naimattomista nuorista naisista 45 prosenttia ja nuorista miehistä 20 prosenttia ei aio mennä naimisiin
Tämä Kiinassa. Voisin veikata että länsimaissa on luvut melko lailla samoissa.
Kommentit (42)
Eihän nuo meidänkään naisministerit ollu naimisiin menny ennenku pyöräytteli lapsia
Ei minunkaa pitänyt nuorena mennä naimisiin, enkä ole vieläkään. Olisko pitänyt? N50+
Kuka haluaa miestä vaivoikseen?, ihmetteli mun 18 v tytär yhtenä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Tyttäresi kuulostaa viisaalta. Terveisin 24-vuotias nainen, joka on aikoinaan sanonut samat sanat omalle äidilleen :D
Paikallislehdessä oli viimeksi hääilmoitus n. 11v. sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttäresi kuulostaa viisaalta. Terveisin 24-vuotias nainen, joka on aikoinaan sanonut samat sanat omalle äidilleen :D
Hih hih, kysyin siskon pojalta joka tämä on ruuanlaittajan itselleen löytänyt ja tämä totesi, että osaa itsekin laittaa ihan hyvää ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin olen teille naisille sanonut, että haluan osoittaa etten ole uhka ja vaihdan kadulla puolta kun tulette vastaan ja annan teidän leikkiä ihan vaan keskenänne.
M23
En itse ymmärrä mitä siitä naimisiinmenosta edes saisin. Pettäminen on niin yleistä nykyään ja tulin itsekkin petetyksi, parisuhteet eivät vain enää kiinnosta tippaakaan. Pääsisin todennäköisesti vain miehen kotiorjaksi, ja lopulta mies sitten pettää jonkun toisen kanssa, vaikka kaikkeni tekisin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuo meidänkään naisministerit ollu naimisiin menny ennenku pyöräytteli lapsia
Suurin syy kiinalaisten aviokammoon oli se, että he eivät halunneet lapsia. Kiinassa lapset pitää tehdä avioliitossa.
Eihän aviolliitto ole kuin paperilappunen. Suhteessa pitää olla jotain muuta että se tulee kestämään.
Vierailija kirjoitti:
En itse ymmärrä mitä siitä naimisiinmenosta edes saisin. Pettäminen on niin yleistä nykyään ja tulin itsekkin petetyksi, parisuhteet eivät vain enää kiinnosta tippaakaan. Pääsisin todennäköisesti vain miehen kotiorjaksi, ja lopulta mies sitten pettää jonkun toisen kanssa, vaikka kaikkeni tekisin.
Suurinta osaa kansakunnasta ei ole luotu näihin kahden välisiin suljettuihin parisuhteisiin. Ihmisellä on erilaisia tarpeita, joita ei tyydytetä sen yhden ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurinta osaa kansakunnasta ei ole luotu näihin kahden välisiin suljettuihin parisuhteisiin. Ihmisellä on erilaisia tarpeita, joita ei tyydytetä sen yhden ihmisen kanssa.
Miksi sitten lähteä suljettuun parisuhteeseen, jos ei kykene siinä pysymään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin olen teille naisille sanonut, että haluan osoittaa etten ole uhka ja vaihdan kadulla puolta kun tulette vastaan ja annan teidän leikkiä ihan vaan keskenänne.
M23
Kummasti noilla naisilla on vaan tarve pelastaa meidät miehen säälittävältä runkkarin elämältä : D
Kaikissa isoissa kaupungeissa on samanlainen ilmiö, tuo luku ei ikävä kyllä koske koko kiinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheisyyden kaipuu? Yksinäisyyden pelko? Muut omat itsekkäät tarpeet? Yleinen paheksunta liittyen avoimiin suhteisiin?
En ole koskaan keksinyt syytä mennä naimisiin. Nuorempana tullut seurusteltua, mutta ne vain vahvisti asiaa. Onnellinen itsekseen asuja. M50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheisyyden kaipuu? Yksinäisyyden pelko? Muut omat itsekkäät tarpeet? Yleinen paheksunta liittyen avoimiin suhteisiin?
Eli pettäjät ovat itsekkäitä ihmisiä. Mielipiteeni ei muuttunut sitten ensimmäisen tekstini.
Menisinkin mielelläni naimisiin, mutta nykymiehet eivät ole ns aviomiesainesta. Toisaalta ei moni nainenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuollainen miesten vähättely on ihan sosiaalisesti hyväksyttyä nykyään. Naiset vain taputtavat joukossa kun miehiä väheksytään. Ja sitten itketäänkin taas naisvihasta.
tottahan tuo on :D mitä sitä miestä ottamaan jos ei sillä mitään tee :D
Miesten pitää tyytyä toisiinsa 😀