Hyii, ulkona +17
Kommentit (9)
Meillä lasitettu parveke ja ahdistavan kuuma koppi on jo nyt. Kauhulla kesää odotellessa..
Itse inhoan kesää. Jo nyt aurinko paistaa liian kirkkaasti ja on liian valoisaa. Saan noista päänsäryn. Lisäksi olen jo useamman kerran joutunut sanomaan, että parvekkeen ovea ei saa pitää auki, koska ötököitä lentää sisään, mutta kämppis ei usko. Kuitenkaan ei suostu itse noita ulos ajamaan. Ulkona on siis jo ötököitä. Toivon, että olisi vielä kunnon talvi. En tiedä, miten selviän kesästä kun jo nyt on todella tukalaa. Toivottavasti kesä on kylmä ja sataa kunnolla.
HIENOA😁😆😎Paistaa ⛅☀️
Vihdoin ! Nyt ulos nauttimaan , mielikin virkistyy ♥️💜💛😁😆🏵️
Vierailija kirjoitti:
Meillä lasitettu parveke ja ahdistavan kuuma koppi on jo nyt. Kauhulla kesää odotellessa..
Mikset avaa niitä laseja?
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on lasitettu parveke ja siellä alkaa olla mukavan lämmintä. Pieni vinkki niitä laseja voi avata sitä mukaa kun lämpenee. Kesällä mulla on enimmäkseen kaikki lasit auki. Aah kesä, oispa jo.
Yaaaaassss!!! Vapiskaa läskit kohtapuolin +27c viikkoja putkeen, ja sitten lämpenee!!
Hyvältä näyttää, toivottavasti saadaan yli 30 asteen helteitä tänä kesänä Suomeen.
Ihme valitusta, kun kevät on vihdoin tullut.
Meillä on neljä vuodenaikaa ja talven pimeys kestää todella pitkään. Kesää ja valoisaa aikaa on lyhyen aikaa, johan sen kertoo meidän äärimmäisen lyhyt kasvukausikin.
Jos aina olisi vaan lunta ja jäätä, kylmää ja pimeää, mistä te ajattelitte suomalaisten viljojen, marjojen, hedelmien, juuresten ja vihannesten kasvavan?
Hyönteiset, matelijat, linnut, kalat ja nisäkkäät eivät pystyisi täällä lisääntymään, jos aina vaan olisi kylmä.
Muuttakaa jonnekin kylmempään maahan, jos normaali asiasta, eli kevään tulosta pitää valittaa.
Niin.