The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Johannalla roikkuu takamus ja tissit. Joka jaksossa vooisiko mennä kohotukseen pliide en kestä kstsoa, todells vsivaannuttavaa tuijotettavaa
Miksi sitten tuijotat, pakottaako joku? Kuinka kiinteä itse mahdat olla? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannalla roikkuu takamus ja tissit. Joka jaksossa vooisiko mennä kohotukseen pliide en kestä kstsoa, todells vsivaannuttavaa tuijotettavaa
Onko huono päivä? Anna muiden kirjoittaa mielipiteitään, itse tuovat perceitään telkkariin meidän katseltavaksi joten niitä on oikeus arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Joko soso kävelee?
Kohta näyttäisi lähtevän. Seisoo tukea vasten ja siirtää jalkoja tuen avulla. Harjoitteli painonsiirtoa tynnyrin päällä. Hevostelu myös opettaa painonsiirtoa ja tasapainoa.
Älkää ikinä valitko kolmosta, se on huonoin vaihtoehto kaikista!
Edes uroskotka ja sokuri eivät ole niin tyhmiä vaikka tyhmiä ovatkin! Kuka Tammion omistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko soso kävelee?
Kohta näyttäisi lähtevän. Seisoo tukea vasten ja siirtää jalkoja tuen avulla. Harjoitteli painonsiirtoa tynnyrin päällä. Hevostelu myös opettaa painonsiirtoa ja tasapainoa.
Hullu Niuvalta taas jakamassa analyysejaan cocon kehityksestä. 😂
Johanna ja Renny treenaavat salilla. Johanna ollu myös bikini-fitneksessä.
Kelohonkamökin ä m m ä taas puollustelemassa rakastamaansa sosoa.
Repellä on kurtut kuin satavuotiaalla mummolla ja Sokurin tissit roikkuu kuin satavuotiaan papan pallit!!
Vierailija kirjoitti:
Joko soso kävelee?
Hän istuu munat kädessä tynnyrin päällä.
Renny on ollut kiinalaisen kanssa ja johanna ollut opettaja. Huh huh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites ite? Mites ite?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko soso kävelee?
Nuo analyysit vastaavat hyvinkin sitä totuutta, mitä näytetty. Sinä taas olet keksinyt itse jonkun Nuivan ja kaikki jotka eivät kehu pariskuntaa ja huomaavat, että Cocon kehitys on pahasti jäljessä, ovat niuvalaisia. Täysin mielikuvitusjuttuja sinulla, etkä itse huomaa tätä. Vielä loukkaannut kaikesta.
Mikä ihmeen kelohonkamökki....
Vierailija kirjoitti:
Repellä on kurtut kuin satavuotiaalla mummolla ja Sokurin tissit roikkuu kuin satavuotiaan papan pallit!!
Mites ite? Mites ite?
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla Kokkilan tytsyillä on flätit äässit luonnostaan, ei siinä treenit auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko soso kävelee?
Nuo analyysit vastaavat hyvinkin sitä totuutta, mitä näytetty. Sinä taas olet keksinyt itse jonkun Nuivan ja kaikki jotka eivät kehu pariskuntaa ja huomaavat, että Cocon kehitys on pahasti jäljessä, ovat niuvalaisia. Täysin mielikuvitusjuttuja sinulla, etkä itse huomaa tätä. Vielä loukkaannut kaikesta.
Varmasti tyhmän mielenterveyspotilaan päässä vastaakin. Oletko ajatellut hakea apua pakkomielteeseesi, tuntemattoman lapsen kyttäämiseen? Eikö pedareille ole nykyään hyvin apua tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Bikini-fitnes on vaativa laji ja vaatii tasapainoista kehoa. Siksi Johanna varmasti laittanu kumiset tissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla Kokkilan tytsyillä on flätit äässit luonnostaan, ei siinä treenit auta.
Missä olet nähnyt? Creepy stalker olet.
Uroskotkalla roikkuu pallit ja coco on niiden tuotos. Sokuri hymisee ja hytkyttää tuotosta pilalle.