Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vasta nyt tajunnut, miksi naapurustoni koostui yksinhuoltajaperheistä

Vierailija
19.04.2022 |

Siksi koska kaupunki asettaa eronneet köyhät yksinhuoltajat, joilla lapset pääasiassa äidillä, etusijalle asuntoja vuokratessa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pitäisi?

Vierailija
2/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö pitäisi?

Toki pitäisi, mutta siten maailmankuvani on muodostunut sallimaan eroperheet ja eroperheiden lapsetkin saivat kaveerata toisten eroperheiden kanssa. Kaupungin kerma puolestaan asui hulppeissa omakotitaloissa eri kohdassa kaupunkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
4/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin kerma valitsee itse asuinpaikkansa, eivät ole kerjäämässä etuuksia kaupungilta vaan maksavat elämänsä itse. Yh sitä yh tätä ruikutus käy hermoille yli kaiken, pitkälti kiinni omista valinnoista. Aina pitäisi miettiä ennen lisääntymistä, pystyykö elättämään lapset, jos puoliso kuolee tai tulee ero.

Vierailija
5/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupungin kerma valitsee itse asuinpaikkansa, eivät ole kerjäämässä etuuksia kaupungilta vaan maksavat elämänsä itse. Yh sitä yh tätä ruikutus käy hermoille yli kaiken, pitkälti kiinni omista valinnoista. Aina pitäisi miettiä ennen lisääntymistä, pystyykö elättämään lapset, jos puoliso kuolee tai tulee ero.

Tai kun sairastuu tai jää työttömäksi, jne.

Vierailija
6/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen YH:na asunut 4 vuotta rivarikolmiossa vuokralla. Vuokra on n.1000e. Naapurissani asuu pariskuntia, lapsiperheitä..Ihan on kuule itsestään kiinni, mitä haluaa elämällään tehdä ja mihin laittaa palkkansa. Se, että on yh, ei määrittele minua mitenkään. Kuten ei pitäisi määritellä ketään muutakaan.

Vierailija
7/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi jotenkin erikseen sallia eroperheet, eihän se muitten hyväksyntää tarvitse tai on jotenkin ylimielistä sanoa, että sallinpa tässä eroperheet.