The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Tästä ketjusta huomaa etteivät mt-palvelut ole kaikkien saatavilla.
Hän kutsuu naistaan kullannupuksi ja prinsessaksi heeehheeehee haaahhahhaaahaa hiiiihiiiiihiiiiii...prinsessa....heehhehhhhhh
Vierailija kirjoitti:
Hän kutsuu naistaan kullannupuksi ja prinsessaksi heeehheeehee haaahhahhaaahaa hiiiihiiiiihiiiiii...prinsessa....heehhehhhhhh
Jäikö lääkkeet ottamatta..?
ERO TULLEE!!!!
ERO TULLEE!!!
ERO ON TULLOSSA NÄILLE MERKIT ON ILMASSA!!!!
SOKURI JA UROSKOTKA!!! ERO TULLEE!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäikö lääkkeet ottamatta..?
Ei jäänyt, kiitos rakas huolenpidostasi heeeehheeee hiihhhhhiiiii heeeeehoooohhooooo
Onkohan kässärityttö Kayn kaveri?
Vierailija kirjoitti:
ERO TULLEE!!!!
ERO TULLEE!!!
ERO ON TULLOSSA NÄILLE MERKIT ON ILMASSA!!!!
SOKURI JA UROSKOTKA!!! ERO TULLEE!!!
YHDESÄ JAKSOSSA SOKURI KATSO RENNYÄ ILMEELÄ ETTÄ ERO TULLEE!! EI OLE VARAA SOKURIIN KUN ON PALJON MUUTA MAKSATTAVAA UROSKOTKALA!!!! MINÄ TIEDÄN ERO TULLEE KOHTA SANOKAA MINÄ SANOIN NIIN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, samaa jankutusta sivutolkulla. Ketjun voisi tiivistää sanoihin kumitissit/kumihuulet, uroskotka, r e f u g e e, coco ei kävele/onko vammainen, ja sokuri.
🤪🤪🤪 Niuvalaiset vauhdissa 🤪
Kerroppas, sinä sivistynyt nainen kelohonkamökiltäsi, saatko henkistä tyydytystä käyttäytymällä ala-arvoisesti?
Onko jäänyt kiusaajan rooli päälle vielä "aikuisenakin"? Jankkaat sivutolkulla pelkkää haukkumista.
MINÄ OLE PARAS IHMISTUNTIJA OSAAN LUKEA KEHO KIELTÄ HYVIN. YOUTUUBESSA OLEN SAANUT MAHTAVAA OPASTUSTA TÄHÄN ASIAN TUNTIJALTA! NÄEN KAIKKISTA MERKEISTÄ ETTÄ ERO TULLEE!! JA KYLÄ LAPSION VAMMANEN MYÖS TIEDÄN KOSKA SUVUSSA PALJON VAMMASIA!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, samaa jankutusta sivutolkulla. Ketjun voisi tiivistää sanoihin kumitissit/kumihuulet, uroskotka, r e f u g e e, coco ei kävele/onko vammainen, ja sokuri.
Kerroppas, sinä sivistynyt nainen kelohonkamökiltäsi, saatko henkistä tyydytystä käyttäytymällä ala-arvoisesti?
Onko jäänyt kiusaajan rooli päälle vielä "aikuisenakin"? Jankkaat sivutolkulla pelkkää haukkumista.
Olet nyt valitettavasti erehtynyt henkilöstä. Kannattaisi kohdistaa viestisi mielummin näille Harlineja sivutolkulla haukkuville. Vai kuulutko heihin kenties itse ja olet olevinasi jotakin muuta kuin kiusaaja? :) niin ne defenssit toimii.
Uroskotka miehenä grilliä rassaa
pikkuvaimo vieraita passaa
Uroskotka perheenpää haluaa olla
itkee kuinka pelkää olevansa nolla
pikkurouvalla se vaan kestää polla
Uroskotka silmiään pyyhkii
pikkurouvakin yrittää mukana nyyhkii
Vierailija kirjoitti:
MINÄ OLE PARAS IHMISTUNTIJA OSAAN LUKEA KEHO KIELTÄ HYVIN. YOUTUUBESSA OLEN SAANUT MAHTAVAA OPASTUSTA TÄHÄN ASIAN TUNTIJALTA! NÄEN KAIKKISTA MERKEISTÄ ETTÄ ERO TULLEE!! JA KYLÄ LAPSION VAMMANEN MYÖS TIEDÄN KOSKA SUVUSSA PALJON VAMMASIA!!!!!
Samaa mieltä lapsi ei ole terve minullakin lähisuvussa vammaisia ja kun heitä katsoisi tlkkarista,, tuttuja piirteitä on toosi paljon,, onkyllä sikti sulonen tyttö ja varmasti ei puutetta mistäää kun vanhammat rikkaita onnea lapsesta,,,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet nyt valitettavasti erehtynyt henkilöstä. Kannattaisi kohdistaa viestisi mielummin näille Harlineja sivutolkulla haukkuville. Vai kuulutko heihin kenties itse ja olet olevinasi jotakin muuta
Yritä nyt tajuta, Harlinit eivät ole täällä! Turha sinun on uhriutua heidän puolestaan, heitä evvk mitä täällä, tai muualla kirjoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä ota enää...
On kyllä Renskalla yks hurja käly, huhhuh! Oikea perheen musta lammas!😄🐑
Vierailija kirjoitti:
Umpihullut ne harlineja netissä kivittää
pikkulapsi etenkin mietityttää
Onko lapsi vammainen vaiko ei
Ja onko sokurilla kumitissit vai huulet
Kaikki on feikkiä tietenkin luulet
Olo se ei siltikään helpota
Vaikka Niuvan hoitajakin tarjoo depotteja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tää Coci on vammanen niinkö, onko tutkittu että johtuuko isän harvinaisen korkeasta iästä (80+), onko sillä cp vai down? Entä uusi vauva, onko vammanen myöskin?
Ei ole, katso ohjelmaa niin selviää. Sun kannattaa näköjään mennä selvittämään lääkäriin oman vammasi laatu. :D
Kerro lääkärisi nimi, varaan heti ajan!
Mulla ei ole lääkäriä, mutta soita vaikka kuntasi sosiaaliohjalle, hän osaa sinua auttaa! Tsemppiä, kohta elömä helpottuu kun saat apua. :)
Korjaan: sosiaaliOHJAAJALLE. :D
Niinkö sinä hait apua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet nyt valitettavasti erehtynyt henkilöstä. Kannattaisi kohdistaa viestisi mielummin näille Harlineja sivutolkulla haukkuville. Vai kuulutko
Entä sitten? Vai saako sustakin kirjoitella siellä missä et ole? Kummallista hullun logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Umpihullut ne harlineja netissä kivittää
pikkulapsi etenkin mietityttää
Onko lapsi vammainen vaiko ei
Ja onko sokurilla kumitissit vai huulet
Kaikki on feikkiä tietenkin luulet
Olo se ei siltikään helpota
Vaikka Niuvan hoitajakin tarjoo depotteja
Älä viitti mainostaa hoitopaikkaas jatkuvasti, jookos-kookos?
Ja surkea olet runoilijaksi.