The Harlins
alkaa! Odotatko jo innolla?
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Minusta nämä peedojutut eivät tälle palstalle kuulu, sen verran sakeaa juttua että ihme kun ylläpito ei puutu.
Palautteen olen peedo jutuista laittanut joka kerta, kai se kommentoija poistuu kohta kokonaan.
Mitähän A nykyään tekee? Harmi kun insta on yksityinen. Toivottavasti hänellä menee hyvin. Niin törkeä teko ukkelilta laittaa Jossu valitsemaan itsensä ja siskonsa väliltä🤢
Mukava iltapala Kämpissä :) Toinen kummi/kaasokin sai saapua mukaan.
Sai saapua... Typerys, lupaako luulet heidän tarvitsevan, hankki elämääsi muuta kun noi ainaiset negatiiviset kommentit vauva sivulla.
Oi miten ihana päivä ollut. Olin lenkillä ja nyt lepään . Kohta kahvit.
Minusta on hauskaa kuinka innokkaasti jotkut loukkaantuvat näiden puolesta🤣 who cares, ei heillä ole aikaa käydä vauvapalstaa lukemassa. Antaa ihmisten höpötellä.
Mua aina huvittaa kuvitella Renny, Johanna ja kaasot perheineen istumaan iltaa. Muut ovat juuri ja juuri 30v tai vähän alle, ja yksi itserakas pappa joukon keskipisteenä. :D
Vierailija kirjoitti:
Sai saapua... Typerys, lupaako luulet heidän tarvitsevan, hankki elämääsi muuta kun noi ainaiset negatiiviset kommentit vauva sivulla.
Moi repa. älä polta noin herkästi pinnaasi.
Kovasti selitetään, miten kummankin lapsen nimet on peräisin isältä tai isän äidiltä. Toivottavasti jotain kuitenkin äidinkin puolelta, ettei mene ihan yksipuoliseksi?
Ei ole loukkaantumista kenenkään puolesta, jos yrittää kommentoida järkevästi, kuten esim.pappa keskipisteenä,voi jessus, ikärasisti taas vauhdissa, kyllä perheiden ja ystävysten tapaamisissa voi todellakin olla eri-ikäisiä, miten joku voi olla aina kommentoidessaan negatiivinen, sul ei varmasti ole kaikki hyvin elämässäs ja ihmissuhteissas, kun pitää kuittailla täällä, hakisit nyt apua jostain!
Jules😂 ja poika piti kastaa kirkossa, tytölle riitti joku seurantalo saaressa?
Onko yllätys, että Renny päätti tämänkin lapsen nimen? Jules Verne on Rennyn idoli. Voi tsiisus kraist, ja eikö rouva osaa seistä koskaan niin ettei vasen jalka ole koukistettu?
Luukaskin kastettiin Kulosaaren kirkossa. Tiffanykin oli tietty paikalla.😂
Kay tulee lapsenvahdiksi juhliin