Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tienaan insinöörinä nettona noin 2100€/kk. Juuri lakkoileva hoitaja kehui telkassa, että lakkokorvauskin on noin 2500€/kk.

Insi
19.04.2022 |

Miksi keskusteku poistettin ?????

Tienaan insinöörinä nettona noin 2100€/kk. Juuri lakkoileva hoitaja kehui telkassa, että lakkokorvauskin on noin 2500€/kk.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua masentaa aivan helv*etisti tämä että hoitajat tienaavat noin 3200e/kk keskimäärin ja samalla huudetaan palkkatasa-arvoa... No minä tienaan miehenä 2700e/kk kolmivuorotyöstä joten eikö palkkatasa-arvon takia mun palkka pitäis nostaa samaan mitä hoitsut tienaa?

Nyt jos hoitajien palkka nousee vaikka 4000e/kk niin palkkaepätasa-arvo vain kasvaa meidän välillä joten onko se v*ttu reilua?

Vierailija
22/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammatinvalintakysymys. Kuten hoitsuillakin. Turha huudella.

Hoitsut huutelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lakkoavustuksesta joutuu maksamaan 45% veroa. Kannattaako tuota kadehtia? Lakkoajalta menettää myös lomapäiviä. Teen itse ns. suojelutyötä, joten olen ihan normaalisti töissä.

No aika hyvä palkka hoitajalla täytyy olla, jos lopullisen verotuksen prosentiksi jää 45%..

Kuulepa hyvä hölmö. Lakkoavustuksen verotus on 45%, olipa palkka mikä hyvänsä. Olet kyllä ihan kujalla. Ota siitä 140€/pvä pois 45%.

Etkö oikeasti ymmärrä tuota lakkoavustuksen verotusta vai pelleiletkö vain? Sitä verotetaan ennakko verotuksessa tuo 45%, mutta LOPULLISESSA verotuksessa on ihan normaalia ansiotuloa eli veron määrä määräytyy oman lopullisen verotuksen mukaan.

Vierailija
24/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua masentaa aivan helv*etisti tämä että hoitajat tienaavat noin 3200e/kk keskimäärin ja samalla huudetaan palkkatasa-arvoa... No minä tienaan miehenä 2700e/kk kolmivuorotyöstä joten eikö palkkatasa-arvon takia mun palkka pitäis nostaa samaan mitä hoitsut tienaa?

Nyt jos hoitajien palkka nousee vaikka 4000e/kk niin palkkaepätasa-arvo vain kasvaa meidän välillä joten onko se v*ttu reilua?

Niinpä.. aivan käsittämättömiä palkkoja ja kun kuuntelee niiden juttuja, niin ei paljon järki päätä pakota. En tiedä millä koittavat perustella n oita jättipalkkoja, mutta toivottavasti eivät saa euroakaan lisää. Menköön Norjaan, hankitaan me ulkomailta tilalle uusia hoitajia.

Vierailija
25/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin

Vierailija
26/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lakkoavustuksesta joutuu maksamaan 45% veroa. Kannattaako tuota kadehtia? Lakkoajalta menettää myös lomapäiviä. Teen itse ns. suojelutyötä, joten olen ihan normaalisti töissä.

No aika hyvä palkka hoitajalla täytyy olla, jos lopullisen verotuksen prosentiksi jää 45%..

Kuulepa hyvä hölmö. Lakkoavustuksen verotus on 45%, olipa palkka mikä hyvänsä. Olet kyllä ihan kujalla. Ota siitä 140€/pvä pois 45%.

Nyt ymmärrän miksi nämä hoitsut huutelee huonoja palkkoja. Ei sillä ennakkopidätys prosentilla ole mitään tekemistä lopullisen veroprosentin kanssa.

Vierailija
27/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.. aivan käsittämättömiä palkkoja ja kun kuuntelee niiden juttuja, niin ei paljon järki päätä pakota. En tiedä millä koittavat perustella n oita jättipalkkoja, mutta toivottavasti eivät saa euroakaan lisää. Menköön Norjaan, hankitaan me ulkomailta tilalle uusia hoitajia.

Norjan julkisenpuolen palkkoja on älytöntä verrata Suomen vastaaviin koska Norja on rikas öljymaa, heillä on varaa maksaa julkisenpuolen työntekijöille todella kovia palkkoja.

Vierailija
28/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alanvalintakysymys. Mene hoitajaksi, ei tarvi masennella.

Vierailija
29/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, insinööreillä on ihan samanlainen lakko-oikeus mitä muillakin. Ota vaan rohkeasti yhteys liittoon ja vaadi lakkoa.

Vierailija
30/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka täällä jankuttaa että hoitsut saa rahaa mielin määrin, menkää hoitsuiksi. Menkää heti. Unelmanne täyttyvät ja uitte pian rahassa! Ei vaadi edes mitään osaamista ja työ on todella helppoa. Täyttäkää unelmanne ja jättäkää masentava nykytotuus taaksenne.

Vierailija
31/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan pikapikaa hoitsuksi hakemaan! Parempi juttu kuin lottovoitto, niin paljon tulee rahaa!

Vierailija
32/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitotyö on loisimista veronmaksajien rahoilla.

Vierailija
33/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika, insinööreillä on ihan samanlainen lakko-oikeus mitä muillakin. Ota vaan rohkeasti yhteys liittoon ja vaadi lakkoa.

Justhan meille neuvoteltiin huippukorotukset. Tuli ihan 0,9% lisää. Pääsee käymään mäkkärissä syömässä kerran kuussa.

T. Insinööri

Vierailija
34/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki jotka täällä jankuttaa että hoitsut saa rahaa mielin määrin, menkää hoitsuiksi. Menkää heti. Unelmanne täyttyvät ja uitte pian rahassa! Ei vaadi edes mitään osaamista ja työ on todella helppoa. Täyttäkää unelmanne ja jättäkää masentava nykytotuus taaksenne.

Palkka olisikin ihan ok, mutta koko ala on työntekijöiden ja käsittämättömien käytänteiden takia niin kamala, ettei sinne voi mennä.

Vierailija
35/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs miehen koulutus on?

Vierailija
36/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan sh:hona lakko avustusta tuon 140 mutta käteen jää vaan 70e!!! Ei tule toimeen ei, kunta päättäjät riistää sh:oiltta elin keinon!!! Nyt sitä rahaa lisää HETI!

Vierailija
37/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkka olisikin ihan ok, mutta koko ala on työntekijöiden ja käsittämättömien käytänteiden takia niin kamala, ettei sinne voi mennä.

Höpöhöpö, laiskan valittajan puhetta. Olisit kiitollinen! Mitään ongelmiahan alalla ei ole, kaikki on pelkkää upeutta! Sinulla on ongelma, laiska valittava pskhousu.

Vierailija
38/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se kuulosta sitten just niin helpolta, että sinne kannattaisi vaihtaa?

Vierailija
39/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vaan pikapikaa hoitsuksi hakemaan! Parempi juttu kuin lottovoitto, niin paljon tulee rahaa!

Vois olla mielenkiintoista. Ehkä tästä menenkin kun kerran palkka-asiat kunnossa.

Vierailija
40/70 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Helsingin kaupungin palkkalistoilla oleva insinööri myös loinen? Hänenkin palkka tulee veronmaksajilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme