Haittaako naiset kaljuuntunut mies?
Niin jos on kaljuuntunut mies.. haittaako se? vai pitääkö olla hiukset päässä että naiset kiinnostuu?
Kommentit (62)
Riippuu ihan kokonaisuudesta eli ei mikään automaattinen turn off. Joillekin kalju jopa sopii oikein hyvin, mutta sellainen epätoivoinen kaljun peittely muutamilla haivenilla ei sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai se haittaa naisia. Ihan niin kuin tätä asiaa ei olisi monta, monta kertaa tutkittu.
Sulla on varmaan antaa linkkejä näihin lukuisiin tieteellisiin tutkimuksiin?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä naisten vaatimuksia.. halutaan että mies on yli 190 cm olen mutta en kelpaa
Luehan nuo muutama viesti omasi yläpuolelta, kun selkeästi jäivät väliin.
Ei haittaa. Mun rakas mies, paras mies ikinä tukalla tai ilman❤ Hän alkoi kaljuuntua kuulema jo parikymppisenä ja kun hänet sitten vuosien jälkeen näin puolikaljuna siis sivuilla hiuksia oli vielä, olihan siihen totuttelu, mut ei estänyt rakastumista. Nyt 18 vuoden jälkeen siihen on jo niin tottunut, tuntuis oudolta jos hällä olisinkin nyt tukka.😄
.. ja hei jopa prinssi William on jo aika vähähiuksinen😁
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että naisille pitää olla täydellinen komea tumma mies. Että kelpaa.
Sellaisia taitaa olla Suomessa noin 10 😂.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan aika vähän on miehiä, joilla ei elämänsä jossain vaiheessa tukka harvenisi edes jollain tavalla.
Siksipä nämä supergeenit omaavat leijonanharjat ovatkin niin haluttua tavaraa.
Nainen mies kaljuuntunut, haittako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan aika vähän on miehiä, joilla ei elämänsä jossain vaiheessa tukka harvenisi edes jollain tavalla.
Siksipä nämä supergeenit omaavat leijonanharjat ovatkin niin haluttua tavaraa.
No ei se ainakaan naisten laadussa näy. Ikävää jos kaipailet noita naisia. Omaa lajiaan nuo kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että naisille pitää olla täydellinen komea tumma mies. Että kelpaa.
Täytyy olla sitten totta jos kerran susta TUNTUU. Isäshän oli tietenkin täydellisen komea, sun kaikki seurustelevat tuttavat on, sinä vain et satu olemaan, VOI NYYH.
Tulis kuula ja tappais ettei tarttis tätä mieskunnan aivo- ja selkärankarappeumaa nähdä.
Terve itseluottamus on seksikästä. Hankkikaapa sellainen.
Ei haittaa jos normaali psyykkisesti terve mies on kalju, mutta kalju Allu ei kelpaa. Eikä Allu hiukset päässä.
Tosin Allua ei kelpaamattomaksi tee se kalju, vaan vakavat hoitamattomat psyykenongelmat sekä myönnettäköön - heikkolahjaisuus.
N 57 kirjoitti:
Tulis kuula ja tappais ettei tarttis tätä mieskunnan aivo- ja selkärankarappeumaa nähdä.
Eipäs yleistetä. Joillakin on ne testot ihan kunnossa.
mies54v
Mua ainakin ärsyttää kun kaljut ukot kasvattaa jonkun zz toppi parran ja ovat kaameen näkösiä.
Valitettavasti haittaa.
Hyvin harvalle ihmiselle sopii kalju. Pälvikalju tai Seppofleda ei sovi kellekään.
Hiukset ja niiden muotoilu parantavat monen vähän rujojakin piirteitä (niin naisilla kun miehilläkin). Kaljuus/siili vaati muulta ulkonäöltä tosi paljon.
En ole koskaan katsonut miehessä ainakaan ensimmäiseksi hiuksia ja olen aina pitänyt lyhyistä hiuksista miehellä. Kalju ei haittaa.
Minua ei ainakaan haittaisi. Miehellä ja minulla on molemmilla kyllä erittäin paksut hiukset, mutta ei haittaisi kalju mies. Pidän erittäin lyhyistä sänkihiuksista miehellä, joten kalju ei siitä paljon poikkea.
Muut asiat ratkaisevat kuitenkin miehessä kuin hiukset. Elleivät ne sitten ole jotkut ohuet hämämäkinseittimäiset pitkät hiukset - ne ovat iso turn off. En muutenkaan juuri välitä pitkistä hiuksista miehillä. Mitä lyhyempi hius sitä parempi.
Tuohon löysi jo muinaiset roomalaiset käypän keinon.