mutta ei se mitään, mä kyllä pidän omat mielipiteeni.
Kyllä on kivoja väreja ja kuvioita noissa lastenvaatteissa, ja Polarn O. Pyret on myös hyvälaatunen, kestää perheessä useammallakin lapsella.
Joko hauta on laitettu kuntoon vai yrittääkö pariskunta pummata hoidon ilmaiseksi.
Voivoi kun liisa oli ylpeä pojastaan . Nyt nähty lopputulos. Liisa olisi hävennyt.
Kun sua niin häiritsee toi hauta,mene kitkemään ne ruohot,niin saat itelles hyvän mielen.
Hyvä kiteytys.
Lisäksi, todelliset maailmankansalaiset ei jankuta koko ajan olevansa maailmankansalaisia.