The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Historian havinaa!!! Apu-lehdessä Renny kuvailee Kayta ihanasti:
"Renny Harlinin kiinalaisella tyttöystävällä Kay Huangilla, 25, on yllään Marimekon oranssi housuasu, silmät iloa ja intoa täynnä. Napakkaa kättelyä seuraa selkosuomalainen Hauska tavata -tervehdys, puhekieli on sujuvaa amerikanenglantia. Kay toimi tulkkina Xianin filmifestivaaleilla, joilla Renny esitelmöi, ja rakkaus roihahti.
Kay on maailman kiltein tyyppi. Kiinalaisen kirjallisuuden maisteri, hirveän fiksu. Kemiat toimivat, on kiva olla yhdessä. Suloinen luonnonlapsi.
Rennyn mukaan jotkut varmaan automaattisesti kritisoivat, että vanha äijä ja nuori tyttöystävä.
Kay avaa silmäni tuoreelle kokemukselle elämästä ja kaikesta ympärillä. Jos simppelisti sanotaan, hän pitää minut nuorena, nuorenmielisenä omalla nuoruudellaan."
Ovatko he yhäkin yhteyksissä vai päättyikö suhde kokonaan?
Ihan kirjotit itestäsi...olet erkoinen aikuiseksi naiseksi?mieheksi?tai joku epämääräinen?Tyhjän elämäsi täytettä haet tällä sivustolla, olen aikasemminkin sulle vastannut, että mun elämä on ihanaa perhe elämää😍.Kaikki täällä sivustolla seuraa sun kutsumaa senioria ja hihittelijää, älä moiti muita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten, jos on tepastellut? Ei ne kalliorannat siitä ole kuluneet. Elettyä elämää on hyvä olla.
Kylläpä hermostuit, relaa vähän. Joka kesä eri muija tepastellut Tammion kallioilla, ihanaa elämää!
Vierailija kirjoitti:
Ihan kirjotit itestäsi...olet erkoinen aikuiseksi naiseksi?mieheksi?tai joku epämääräinen?Tyhjän elämäsi täytettä haet tällä sivustolla, olen aikasemminkin sulle vastannut, että mun elämä on ihanaa perhe elämää😍.Kaikki täällä sivustolla seuraa sun kutsumaa senioria ja hihittelijää, älä moiti muita.
Lue oma kommenttisi ja kommentoi sitten.🤪 nytkin auot taas päätäsi🙊 älä aina moiti muita.
Minullakin on ihana perhe, ja transsu olen kuten arvasit. Jatkamme nyt lounaan valmistelua täällä kauniilla sukumme kelosukuhuvilalla!!! Hih
Rennyä nämä nuoret naiset tuntuvat kiinnostavan, itseään jopa yli 30 v nuoremmat.
Erikan kanssa suunnitteli perhettä, R jättänyt kuulemma aina naisensa, häntä ei ole jätetty. Kuka tuollaisia edes kertoo julkisesti?
Alakoulussa oli iso juttu mainita, että mä jätin sen Niko Petterin sitten se ei niinkus jättäny mua.
Renny varmasti haluaa perheen ja kaksi lasta. Vain tulevaisuus voi kertoa, kuinka kauan se onni kestää ja haluaako hän kuitenkin viettää vapaan ja villin vanhuuden
Toivon että Johanna käsittää ettei hänellä ole mitään meriittejä tehdä tuottajan töitä ilman miehensä suhteita.
Uroskotka päästi nuoren Kayn siivilleen jatkamaan elämäänsä. Uroskotkan kertomaa.
On ohjannut hyvä elokuvia kyllä. Mutta miksi tarttee sitten enää olla no oudoissa Suomalaisissa jutuissa???
