The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin lapsen terveys vaarantui muutamasta lusikallisesta synttärikakkua. Johannahan taitaa olla oikein terveysintoilija, Rennyllä rento asenne, hyvä!👍
Mua taas ärsyttää tuollaiset isät, jotka haluaa olla fun dad eikä ei ota täyttä vastuuta lapsen hoidosta.
Sarjassa nähdyn perusteella Johannalla on päävastuu hoidosta. Jos vauva itkee tai lapanen tippuu, Johanna hoitaa. Silloinkin vaikka Renny olisi lähempänä. Onpa sarjassa hetki jossa Renny kuulee nukkuvan vauvan ääntelevän ja sanoo Johannalle että menetkö tarkistamaan.
Oli myös hetki jossa Renny on aurinkotuolilla ja lapsi sen vieressä maassa eikä Renny näe että tämä mättää multaa suuhun.
Kun näkee, ei edelleenkään reagoi. Johanna kiertää toiselta puolelta aurinkotuolia hoitamaan tilanteen. Renny laitamyötäisellä äänellä vaan ihmettelee miksi lapsi laittaa multaa suuhun.
Höpsistä, naisella ei taida olla terve suhtautuminen ruokaan? Ei kannata hysterisoitua muutamasta lusikallisesta kakkua, eikä Renny syönyt samalla lusikalla.
Ravintoterapeutitkaan eivät kiellä herkuttelua silloin tällöin. Näkyipä Johanna antaneen instassa lapselleen kanelisia muffinseja, kaneliahan ei pidä antaa yhtään alle kaksi vuotiaille.
Kyllä on ankeeta tällä ikuisella nillittäjällä, seuraa perhettä, josta ei löydy mitään hyvää,miksi????vaihda nyt hyvä ihminen joihinkin toisiin, ettet ihan sekoa, jouluiloa sulle kuitenkin🤩
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ankeeta tällä ikuisella nillittäjällä, seuraa perhettä, josta ei löydy mitään hyvää,miksi????vaihda nyt hyvä ihminen joihinkin toisiin, ettet ihan sekoa, jouluiloa sulle kuitenkin🤩
Sinä nillittäjä se vaan jaksat nillittää jokaista viestiä😁 anna nyt ihmisten kirjoittaa mitä haluavat. Sinä ihannoit jokaista ihohuokostakin Rennien naamassa mutta älä odota kaikkien tekevän niin.
Olet tainnut itse seota fanittamiseen😂 kuka tuollaista nillittäjää jaksaa😄
Väärässä olet, Rennyn iho ja punakkuus ym. Eivät ole olleet mun kommenteissa, mä seuraan koko perhettä, täällä on ihan muut joita kiehtoo esim. Jossun ulkonäkö, Rennyn pään koko... Mutta näillä jatketaan, kuka tykkää mistäkin, ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Väärässä olet, Rennyn iho ja punakkuus ym. Eivät ole olleet mun kommenteissa, mä seuraan koko perhettä, täällä on ihan muut joita kiehtoo esim. Jossun ulkonäkö, Rennyn pään koko... Mutta näillä jatketaan, kuka tykkää mistäkin, ihan sama.
Anna nyt rauha ihmisille äläkä mäkätä jatkuvasti. Sinä et päätä, mitkä asiat ketäkin kiehtoo.
Vierailija kirjoitti:
Rennie
närästää
Et päätä sinäkään, kuka voi kirjoittaa muulla tavalla kuin arvostellen ja vihjaillen valheita, joten älä jaksa, niinhän säkin aina tokaiset🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin lapsen terveys vaarantui muutamasta lusikallisesta synttärikakkua. Johannahan taitaa olla oikein terveysintoilija, Rennyllä rento asenne, hyvä!👍
Mua taas ärsyttää tuollaiset isät, jotka haluaa olla fun dad eikä ei ota täyttä vastuuta lapsen hoidosta.
Sarjassa nähdyn perusteella Johannalla on päävastuu hoidosta. Jos vauva itkee tai lapanen tippuu, Johanna hoitaa. Silloinkin vaikka Renny olisi lähempänä. Onpa sarjassa hetki jossa Renny kuulee nukkuvan vauvan ääntelevän ja sanoo Johannalle että menetkö tarkistamaan.
Oli myös hetki jossa Renny on aurinkotuolilla ja lapsi sen vieressä maassa eikä Renny näe että tämä mättää multaa suuhun.
Kun näkee, ei edelleenkään reagoi. Johanna kiertää toiselta puolelta aurinkotuolia hoitamaan tilanteen. Renny laitamyötäisellä äänellä vaan ihmettelee miksi lapsi laittaa multaa suuhun.
Vähän nyt armoa. Renny on vanha mies. Ei se enää jaksa lapsia hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Et päätä sinäkään, kuka voi kirjoittaa muulla tavalla kuin arvostellen ja vihjaillen valheita, joten älä jaksa, niinhän säkin aina tokaiset🤪
Turhaan vikiset päsmäri🤣 täällä haukutaan ja arvostellaan sinusta huolimatta🤣 päiväuniesi kohde ei jää rauhaan, joten älä jaksa🤣🤪
Kaikki tuottajat ja levittäjät on innoissaan Refugesta....haaaaahhhhaaahhaaaeeeeee hiiiiihiooohooooheeeeee hiiiiihiiii hiii.....kuinkas kävikään....haaaahaaahhaaahhaaaaa...rouva Hoo onkin sammunut tähti.....heehhheehheeee
Onko ollut mitään joulupäivityksiä heillä Instassa, mielestäni ei?
Vierailija kirjoitti:
Älyävät sentään keskittyä perheeseen ja ystäviin, eikä roikkua somessa.
Vierailija kirjoitti:
Ja olen odottanut päivitystä jossa näkyy Myy! Missä viipyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älyävät sentään keskittyä perheeseen ja ystäviin, eikä roikkua somessa.
Hyvä vitsi, nämähän elävät somen ja huomion kautta.
Jossun repliikit Luokkakokous3:ssa
-Tuomas, kom hit! Kom, kom!
Jossu keikistelee topissa ja herutus shortseissa siskonsa Alexsandran kanssa tankotanssai pylvään ympärillä.
Strippari Lillin suoritus toistaiseksi Jossun "taidonnäyte" näyttelytaidoistaan.
Näyttely🤣
Veikkaan että.vasta tänään 25.12 tulee se joulupäivitys
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että.vasta tänään 25.12 tulee se joulupäivitys
Kukahan on pukkina?
No missä se pikku koira on. Nyt päivitystä että nähdään onko tosiaan heillä. Epäilen.
Kun näkee, ei edelleenkään reagoi. Johanna kiertää toiselta puolelta aurinkotuolia hoitamaan tilanteen. Renny laitamyötäisellä äänellä vaan ihmettelee miksi lapsi laittaa multaa suuhun. Koska se on vauva, Johanna sanoo tympääntyneenä.
Jos tällaisella äidillä on päävastuu lapsen hoidosta, on erittäin syvältä että isä tulee pienessä tuiterissa heilumaan kakkulusikan kanssa ja mättää kakkua lapsen suuhun vaikka tuo hoidosta vastaava äiti sanoo ei. Papparaiset on just tuollaisia. Meitähän ei säännöt koske Coco, eikö vain? Sulla on niin hauska iskä, eikö vain?
Iskä joka haluaa ottaa vaan ne hauskimmat hetket lapsen elämästä. Ei sitä kun vauva herää unissaan ja itkee kaivaten vanhemman läsnäoloa.
Todella toivon ettei ollut itse ensin syönyt sillä samalla lusikalla.