Miten kesyttää mystinen ja salaperäinen nainen?
Treffailtu viitisen kertaa mutta nainen ei avaudu eikä kerro tarkemmin itsestään mitään on erittäin salaperäinen ja mystinen joka kiehtoo minua miehenä todella paljon. Jääkuningatar ei ole mutta ei ole myöskään flirttikuningatar vaan todella salaperäinen. Miten saisin avautumaan ja kertomaan enemmän itsestään? Olen kiinnostunut naisesta.
Kommentit (38)
On varattu. Siitä se salaperäisyys johtuu.
Se on aseksuaalinen ja ei uskalla viedä keskusteluja pidemmälle ettei paljasta ongelmaa.
Ehkei hänessä ole mitään mistä kertoa.
Tuki väkisin sen kotiin avaamalla kaikki digitaaliset laitteet ja ala vainota samalla sen kavereita ja sukulaisia. Laita kaikki pengottu materiaali jakoon mahdollisimman suurelle joukolle ihmisiä. Tee tätä 10 vuotta taukoamatta.
Pilaa samalla niiden kaverien elämä kun kerran aloitit. Pilaa koko suku.
Ota yhteyttä jokaiseen henkilöön joka tuntee ks. Ihmisen ja juorua heille vuosia pskaa. Varasta sos median tunnukset ja selvitä sieltä kaverilista, ketä tuntee jotta saat olla ihan kaikkiin sieltä yhteydessä valheinesi. Ai niin sen sä jo teit. Mutta sitä ei lasketa miksikään koska se tehtiin ns salassa.
Vttu kun ihmiset on hyviä omasta mielestään.
Sä olet meille niin inhittava.
Te olette alentaa paskaa
Sä olet niin inhottava ihminen.
Mä teen juuri mitä haluan koska sä olet niin inhottava. Mä teen.
Mä en jää koskaan kiinni omasta pahanteosta. Teen kaiken salassa.
Teistä ei koskaan tule sellaisia ihmisiä
Ei meikillä ei yhtään millään.
Ja te ette pysy ulkona niistä laitteista.
Ja kavereiden läheltä.
Että helluntailaiset saisi tuntea olevansa jotain erityistä rumat ihmiset.
En pystynyt antamaan tuota kaikkea anteeksi.
Itsessään ei näe mitään vikaa. .
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina tunkeilevat miehet sanoo, että oletpa sinä mystinen? Kukaan ei ole mystinen. Vaikutat vain oudolle jolle ei kannata puhua kaikkea. Toisaaltaan taas saatat olla vain heikon ymmäryskyvyn omaava törppö.
En ole törppö enkä halua naisenkaan olevan papupata kun en ole itsekään. Tunkeileva en ole vaan kohtelias mutta olisi hyvä kertoa itsestään hieman enemmän.
Vierailija kirjoitti:
On varattu. Siitä se salaperäisyys johtuu.
Mystinen nainen on ollut sinkkuna kymmenen vuotta.
Ei sitä voi kesyttää. Se ei tykkää susta. Kun nainen tykkää jostain, hänen katseensa ja olemuksensa on avoin, vaikka hän mitään sanoisikaan.
Miksi aina tunkeilevat miehet sanoo, että oletpa sinä mystinen? Kukaan ei ole mystinen. Vaikutat vain oudolle jolle ei kannata puhua kaikkea. Toisaaltaan taas saatat olla vain heikon ymmäryskyvyn omaava törppö.