Vierailija kirjoitti:
Historian havinaa!!! Apu-lehdessä Renny kuvailee Kayta ihanasti:
"Renny Harlinin kiinalaisella tyttöystävällä Kay Huangilla, 25, on yllään Marimekon oranssi housuasu, silmät iloa ja intoa täynnä. Napakkaa kättelyä seuraa selkosuomalainen Hauska tavata -tervehdys, puhekieli on sujuvaa amerikanenglantia. Kay toimi tulkkina Xianin filmifestivaaleilla, joilla Renny esitelmöi, ja rakkaus roihahti.
Kay on maailman kiltein tyyppi. Kiinalaisen kirjallisuuden maisteri, hirveän fiksu. Kemiat toimivat, on kiva olla yhdessä. Suloinen luonnonlapsi.
Rennyn mukaan jotkut varmaan automaattisesti kritisoivat, että vanha äijä ja nuori tyttöystävä.
Kay avaa silmäni tuoreelle kokemukselle elämästä ja kaikesta ympärillä. Jos simppelisti sanotaan, hän pitää minut nuorena, nuorenmielisenä omalla nuoruudellaan."
Tätä tarinaa tuskin edes kiihkein Renny-fanityttö pystyy kiistämään.😁
Renskan on oltava vielä poika!
Renska saa olla poika joka kesä kun laittaa Tammion moottoriveneet laulamaan ja ohjaa paattia kuin uroskotka, ammattikengittäjä ja rannikkovartija yhtä aikaa!
Bricklayer nähty. 😁 Johannan rooli tosi pieni, naureskelee alussa hidastettuna rannalla, kuten Harlins-sarjassakin.
Ihan viihdyttävää actionia, mutta kaikesta tulee vähän kotikutoinen ja halvahko fiilis, CIA:n "virallisia dokumentteja" kuvaavat kohtaukset jotenkin lapsellisia ja kökköjä. Sellaisia "eteläeurooppalaisia".
Harlins-sarjan perusteella osasin odottaa action-kohtauksia, esim. se tappelu ja auto läpi seinän, mutta eivät olleet kummoisia lopullisessa tekeleessä.
Myyn kohtaus on hauska, tepsuttelee lopussa Nina Dobrevin kanssa aurinkoon sellaista käytävää pitkin. Myy on söpö. 😁 Aaron E. vähän ilmeetön pökkelö.
Ei, en usko, että tämä vie Rennyn takaisin Hollywoodiin, jonne selkeästi haluaa, vaikka muuta väittäis.
Näkispä Refugen jossain.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Johanna käsittää ettei hänellä ole mitään meriittejä tehdä tuottajan töitä ilman miehensä suhteita.
Niinhän se on itse sanonutkin, että Rennyn kautta avautui ihan uusi maailma, ja haluaa kovasti kehittyä tuottajana.
Kaikesta näkyy, että hapuilee, katsoo miestään ja ottaa ohjeistusta vastaan. Jokainen aloittaa jostain, ei häneltä varmaan älyä puutu. Naiivius ja hyväuskoisuus ei ole tyhmyyden merkki, vaan on hän kokematon ja ei ole kohdannut kenties pahuutta elämässään. Hyvän perheen suojeltu tytär.
Ainakin voi joskus olla varma siitä, että on elänyt mielenkiintoista elämää ja matkannut maailmalla, tavannut julkkiksia, uusia ihmisiä/ystäviä ja kokenut hienoja asioita. Sen sijaan palstamammat solvaa, minkä kakaroiltaan ja kotitöiltään ehtii.
Miksi ihmeessä täällä näin isolla joukolla haukutaan, eikö teitä yhtään hävetä?
Miksi Renny tytöttelee poikansa melkein nelikymppistä naisystävää? Miniäkokelas on vanhempi Rennyn vaimoa haahhhaaaa heeeehheee hiiiihihhhihhiiiii oikein metsänkeijuksi kehui miniäkokelasta, joka noin 150cm.pitkä, tuliko Kay mieleen.....haahaah hooohhhoooohhoooooo...