Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi työnhakumalli

Vierailija
19.04.2022 |

Kahden viikon välein nähdään työvoimaviranomaista. Meiltä matkaa 40km treelle ja siellä pysäköinti keskustassa maksaa. Saako noista käynneistä korvauksen?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tapauksessasi voidaan varmasti tavata usein myös puhelimitse vaikka videoyhteydellä tai jos et "sattuisi" omistamaan älypuhelinta etkä läppäriä niin ihan vaan soittamalla. Mutta varaudu myös Tampereen reissuihin ja ja vie röttelösi ilmaispaikalle. Samalla reissulla voit käydä vaikka Ratinassa tai Sokoksella kattelemassa kivaa kotiisi ja kesään.

Vierailija
2/20 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä 120km lähimpään työkkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa korvauksia noista matkoista. Eikä niitä kahden viikon välein myöskään järjestetä kuin vasta työttömäksi jääneille ( mikä toki ap voi olla, sitähän en tiedä)

Vierailija
4/20 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie asun Kautokeinossa eikhä minkhä valtakunnan puhelin-vempainta käytössä. Eikä tietho-kone-vempainta.

Vierailija
5/20 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset muuttaisi vieläkin kauemmaksi? 

Vierailija
6/20 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ap saa korvauksen. Työkkäriin kutsutuille kustannetaan lounas, päivällinen, hotelliyö ja kylpyläretki. 

Miksi kyselet tyhmiä? Luulisi tuon olevan selvää kaikille. 

Vierailija
7/20 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi yritys saada lisää työttömiä karenssiin, mielenterveyshoitoon ja 9 euron orjiksi. Töitä ei ole yhtään enempää saatavilla vaikka tekisi 10 hakemusta päivässä.

Vierailija
8/20 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän kunnassa oli ennen työkkäri.

En ole muuttamassa yhtään mihinkään.

Vierailija
9/20 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi muuttaa, niin voisit valittaa vielä enemmän siitä, ettei ole työkkäriä, ei töitä eikä mitään muutakaan. 

Vierailija
10/20 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

120 km menee kesäkeleillä ajaessa ihan yhdessä hurauksessa! Ajattele, saat luvan kanssa autoilla pitkin kauniita suvisen Suomen maanteitä.

Vierailija
11/20 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nuo voi hoitaa esim teamsilla. Ei mulla ainakaan olisi varaa maksaa tuollaisesta matkasta enkä todellakaan mieheltä ala ruinaamaan rahaa johonkin bussilippuun.

Vierailija
12/20 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin työhaastattelussa käymisestä sai kyllä kilometrikorvauksen. Tai sai ainakin ennen vanhaan. Laskeskelin joskus, että korvaukset ovat isommat kuin Onnibussin matkalippujen hinnat, olisi saanut ilmaisen reissun. Eipähän vaan tullut koskaan kutsua saapua haastatteluun, harmi sinänsä.

Vierailija
13/20 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin just 2v työttömänä. Pyysin tavata työkkärin henkilöä kasvotusten. Ei onnistunut resurssipulan vuoksi. Onko heitä nyt palkattu ihan vuoden sisään niin paljon lisää?

Vierailija
14/20 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

120 km menee kesäkeleillä ajaessa ihan yhdessä hurauksessa! Ajattele, saat luvan kanssa autoilla pitkin kauniita suvisen Suomen maanteitä.

Ajaisin kyllä mielellään mutta eipä ole varaa käydä 2 viikon välein.

Vierailija
15/20 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin just 2v työttömänä. Pyysin tavata työkkärin henkilöä kasvotusten. Ei onnistunut resurssipulan vuoksi. Onko heitä nyt palkattu ihan vuoden sisään niin paljon lisää?

Kyllä on. Marinin hallitus sijoitti 190 miljoonaa lisää työttömien "auttamiseen".

Vierailija
16/20 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nuo voi hoitaa esim teamsilla. Ei mulla ainakaan olisi varaa maksaa tuollaisesta matkasta enkä todellakaan mieheltä ala ruinaamaan rahaa johonkin bussilippuun.

Mikset ruinaisi? Jouduthan ruinaamaan kaiken muunkin, jos sinulla ei ole rahaa. 

Vierailija
17/20 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset ruinaisi? Jouduthan ruinaamaan kaiken muunkin, jos sinulla ei ole rahaa. 

Juuri siksi en taatusti ruinaa. Mies joutuu jo nyt maksamaan kaikki lasten menot ja suurimman osan muustakin, vaikka laitan kaikki minulle tulevat rahat yhteiselle tilille ja kuljen itse ryysyissä. Vain siksi että kaaduin pyörällä ja olen sen seurauksena työkyvytön, muuten minut revittäisiin töihin.

Vierailija
18/20 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä tarvitse paikan päällä käydä joko ollenkaan tai sitten täytyy mennä vain ensimmäisellä kerralla. Mutta ainakin itselleni tuli viesti, että työnhaku jatkuu ennallaan siihen asti, kunnes se seuraavan kerran uusitaan, eli menee elokuulle. 

Vierailija
19/20 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta jotain on pielessä, jos joutuu RUINAAMAAN kumppanilta rahaa bussilippuun!

Vierailija
20/20 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pelätä. Kertoo suoraan, ettei oo rahaa, jolla matkustaa. Niitten on tultava sit paikkakunnalle vähän samaan tapaan ,kuin ennen vanhaan TV-lupatarkastajat. Niitä pitää opettaa, ennenkuin alkaa homma sujumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi