The Harlins
alkaa! Odotatko jo innolla?
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa ja vaivaannuttavaa.. koska jokainen tietää miten tässä tarinassa tulee käymään.
Tuo mies ei pysty asettumaan aloilleen ja tämä nuori nainen tekee itselleen hallaa esiintymällä tässä ohjelmassa.
Oi miksi tästä suhteesta pitää tehdä tämmöinen numero?
Eiköhän Rennyllä ole itsetuntemusta sen verran, että tietää oikean ajan asettua aloilleen. Eikö Rennyn isäkin ollut tosi vanha, kun sai perheen? Ehkä niillä on geeneissä tuo, että perustetaan perhe vanhana. Hyvinsäilyvää porukkaa.
Onko tämä vitsi?
Ei. En ole lukenut elämäkertaansa, mutta sarjan perusteella ajattelin niin. Ihan kuin olisi aavistanut tuon Johannan kohtaamisen. Renny oikein näytti vanhan maalauksen kuvaakin, jossa oli nainen tyttären kanssa etualalla ja mies soutelemasssa pojan kanssa järvellä.
Vaikka Rennyllä on ollut paljon naisia, se ei tarkoita etteikö pystyisi sitoutumaan, kun se oikea tulee kohdalle. Ehkä Johannassa on nämä ominaisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa ja vaivaannuttavaa.. koska jokainen tietää miten tässä tarinassa tulee käymään.
Tuo mies ei pysty asettumaan aloilleen ja tämä nuori nainen tekee itselleen hallaa esiintymällä tässä ohjelmassa.
Oi miksi tästä suhteesta pitää tehdä tämmöinen numero?
Eiköhän Rennyllä ole itsetuntemusta sen verran, että tietää oikean ajan asettua aloilleen. Eikö Rennyn isäkin ollut tosi vanha, kun sai perheen? Ehkä niillä on geeneissä tuo, että perustetaan perhe vanhana. Hyvinsäilyvää porukkaa.
Onko tämä vitsi?
Ei. En ole lukenut elämäkertaansa, mutta sarjan perusteella ajattelin niin. Ihan kuin olisi aavistanut tuon Johannan kohtaamisen. Renny oikein näytti vanhan maalauksen kuvaakin, jossa oli nainen tyttären kanssa etualalla ja mies soutelemasssa pojan kanssa järvellä.
Vaikka Rennyllä on ollut paljon naisia, se ei tarkoita etteikö pystyisi sitoutumaan, kun se oikea tulee kohdalle. Ehkä Johannassa on nämä ominaisuudet.
Onko nyt Harjola itse paikalla?
Usein tuollaiset menestyneet ihmiset ovat intuitiivisia ja aavistavat / ennakoivat tapahtumia. Onhan Rennyn tarina nyt niin poikkeuksellinen, että jotain erikoista siinä on takana.
Eikös Harlinilla ole ennestään lapsi jonkun assistenttensä kanssa, vai muistanko väärin?
Vierailija kirjoitti:
Missä jaksossa koiran heitto?
Trailerissa.
Vaikea katsoa Rennyn ryppyistä naamaa nuoren vaimonsa vieressä, mun 65' telkkarista. Näyttäisi varmaan vähemmän irvokkaalta, jos katsoisin tabletilla. Täällä kehutaan Rennyn puhelahjoja, mun mielestä se on ärsyttävä lässyttäjä. Molemmat selvästi nauttivat oman äänensä kuulemisesta.
Johanna vihkivalassaan: siis sä oot niinku sillee suomen niinku menestynein elokuvaohjaaja.. Myötähäpeä tästä pariskunnasta on valtava.
Onko näytetty keinohedelmöitys? Seksihän ei ton ikäsellä enää onnistu.
Mä en voi ottaa tosissani vanhaa ukkoa, jonka jokaisessa sormessa on paksu teiniangsti-sormus ja kaulassa ja ranteessa killuttimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä jaksossa koiran heitto?
Trailerissa.
Luulin että koiran heitto on jotain vauvapalstan vouhotusta. Näytti siltä että koira karkaa käsistä, mutta kun katsoin hidastuksella niin Renny selvästi antaa vauhtia koiralle.
Ekoista jaksoista ajattelin, että Johanna on ihan järkevän oloinen, mutta aika lapsenomaiselta vaikuttaa tämän päivän jaksoissa. Tsiisus mikä meininki ruokakaupassa. Toivottavasti joku söi ne ruuat eikä heitetty menemään.
Olen Johannaa varmaan 15 vuotta vanhempi, enkä pystyisi tuollaisen shar pein kanssa olemaan. Toivottavasti ovat aidosti onnellisia ja pysyvät yhdessä. Usein sellaisilla pareilla menee huonosti, jotka hehkuttavat suhdettaan somessa.
Vierailija kirjoitti:
Johanna vihkivalassaan: siis sä oot niinku sillee suomen niinku menestynein elokuvaohjaaja.. Myötähäpeä tästä pariskunnasta on valtava.
Olihan tämä keksittyä? Ei kai noin oikeasti tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa positiivinen asia narsistin kanssa ollessa on se, että siinä rakkauspommitusvaiheessa hän aidosti uskoo sinun olevan paras. Mutta tulee se päivä, kun on-nappula kääntyy offille ja sitten et ole enää yhtään mitään.
Mutta ei koskaan kuitenkaan niin hyvä kuin narsisti itse. Ei edes rakkauden ensihuumassa.
Ihan uskomatonta höpötystä ja lässytystä, toi niitten välinen keskustelu. Koskakohan toi kupla puhkeaa ja niitä alkaa toistensa jutut ärsyttämään? Johanna on kuin pikkulikka karkkikaupassa, kun naama loistaa onnesta, kun papparainen kuskaa sitä lomalta toiselle, helikoptereilla ja luksusveneillä.
Oon iloisesti yllättynyt Johannasta , luulin tyhjäpääksi mut vaikuttaa mukavalta tyypiltä. Heitä kuunnella tulee mieleen Pilli ja Pulla Pekka Töpöhännästä. Katottiin kelloa et se on jo kaksi. Joo kello oli jo kaksi kun katottiin.
Nyt hhhaaaahhhaaa ja r e p s