Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan pimppi ja peppu aina vaan punottaa!! =( Mistäköhän johtuu?

Vierailija
06.10.2006 |

7kk ikään asti oli aina iho kaikkialta kunnossa, mut sit alko yhtä-äkkiä punoittaa 3viikkoa sitten. Kokeilin bebanthenia, erioilia, ilmakylpyjä ilman rasvaa ja vaippamerkin vaihtoa, mutta ei auttaneet.

Ainut mikä lopulta auttoi oli miedoin kortisonivoide. Sen jälkeen iho tuli kuntoon ja kesti pari päivää niin taas punoitus palasi. Oon nyt 3 kertaa laittanut kortisonia, mut eihän näin voi jatkaa kun sitä ei loputtomasti voi käyttää =(

Punoittaa häpykummusta, häpyhuulien sisäreunalta peppuvakoon asti ja sit punaiset läntit myös sisäreisissä ihan nivustaipeen vierestä. Mä en tajua mistä hitosta se johtuu?

Voiko vauvalla olla hiivaa alapäässä vaikka suussa ei oliskaan? En myöskään keksi mitään yksittäistä ruoka-ainetta mistä johtuis.

Onneks meillä on ens viikolla 8kk neuvolalääkäri niin pääsen sit viimeistään kysymään asiasta...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon omat sienet (tms) olivat kuulemma villiintyneet. Punotus lähti voiteella (jonka nimeä en nyt enää muista).

Vierailija
2/5 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talkkia tai perunajauhoa reilusti aina vaipanvaihdon yhteydessä. Huomaat eron nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan viikon verran kerrallaan, muttei kovasti sitä pitempään.

Vierailija
4/5 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim natusanin zinkkivoide todella hyvä viilentää myös, kannattaa kokeilla. en itse laittaisi kortisonia limakalvoille varsinkaan pikkkulapselle.

Vierailija
5/5 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paras tuote. Saa apteekeista ja luontaistuotekaupoista. Sisältää sinkkiä ja kehäkukkaa. Riittoisaa. Punotus rauhoittuu alle päivässä, melkeinpä kertavoitelu riittää. Olen käyttänyt pikkuvauva-ajasta asti. Tuubi maksoi n. kympin ja riittää varmaan kaksi vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi