The Harlins
alkaa! Odotatko jo innolla?
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
jos tuo koko perheensä ja asiansa julkisuuteen niin pitää kestää arvostelut. renny ja johanna itse kehuneet lastaan koko aika miten erikoisen erikoinen hän on ja oppii sitä ja tätä nopeasti.
he itse ovat aiheuttaneet tämän tilanteen että lasta ja heitä arvostellaan. kukaan ei pidä siitä että leveillään turhasta ja huudetaan omg ihanaa rakas.
turha valittaa kun johanna on itse halunnut julkisuuteen. itse niin typerys että toi lapsen syntymänkin heti julkisuuteen.
kaikki eivät heistä pidä juurikin sen ylpeyden ja leveilyn takia. olisivat olleet normaaleja ihmisiä ja pitäneet matalaa profiilia niin olisi mennyt paremmin. muttamutta kaikki on niin täydellistä tämän pariskunnan elämässä.
ihmiset eivät pidä teeskentelystä ja valehtelusta.
Mikään ei ole raskaampaa kuin kerskailu ja leveily. Kuka semmoisia jaksaa? Miksi muut haluaisivat heidän leveilyään? Tietenkin jokainen saa nauttia elämästään siten kuin tahtoo ja tehdä mitä haluaa. Mutta miksi kerskua muille ihmisille? Narsistista touhua.
On tuo kyllä outo suhde. Kuka normaali 30v alkaa 65-vuotiaan kanssa muun kuin rahan ja maineen vuoksi. Ja vielä tekemään lapsia. Se on kaikin puolin riskialtista. Johanna käyttää Rennyä hyväkseen.
Kyllä palsta päsmäri taas tietää toisten avioliiton tarkoituksen, hoitasitte vaan omanne...
Renin synttärit jahdilla jolla mukana jossa on mukana epämääräisiä random vieraita? Onko näillä ystäviä, luulisi että maailmantähdellä olisi 65-vuotiaana jo hännystelijöitä jonoksi asti 😅 Nyt näyttää että kaikkiin näiden juhliin on kutsuttu ihan ketä sattuu ja sit paikalla on joku bulgarialainen talonmies vaimoineen ja leffasetin valoteknikko😆 Johannalla vaikuttaa olevan kaksi ystävää Suomessa, mutta realiteetti on että näkee heitä pari kertaa vuodessa..
Ihailen Johannaa, itse en kuukausi ennen synnytystä jaksanut tehdä lähes mitään muuta kuin hengittää :D Hän se vaan matkustelee, juhlii, hoitaa taaperoa ja miestä, jaksaa näyttää kauniilta!
Voi herran jumala, ku 65 vuotias seniorikansalainen juhlii synttäreitään! Ja eikö
mitään muuta kuin aina tota vesilläoloa!
Oliko lapsi jätetty kotiin daddyn pämpätessä?
Mitä ihmettä tää yks pähkäilee, ketä jahdilla on vieraina, mitä se sulle kuuluu ja et todellakaan voi tietää Harlineiden tuttavia jne. Ei ne ilmottele maailmalle kaikkia, ketkä ovat ystäviä, hanki nyt ihmeessä jo omakin elämä.
Ompa ihanaa toi vesilläolo, käykö kateeksi ainakin tolle yhdelle kyttääjälle🤣
Miksi Johannan täytyy olla jatkuvasti raskausvatsa PALJAANA?
Siis joka puolella, lähes joka kuvassa koko vatsa paljaana.
Onko hän ensimmäinen raskaana oleva nainen maailmassa vai miksi pitää esitellä sitä noin narsistisesti katsokaa katsokaa?
Ihan mautonta jo tuollainen. Joo, Miamissa on kuuma ja iso vatsa on tukala mutta on niitä kevyitä ja miellyttäviä nättejä tunikoita ja muita raskausvaatteita olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tää yks pähkäilee, ketä jahdilla on vieraina, mitä se sulle kuuluu ja et todellakaan voi tietää Harlineiden tuttavia jne. Ei ne ilmottele maailmalle kaikkia, ketkä ovat ystäviä, hanki nyt ihmeessä jo omakin elämä.
Paitsi tuuttaavat tapahtumasta sata videota someen ja loput sarjan neloskaudella. Mitä se kellekään tosiaan kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Ihailen Johannaa, itse en kuukausi ennen synnytystä jaksanut tehdä lähes mitään muuta kuin hengittää :D Hän se vaan matkustelee, juhlii, hoitaa taaperoa ja miestä, jaksaa näyttää kauniilta!
Onko tämä asia josta ketään tulisi ihailla? Ei Johanna ole tehnyt mitään sen enempää tai paremmin kuin me muut odottajat. Jotkut vaan pääsevät raskauden kanssa helpommalla. Ja synnyttävät lääkittynä, plumps vaan, eikä edes hiki tullut!
On toksista ihailla tuollaista, kun se on todella harvalle realiteetti. Eikä tarvitsekaan olla.
Jos sinäkin mieluummin kannustaisit niitä, joilla ei ole niin helppoa. Se vasta ihailtavaa on, että kaikista ruumiillisista vaivoista huolimatta selviytyy raskaudesta ja synnytyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä turhaan sääli, iäkkäitä pienten lasten isiä on muitakin ja heidän perheensä on onnellisia. Elämän pituutta ei voi kukaan ennustaa.
Minkä ikäinen on teistä iäkäs pikkuvauvan isä? Minusta yli 50v.
Mun vanhemmat oli alle 50 kun tulivat isovanhemmiksi. Joten joo, 65v vauvn vanhempi on tosi väärin niitä lapsia kohtaan.
On toksista arvostella toisten elämän jokaista liikettä, toisten ulkonäköä, valintoja.....Jos näkee kaiken noin vastenmielisenä, miksi seurata, kyllä luulis maailmassa olevan itselle sopivia seurattavia. On sairasta kytätä ja kuittailla, vaihda ihmeessä toisiin.
Mulle tulee fiilis että nuo vieraat on jotain hyvänpäiväntuttuja :)
Nätit tunikat ja raskausvaatteet, Johanna ei todellakaan ole mikään tunika tyyppi, mahtavaa kun on raskausaikanakin ihan oma itsensä ja nauttii selvästi. Miksi selaat kuvia, kun noin kuvottaa, pimeetä.
Onko lapsi jätetty kotiin juhlittaessa, eikös se nyt ole ihan hyvä valinta....Jos Coco olisi ollut mukana, siitä se💩myrsky olis taas noussut.
Ei huolta, sun suvussa tuskin olis sellasia tyyppejä, joita seurattais🤪